Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Арматура трубопровідна
Очікувана вартість
45 522,00 UAH
UA-2020-02-04-000775-b 032010443cd14ac4aac2aaa054b35b91
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 45 522,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 228,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні


Крани до змішувачів, змішувач,кран букса, крани шарові, вентиль для котла, фітинг, задвижка, клапан і вентиль для води згідно специфікації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
176 шт
Крани до змішувачів, змішувач,кран букса, крани шарові, вентиль для котла, фітинг, задвижка, клапан і вентиль для води згідно специфікації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2020  —  20 лютого 2020
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 лютого 2020 10:27
Дата відповіді: 05 лютого 2020 10:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Васько Сергій Вікторович 45 150,00
UAH з ПДВ
45 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 12:50
Тендерна Пропозиція.pdf
06 лютого 2020 12:50
Sertifikaty.rar
06 лютого 2020 12:50
Texzavdannya.pdf
06 лютого 2020 12:50
Vytyag z EDR.pdf
06 лютого 2020 12:50
Passport.pdf
06 лютого 2020 12:50
IK Vasko S.V..pdf
06 лютого 2020 12:50
Dogovir_SPNI.pdf
06 лютого 2020 12:50
Vytyag z RPEP 2019.pdf
06 лютого 2020 12:50
Vidguk_2.pdf
06 лютого 2020 12:50
Dogovir_SuSD.pdf
06 лютого 2020 12:50
Vidguk_1.pdf
06 лютого 2020 12:50
Dovidka_pro_ciny.pdf
06 лютого 2020 12:50
Vidguk_3.pdf
06 лютого 2020 12:50
Dovidka pro dogovora.pdf
06 лютого 2020 12:50
Dovidka pro sankcii.pdf
06 лютого 2020 12:50
Dovidka pro yakist.pdf
06 лютого 2020 12:50
Dovidka zgidno p.9.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Васько Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Васько Сергій Вікторович
#2866704091
Переможець 45 150,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Васько Сергій Вікторович
#2866704091
45 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:00
26-20 Васько СВ (крани вентилі)_2020_2_1.pdf укладений
12 лютого 2020 11:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 150,00
UAH