Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021: 2015 «03410000-7 Деревина» (Деревина твердих порід)
Очікувана вартість
687 225,00 UAH
UA-2020-02-04-000672-b 5d03527a54d44ef58f3579116da18744
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якименко Ганна Іванівна

+380982227199 nemint@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Немирівський навчально-реабілітаційний Центр Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 21722281
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, вул. Соборна 191 а.
Контактна особа: Якименко Ганна Іванівна
+380982227199
nemint@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 14:20
Очікувана вартість: 687 225,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 436,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
625 м.куб
ДК 021: 2015 «03410000-7 Деревина» (Деревина твердих порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, місто Немирів, ВУЛИЦЯ СОБОРНА , будинок 191 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 12:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
19 лютого 2020 12:09
Тендерна_документацiя зі змінами.docx
04 лютого 2020 14:38
Додаток_4 проект договору.docx
04 лютого 2020 14:38
Додаток_3 технічне завдання.doc
19 лютого 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 12:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
19 лютого 2020 12:09
Тендерна_документацiя зі змінами.docx
04 лютого 2020 14:38
Тендерна_документацiя.docx
04 лютого 2020 14:38
Додаток_4 проект договору.docx
04 лютого 2020 14:38
Додаток_3 технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-04-000672-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович, Код ЄДРПОУ:3075923079
Дата подання: 07 березня 2020 11:35
Не законне визначення переможця закупівлі
Вимога у вкладці
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2020 10:07
Шановний Скаржник! Відповідь на Вашу вимогу долучена у вкладенні.
Номер вимоги: UA-2020-02-04-000672-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Васіліогло Марія Петрівна, Код ЄДРПОУ:2051606240
Дата подання: 08 квітня 2020 13:45
скарга про незаконне визнання переможця
ФОП Васіліогло Марія Петрівна є Учасником процедури закупівлі ДК 021: 2015 «03410000-7 Деревина» (Деревина твердих порід) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-04-000672-b, замовником якого являється Немирівський навчально-реабілітаційний Центр Вінницької обласної Ради (Код ЄДРПОУ – 21722281 . На підставі протоколу засідання тендерного від 07.04.2020 року було визнано не законно переможцем торгів ФОП Кабак Андрій Петрович.

Проведеним аналізом Тендерної пропозиції, яка подана учасником - ФОП Кабак Андрій Петрович встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно умов документи, що вимагаються цією тендерною документацією, учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (PortableDocumentFormat) та містити розбірливі зображення. Скановані в PDF документи, які подаються у складі тендерної пропозиції, не повиннні містити різні накладення, малюнки (наприклад, накладених підписів, печаток).
- Надана Учасником торгів банківська гарантія у форматі rar, а не в PDF
- Згідно тендерної документації Учасник повинен надати копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців);
Учасник у своїй пропозиції завантажив в систему документ «15.1 копії право установчих документів» де міститься витяг з реєстру платників єдиного податку №189/ФОП/04-17-12 від 25.10.2018 року зі змісту якого підтверджується інформація про статус учасника як платника єдиного податку 3 групи.
Водночас, виходячи зі змісту примітки, що розташована в нижній частині Витягу (під графою «дата видачі витягу»), «Витяг є чинним до внесення змін до Реєстру. Якщо до Реєстру внесені зміни щодо відомостей, які зазначені у витягу, витяг втрачає чинність».
Звертаємо увагу тендерного комітету, що у наданому учасником витязі з реєстру платників єдиного податку у таблиці з переліком видів господарської діяльності першої та другої груп згідно з КВЕД ДК 009:2010 (КВЕД-2005) зазначено 21 (двадцять один) вид економічної діяльності, а саме: за кодами КВЕД _46.71, 46.12, 02.40,. 46.49, 63.99, 46.90, 46.77, 46.73, 52.10, 52.21, 52.29, 43.29, 02.10, 46.76, 43.99, 16.10, 47.99, 02.20, 43.12, 49.41, 47.91,
При цьому, відповідно до інформації з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 09.01.2019 року за №1004844042, що міститься у тендерній пропозиції ФОП Кабак А.П, та завантажена в систему документ «15.1 копії право установчих документів» за учасником зареєстровано 43 (сорок три ) види економічної діяльності, а саме: за кодами КВЕД 46.71, 46.12, 02.40,. 46.49, 63.99, 46.90, 46.77, 46.73, 52.10, 52.21, 52.29, 43.29, 02.10, 46.76, 43.99, 16.10, 47.99, 02.20, 43.12, 49.41, 47.91, 01.61, 16.29, 45.11, 45.19, 45.20, 45.31, 45.32, 45.40, 46.13, 46.18, 77.32, 77.39, 82.92, 95.22, 96.09, 47.19, 49.42, 52.24, 74.90, 77.12, 33.12, 33.17;
Таким чином, оскільки витяг з реєстру платників єдиного податку №189/ФОП/04-17-12 від 25.10.2018 року містить інформацію лише про двадцять один зареєстрованих вид діяльності ФОП Кабак А.П., зазначений документ є таким, що втратив чинність з моменту внесення інформації про ще нові двадцять два види господарської діяльності учасника за кодом КВЕД , 01.61, 16.29, 45.11, 45.19, 45.20, 45.31, 45.32, 45.40, 46.13, 46.18, 77.32, 77.39, 82.92, 95.22, 96.09, 47.19, 49.42, 52.24, 74.90, 77.12, 33.12, 33.17;. до Реєстру.
Також на сайті державної фіскальної служби за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod , знаходиться Реєстр платників єдиного податку доступ до якого є вільний вказавши ідентифікаційний код, та П.І.Б. Учасника видно зареєстровані 43 види економічної діяльності, що знову підтверджує, що витяг з реєстру платників єдиного податку №189/ФОП/04-17-12 від 25.10.2018 року втратив чинність та є не дійсний.

Отже, учасник ФОП Кабак А.П.. не виконав пряму вимогу Замовника та не надав у складі тендерної пропозиції копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців), а тому тендерна пропозиція учасник не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.

- Також відповідно до умов тендерної документації Учасником було потрібно надати:
1.1. Довідку (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (зазначається інформація про наявність в учасника власного або орендованого складського приміщення та/ або майданчика, транспортного засобу, що буде використовуватись для поставки деревини дров’яної з позначкою навпроти – власне/орендоване/договір на перевезення (з зазначенням найменування та кількості)).
1.2. Копія документу, що підтверджує наявність в учасника власного чи орендованого транспортного засобу або копія договору на перевезення деревини дров’яної за місцем поставки (передачі) товару (надаються копії документів на всі транспортні засоби, що будуть використовуватись для поставки деревини дров’яної та інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та копії пітверджуючих документів про проходження технічного контролю стану транспортних засобів, та копії полісів обовязкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. ).
Учасник в своїй пропозиції надав документи, а саме Договір оренди транспортного засобу від 03.04.2019 року укладений між громадянином Вергілес О.Ю та ТОВ «ГРУППА ЄВРОГРАД» на автомобіль Краз модель 250 Термін закінчення дії договору 03.04.2020 року
договір суборенди транспортного засобу №1/19 від 04.04.2019 року укладений між ФОП Кабак А.П. та ТОВ «ГРУППА ЄВРОГРАД» на автомобіль Краз модель 250. Термін закінчення дії договору 01.04.2020 року
Договір оренди транспортного засобу від 03.04.2019 року укладений між громадянином Вергілес О.Ю та ТОВ «ГРУППА ЄВРОГРАД» на автомобіль МАЗ – 555102-223. Термін закінчення дії договору 03.04.2020 року
договір суборенди транспортного засобу №2/19 від 04.04.2019 року укладений між ФОП Кабак А.П. та ТОВ «ГРУППА ЄВРОГРАД» на автомобіль МАЗ – 555102-223. Термін закінчення дії договору 01.04.2020 року
Згідно оголошення Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2020.
Відповідно до вимоги тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
З вище викладеного виходить що дія договору оренди транспортних засобів між громадянином Вергілес О.Ю та ТОВ «ГРУППА ЄВРОГРАД» закінчується 01.04.2020 року а дія договору суборенди транспортних засобів між ФОП Кабак А.П. та ТОВ «ГРУППА ЄВРОГРАД» 01.04.2020 року, а поставку товарів, виконання робіт чи надання послуг деревини дров’яної для промислового та непромислового використання (граб, береза, клен, дуб, ясень): потрібно здійснити до 31 грудня 2020. З вище викладеного виходить, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям так як дія договорів (оренди та суборенди транспортних засобів, якими має здійснюватися поставка товару) закінчується та не відомо чи їх буде продовжено на поточний рік, що ставить зрив опалювального сезону.
- Тендерна пропозиція Додаток № 5 поданий Учасником не відповідає вимогам замовника, а саме в табличці в графі «Найменування товару» учасником/переможцем зазначається конкретне найменування товару, що пропонується для постачання, згідно з технічними вимогами замовника. Учасник вказав Деревина паливна ( деревина паливна буває твердих та м’яких порід), згідно Додотоку № 3 конкретне найменування товару як вимагалось це Деревина дров’яна для промислового та непромислового використання (граб, береза, клен, дуб, ясень)
Додоток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
не відповідає вимогам Замовника, а саме Учасником було самовільно добавлено зміст допустима вологість 30-40%, діаметр від 10-40 см. та довжину дров.

У зв’язку з вищенаведеним, вимагаю відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Кабак А. П. та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ФОП Васіліогло М.П. дана вимога буде виставлена DoZorro та буде вимушена звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав, а також в Прокуратуру Вінницької області.
Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 квітня 2020 09:46
Шановна Учасник ФОП Васіліогло Марія Петрівна, по суті Ваших зауважень надаємо наступну інформацію.
Щодо формату банківської гарантії: звертаємо Вашу увагу, що формат .rar в даному випадку дає можливість надати файли банківської гарантії з розширенням ".pdf" та ".p7s" з накладеним електронним цифровим підписом для подальшої перевірки достовірності ЕЦП. Сама банківська гарантія у папці формату .rar міститься у форматі .pdf. Крім того, надання банківської гарантії у вигляді архіву (формату .rar) файлів не впливає на зміст пропозиції та не може бути підставою для відхилення пропозиції замовником.
Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції копії витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копії витягу з реєстру платника єдиного податку (копії свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) встановлена з метою отримання інформації про порядок сплати Учасником податків. Поданий Учасником витяг з реєстру платників єдиного податку №189/ФОП/04-17-12 містить інформацію про статус учасника як платника єдиного податку 3 групи. Вказана інформація є актуальною та достовірною, що підтверджується, в тому числі, шляхом перевірки через Реєстр платників єдиного податку, доступ до якого є вільним за умови вказівки ідентифікаційного коду та П.І.Б.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції надано документ, який вимагався Тендерною документацію; цей документ містить актуальну та достовірну інформацію.
Тендерна документація не передбачала вимоги щодо строку чинності договорів, наданих на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника. Станом на дату подання тендерної пропозиції вказані Договори є чинними. Подальшу відповідальність за продовження дії договорів / укладення нових несе Учасник. У разі невиконання ним своїх зобов’язань за Договором Учасник несе відповідальність, встановлену Договором та положеннями чинного законодавства.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до примітки до Додатку 5 до тендерної документації, у табличці в графі «Найменування товару» учасником/переможцем зазначається конкретне найменування товару, що пропонується для постачання, згідно з технічними вимогами замовника.
Технічні вимоги замовника викладені у Додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», де найменування товару зазначено як Деревина паливна. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Кабак А. П. в цій частині відповідає вимогам Тендерної документації.
Що стосується поданого у складі пропозиції Додатку 3, то, згідно вимог Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:, зокрема, підтвердження відповідності товарів та умов, які пропонуються учасником, технічним, якісним та кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі що пропонується для постачання з урахуванням вимог, що зазначені у Додатку 3 до тендерної документації (підтвердження складається учасником в довільній формі). Відповідно, зазначення додаткових даних та параметрів предмету закупівлі не є порушенням вимог тендерної документації та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.

Документи подані скаржником

Документи

12 березня 2020 10:07
відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-04-000672-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович, Код ЄДРПОУ:3075923079
Дата подання: 14 березня 2020 15:35
Не законне визначення переможця закупівлі
Скарга у вкладці
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2020 16:43
Рішення від 18.03.2020 №5139.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 16:42
Рішення від 31.03.2020 №6148.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 19:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6148-р/пк-пз від 31.03.2020, Тендерним комітетом Немирівського навчально-реабілітаційного Центру Вінницької обласної Ради прийнято рішення про скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Васіліогло Марії Петрівни переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-04-000672-b, та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Кабака Андрія Петровича.
Дата виконання рішення замовником: 07 квітня 2020 10:50

Документи подані скаржником

14 березня 2020 15:34
5 Лист з Банка 1.pdf
14 березня 2020 15:34
6 Лист з Банка 2.pdf
14 березня 2020 15:34
1 Скарга Немиров.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

18 березня 2020 16:42
Рішення від 18.03.2020 №5139.pdf
03 квітня 2020 19:12
Рішення від 31.03.2020 №6148.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович 624 375,00
UAH з ПДВ
624 375,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Васіліогло Марія Петрівна 686 875,00
UAH з ПДВ
686 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шутко Василь Петрович 687 218,75
UAH з ПДВ
687 218,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 12:24
Електронний підпис
10 квітня 2020 11:17
Довідка по ст.17.pdf
10 квітня 2020 11:10
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:49
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:48
Виписка.pdf
26 лютого 2020 14:54
Електронний підпис
26 лютого 2020 14:52
27. Гарантія поставки.pdf
19 лютого 2020 17:39
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:38
Виписка (6).pdf
19 лютого 2020 17:38
Виписка ФОП Кабак А.П..pdf
19 лютого 2020 17:38
12. Довідка про санкції.pdf
19 лютого 2020 17:38
15. Повноваження Особи.pdf
19 лютого 2020 17:38
8. Довідка працівники.pdf
19 лютого 2020 17:37
6. Довідка про ліцензію.pdf
19 лютого 2020 17:37
7. Довідка про ПДВ.pdf
19 лютого 2020 17:37
УБИБ Кабак А.П. -2.pdf
19 лютого 2020 17:37
УБИБ Кабак А.П. -1.pdf
19 лютого 2020 17:37
кабак приват 2.pdf
19 лютого 2020 17:37
кабак приват 1.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 19:32
Електронний підпис
05 березня 2020 19:30
цінова пропозиція.PDF
05 березня 2020 19:30
ст 17.PDF
05 березня 2020 19:30
про не судимість.PDF
05 березня 2020 19:30
п 3 ст 17.PDF
05 березня 2020 19:30
Довідка (1).zip
20 лютого 2020 21:19
Електронний підпис
20 лютого 2020 21:18
ДПС та банк довідки.PDF
13 лютого 2020 21:51
Електронний підпис
13 лютого 2020 21:49
цінова пропозиція.PDF
13 лютого 2020 21:49
ст 17.PDF
13 лютого 2020 21:49
сертифікат.PDF
13 лютого 2020 21:49
санкції.PDF
13 лютого 2020 21:49
розгляд до 20 днів.PDF
13 лютого 2020 21:49
пояснення ПДВ.PDF
13 лютого 2020 21:49
паспорт код.PDF
13 лютого 2020 21:49
не спотрворення ціни.PDF
13 лютого 2020 21:49
мат тех база.PDF
13 лютого 2020 21:49
ліцензія.PDF
13 лютого 2020 21:49
Лицензия с эцп.pdf
13 лютого 2020 21:49
екологія.PDF
13 лютого 2020 21:49
довкілля.PDF
13 лютого 2020 21:49
довідка працівники.PDF
13 лютого 2020 21:49
довідка ДПС та банк.PDF
13 лютого 2020 21:49
Доверенность с ЭЦП.pdf
13 лютого 2020 21:49
гарантійний лист ст 358.PDF
13 лютого 2020 21:49
витяг виписка.PDF
13 лютого 2020 21:49
аналогічні договора.PDF
13 лютого 2020 21:49
G0220-2281-GL_tender.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 20:55
Електронний підпис
16 лютого 2020 16:38
Електронний підпис
16 лютого 2020 16:37
тендерна пропозиція.PDF
16 лютого 2020 16:37
Копия паспорт та код.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович

ФОП Васіліогло Марія Петрівна

ФОП Шутко Василь Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович
#3075923079
Рішення скасоване 624 375,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 10:50
ФОП Васіліогло Марія Петрівна
#2051606240
Рішення скасоване 686 875,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 10:50
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович
#3075923079
Переможець 624 375,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 12:19

Документи

05 березня 2020 15:56
Електронний підпис
05 березня 2020 15:44
протокол відхилення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович
#3075923079
624 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 08:56
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 14:20
дод у1.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 10:22
підписаний договір укладений
27 квітня 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 602 297,10
UAH