Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2020-02-04-000665-a d10f03bb8748460a9ce8f0194be187ff
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Неліпович Інна Вікторівна

+380414327497 internat_brd@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188458
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4
Контактна особа: Неліпович Інна Вікторівна
+380414327497
internat_brd@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 09:58
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 15:31
Очікувана вартість: 5 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пач.
Папір А4-80 г/м.кв .білизна (500 арк)(джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач
Папір газетний сірий А4, 250 арк (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Папка картонна на завязках А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Папка картонна швидкозшивач, А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 шт
Файли формат А-4, 40 мкм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 шт
Ручка кулькова з змінним стержнем, гумовий грип, з ергономічними вставками (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 шт
Стержень кульковий синій (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Папка сегрегатор зшивач А4 70мл (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пач
Скоби для степлера №24 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Книга канцелярська 48 білих аркушів клітинка (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Гумка стиральна (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Папка картонна ,А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пач
Скріпки 25мм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт
Скотч прозорий 48 мм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Олівець простий графітовий, твердість грифеля-НВ (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт
Клей ПВА, суперковпачком, 100мл (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Коректор-ручка, 8мл. (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Цінник (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
календарі настільні на 2020 рік (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Маркер чорний (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Зошит загальний (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Степлер скоба 24/6 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Скотч прозорий 12 мм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка швидкозшивач пластикова (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 09:57
оголошення канцтовари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 лютого 2020 10:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 4 308,70
UAH з ПДВ
4 033,94
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 4 800,00
UAH з ПДВ
4 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 10:43
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:43
Згода з договором.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 09:20
УБВ СЕС.PDF
06 лютого 2020 09:20
Файл2cт.jpg
06 лютого 2020 09:20
Файл 1cт.jpg
06 лютого 2020 09:20
2703 скотч_ИОУ.pdf
06 лютого 2020 09:20
Скоби,біндери, скріпки.pdf
06 лютого 2020 09:20
Виробництво ФП.PDF
06 лютого 2020 09:20
Ластик CFS,F,Е,О.pdf
06 лютого 2020 09:20
Вироби з пластику.PDF
06 лютого 2020 09:20
Коректор-рідина(F,О,Е,К).pdf
06 лютого 2020 09:20
DOC002.pdf
06 лютого 2020 09:20
Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 09:20
Лист заходи довкілля.pdf
06 лютого 2020 09:20
Довідка ліцензування.pdf
06 лютого 2020 09:20
Гарантійний лист.pdf
06 лютого 2020 09:20
Довідка Статут.pdf
06 лютого 2020 09:20
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf
06 лютого 2020 09:20
ДОВІДКА ЩОДО ПІДПИСУ.pdf
06 лютого 2020 09:20
ВИПИСКА З ЄДРЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 4 033,94
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 12:10

Документи

11 лютого 2020 12:10
рішення 42.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
4 033,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2020 12:10
рішення 42.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:54
Договір №45.pdf укладений
20 лютого 2020 10:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 033,94
UAH (в тому числі ПДВ 669,00 UAH)