Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2020-02-04-000665-a ● d10f03bb8748460a9ce8f0194be187ff
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188458 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
Контактна особа: |
Неліпович Інна Вікторівна +380414327497 internat_brd@ukrpost.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2020 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 15:31 |
Очікувана вартість: | 5 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пач.
Папір А4-80 г/м.кв .білизна (500 арк)(джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 пач
Папір газетний сірий А4, 250 арк (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Папка картонна на завязках А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Папка картонна швидкозшивач, А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 шт
Файли формат А-4, 40 мкм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 шт
Ручка кулькова з змінним стержнем, гумовий грип, з ергономічними вставками (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 шт
Стержень кульковий синій (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Папка сегрегатор зшивач А4 70мл (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пач
Скоби для степлера №24 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Книга канцелярська 48 білих аркушів клітинка (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Гумка стиральна (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Папка картонна ,А4 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пач
Скріпки 25мм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт
Скотч прозорий 48 мм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Олівець простий графітовий, твердість грифеля-НВ (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт
Клей ПВА, суперковпачком, 100мл (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Коректор-ручка, 8мл. (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Цінник (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
календарі настільні на 2020 рік (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Маркер чорний (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Зошит загальний (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Степлер скоба 24/6 (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Скотч прозорий 12 мм (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Папка швидкозшивач пластикова (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2020 09:57 |
оголошення канцтовари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 лютого 2020 10:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
4 033,94
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 15:54
|
Договір №45.pdf | укладений |
20 лютого 2020 10:40
|