Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
колодки фосфористі для електропоїздів типу Ф
phosphorus pads for type Ф electric trains
Очікувана вартість
29 218 732,20 UAH
UA-2020-02-04-000613-b 488b1b8d52a649cf9a77027278993e2f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 травня 2020 14:40
Очікувана вартість: 29 218 732,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 146 093,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 04 лютого 2020 14:15
Enquiries until: 25 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 02 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 29 218 732 UAH including VAT
Minimal lowering step: 146 094 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
колодки фосфористі для електропоїздів типу Ф
phosphorus pads for type Ф electric trains
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59899 шт
Колодки фосфористі для електропоїздів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Колодки фосфористі для електропоїздів
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 14:16
Електронний підпис
04 лютого 2020 14:12
3491_ТД колодка гальмівна.docx
04 лютого 2020 14:12
Додаток № 9.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-04-000613-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42811480
Дата подання: 28 лютого 2020 15:47
Дискримінаційні вимоги в ТД
Дискримінаційні вимоги в ТД
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 березня 2020 10:58
Скарга відкликана скаржником
Причина: Втрата актуальності
Дата: 06 березня 2020 10:26
рішення від 03.03.2020 № 4025.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 10:58
рішення від 19.03.2020 № 5294.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 16:08
Номер скарги: UA-2020-02-04-000613-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ", Код ЄДРПОУ:23581034
Дата подання: 10 квітня 2020 17:47
Скарга до АМКУ
Неправомірне відхилення
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 14:20
Рішення від 14.04.2020 № 7143 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 14:20
Рішення від 28.04.2020 № 8176.pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 20:35

Документи подані скаржником

28 лютого 2020 15:46
Скарга

Документи Органу Оскарження

04 березня 2020 10:58
рішення від 03.03.2020 № 4025.pdf
20 березня 2020 16:08
рішення від 19.03.2020 № 5294.pdf

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 17:47
Скарга до АМКУ
10 квітня 2020 17:47
Скарга
10 квітня 2020 17:47
Копія листа

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000040 ● dfeae366da5c4e36b9cd71bb4fba0509
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 12:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.12.2020 № 239

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 239

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2020-02-04-000613-b 04.02.2020 Філія «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40081347) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-04-000613-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 24 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу колодки фосфористі для електропоїздів типу Ф (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-04-000613-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог статті 30 та вимог частини першої статті 31 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД ЦБД UA-2020-02-04-000613-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 2. Щодо порушення вимог статті 30 та вимог частини першої статті 31 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Тендерною документацією вимагається надання документу «Дані на товар» у відповідності до Додатку № 4, в якому в колонці 5 необхідно зазначити Дату виготовлення . В інструкції щодо заповнення таблиці зазначено, що в колонці 5 необхідно вказати точну дату (не раніше 01.12.2019р.) виготовлення продукції або дата, не раніше якої виготовлена продукція, із зазначенням місяця та року, або період виготовлення. Учасником ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо» в складі пропозиції надано документ «Дані на товар» в якому зазначено, що дата виготовлення не раніше 01.12.2019. Тобто, даним учасником виконано умову тендерної документації. Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2020-02-04-000613-b – 02.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-02-04-000613-b –24.12.2020. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 71 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.

2020-12-30 16:14:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

12.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Східний офіс Держаудитсулжби) про визнання протиправним та скасування висновків від 24.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2020-02-04-000613-b,

2021-01-13 13:17:29

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 квітня 2020
UA-2020-02-04-000613-b488b1b8d52a649cf9a77027278993e2f
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 березня 2020 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 березня 2020 14:15
Електронний підпис
05 березня 2020 14:13
Дані на Товар Додаток 4.pdf
05 березня 2020 14:13
Копія Статуту.pdf
05 березня 2020 14:13
Довідки.pdf
05 березня 2020 14:13
Документ_ЄДР_1006417546.zip
05 березня 2020 14:13
Атестат про акредитацію.pdf
05 березня 2020 14:13
Лист - згода.pdf

Документи

20 березня 2020 16:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 березня 2020 15:19
Електронний підпис
05 березня 2020 15:19
Електронний підпис
05 березня 2020 15:17
Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 15:17
Сертифікат якості тип Ф_.pdf
05 березня 2020 15:17
Наказ 01.02.20.pdf
05 березня 2020 15:17
Ліцензія завірена.zip
05 березня 2020 15:17
Лист-згода ПД.pdf
05 березня 2020 15:17
Лист проект договору.pdf
05 березня 2020 15:17
Креслення_Лист ПКТБ.pdf
05 березня 2020 15:17
Довіреність 29_завірена.zip
05 березня 2020 15:17
Дов.ст 17.pdf
05 березня 2020 15:17
Дов.аналог.договора.pdf
05 березня 2020 15:17
Дов. щодо походж.товару.pdf
05 березня 2020 15:17
Дов. про учасника.pdf
05 березня 2020 15:17
Дов. довкілля.pdf
05 березня 2020 15:17
Дані на товар.pdf
05 березня 2020 15:17
ГОСТ 33695-2015 завір..pdf
05 березня 2020 15:17
Гарантия 17750 (1).zip

Документи

20 березня 2020 16:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 березня 2020 08:36
ГОСТ 33695-2015.pdf
06 березня 2020 08:36
Лист НБУ по ліцензії (28).pdf
06 березня 2020 08:36
ГОСТ 28186-89.pdf
06 березня 2020 08:36
витяг ПДВ.pdf
06 березня 2020 08:36
захист довкілля.pdf
06 березня 2020 08:36
лист-згода Савчук.pdf
06 березня 2020 08:36
ПРОПОЗИЦІЯ_.pdf
06 березня 2020 08:36
документи на Савчука.pdf
06 березня 2020 08:36
Дані на товар_.pdf
06 березня 2020 08:36
картка підприємства.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"

ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" 29 218 732,20
UAH з ПДВ
29 218 732,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" 29 218 732,20
UAH з ПДВ
29 218 732,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 15:19
Електронний підпис
05 березня 2020 15:19
Електронний підпис
05 березня 2020 15:17
Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 15:17
Сертифікат якості тип Ф_.pdf
05 березня 2020 15:17
Наказ 01.02.20.pdf
05 березня 2020 15:17
Ліцензія завірена.zip
05 березня 2020 15:17
Лист-згода ПД.pdf
05 березня 2020 15:17
Лист проект договору.pdf
05 березня 2020 15:17
Креслення_Лист ПКТБ.pdf
05 березня 2020 15:17
Довіреність 29_завірена.zip
05 березня 2020 15:17
Дов.ст 17.pdf
05 березня 2020 15:17
Дов.аналог.договора.pdf
05 березня 2020 15:17
Дов. щодо походж.товару.pdf
05 березня 2020 15:17
Дов. про учасника.pdf
05 березня 2020 15:17
Дов. довкілля.pdf
05 березня 2020 15:17
Дані на товар.pdf
05 березня 2020 15:17
ГОСТ 33695-2015 завір..pdf
05 березня 2020 15:17
Гарантия 17750 (1).zip

Публічні документи

06 березня 2020 08:36
ГОСТ 33695-2015.pdf
06 березня 2020 08:36
Лист НБУ по ліцензії (28).pdf
06 березня 2020 08:36
ГОСТ 28186-89.pdf
06 березня 2020 08:36
витяг ПДВ.pdf
06 березня 2020 08:36
захист довкілля.pdf
06 березня 2020 08:36
лист-згода Савчук.pdf
06 березня 2020 08:36
ПРОПОЗИЦІЯ_.pdf
06 березня 2020 08:36
документи на Савчука.pdf
06 березня 2020 08:36
Дані на товар_.pdf
06 березня 2020 08:36
картка підприємства.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
#42811480
Переможець 29 218 732,20
UAH з ПДВ
08 травня 2020 13:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
#42811480
29 218 732,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 13:41
ЦЗВ-01-03120-01.pdf укладений
20 травня 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 19:09
ЦЗВ-01-03120-01 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 19:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-03120-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML