Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поштові послуги по виплаті та доставці пільг та житлових субсидій, які надаються у грошовій готівковій формі
Очікувана вартість
323 131,87 UAH
UA-2020-02-04-000540-c 02b66177b5ea4de69be02951baa40e23
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Синицька

+380416231376 upszn-brus@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Брусилівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 13577913
Місцезнаходження: 12601, Україна , Житомирська обл., смт. Брусилів, вул. Лермонтова, 9
Контактна особа: Валентина Синицька
+380416231376
upszn-brus@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відсутність конкуренції (в тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем) та за відсутності при цьому альтернативи у даному випадку відповідно до п. 2 ст. 35 закону України «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 11:28
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поштові послуги по виплаті та доставці пільг та житлових субсидій, які надаються у грошовій готівковій формі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12600, Україна, Житомирська область, Брусилівський район, Брусилів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

04 лютого 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 11:25
Протокол Брусилов УПСЗН №5.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житомирнська дщирекція АТ "Укрпошта"
#22046132
Переможець 323 131,87
UAH
04 лютого 2020 11:28

Документи

04 лютого 2020 11:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2020 11:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Житомирнська дщирекція АТ "Укрпошта"
#22046132
323 131,87
UAH
Документи

Документи

04 лютого 2020 11:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:41
Дод_угода 4 до 168.JPG зміни до договору
31 грудня 2020 08:38
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:31
Дод_угода 4 до 168.JPG зміни до договору
31 грудня 2020 08:30
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:17
ДУ №3 УПСЗН Брусилівської РДА №168.pdf зміни до договору
26 червня 2020 08:16
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 08:50
Брусилів_УПСЗН_дод.уг.№2.jpg зміни до договору
29 травня 2020 08:46
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2020 15:19
Дод угода 1 до договору 168.jpg зміни до договору
26 лютого 2020 15:00
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 15:06
УПСЗН_Брусилiв_№168_вiд_17.02.2020.pdf укладений
18 лютого 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із затвердженням кошторисних призначень на 2020 рік, у відповідності до п.4.2 та п.12.4 Договору, зменшено обсяги закупівлі згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно з п.1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - згідно з п.1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, згідно виділених бюджетних асигнувань відповідно до кошторисних призначень на 2020 рік;
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та пунктом 4.2 Договору № 168 від 17.02.2020 року (далі - Договір), відповідно до затверджених змін до кошторисних призначень Замовника на 2020 рік зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та пунктом 4.2 Договору № 168 від 17.02.2020 року (далі - Договір), відповідно до затверджених змін до кошторисних призначень Замовника на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 225 525,39
UAH