Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для сміття
Очікувана вартість
4 836,00 UAH
UA-2020-02-04-000191-a 4c53ea0db9e844dd99a582655085cea3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриньова Ольга Леонідівна

+380552481297 smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гриньова Ольга Леонідівна
+380552481297
smtend.o.hrynova@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 лютого 2020 08:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 23:59
Початок аукціону: 12 лютого 2020 14:19
Очікувана вартість: 4 836,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
322 упаков
Пакети для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пл. Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 08:57
Проект договору.docx
04 лютого 2020 08:57
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 05 лютого 2020 10:04
Дата відповіді: 06 лютого 2020 13:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно Вашого питання по закупівлі за кодом ДК 021:2015: 19640000-4 «Поліетиленові мішки та пакети для сміття» (Пакети для сміття) повідомляємо наступне.
Згідно Додатка 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель Замовником не визначено конкретну торговельну марку, а вказано конкретні характеристики товару згідно таблиці «Детальний опис предмета закупівлі та вимоги щодо якості». Учасник може запропонувати Товар, який відповідає цим характеристикам за умови, що всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірше характеристик товару, що зазначені у Технічних вимогах Замовника.
Учасник при підготовці документів самостійно заповнює стовпчик «Назва виробника (торгівельна марка), країна виробник*» таблиці «Детальний опис предмета закупівлі» Додатка 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель.
Рішення щодо відповідності Вашої пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі, буде прийнято Замовником за результатами розгляду документів Учасників та оприлюднено в електронній системі закупівель.
В свою чергу наголошуємо , що Замовник чітко дотримується Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами), що дозволяє забезпечити дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 3 896,20
UAH
3 830,00
UAH
Документи
ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ 4 314,80
UAH
3 831,80
UAH
Документи
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" 4 234,30
UAH
4 234,30
UAH
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 15:03
Оновлена (2).pdf
12 лютого 2020 15:03
Оновлена.pdf
11 лютого 2020 11:20
Таки-Паки 2.pdf
11 лютого 2020 11:20
Таки-Паки 1.pdf
11 лютого 2020 09:33
Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2020 09:33
Информация участника.pdf
11 лютого 2020 09:33
Статут.pdf
11 лютого 2020 09:33
Протокол Директор.PDF
11 лютого 2020 09:33
ПДВ.PDF
11 лютого 2020 09:33
Наказ Директор.PDF
11 лютого 2020 09:33
Довідка 4ОПП.pdf
11 лютого 2020 09:33
_Довідка право підпису.pdf
11 лютого 2020 09:33
Банк відкриття рах 270120.pdf
11 лютого 2020 09:33
Технічні (2).pdf
11 лютого 2020 09:33
Технічні.pdf
11 лютого 2020 09:33
Пропозиція (2).pdf
11 лютого 2020 09:33
Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 14:18
Пропозиція.PDF
10 лютого 2020 14:18
Технічні вимоги.PDF

Публічні документи

07 лютого 2020 15:01
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:00
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:37
лист код доступу.pdf
07 лютого 2020 14:37
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 14:37
лист гарантія санкції.pdf
07 лютого 2020 14:37
захист довкіля.pdf
07 лютого 2020 14:37
ст. 237 санкції.pdf
07 лютого 2020 14:37
специфікація.pdf
07 лютого 2020 14:37
пропозиція.pdf
07 лютого 2020 14:37
технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ

ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Відхилено 3 830,00
UAH
18 лютого 2020 11:36
ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#3211209496
Переможець 3 831,80
UAH
18 лютого 2020 14:14

Документи

18 лютого 2020 11:36
Протокол (рішення).docx

Документи

18 лютого 2020 14:14
Протокол (рішення) 2.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#3211209496
3 831,80
UAH
Документи

Документи

18 лютого 2020 14:14
Протокол (рішення) 2.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 12:17
Договір 39-В-ХЕФ-20.pdf укладений
02 березня 2020 12:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 598,16
UAH (в тому числі ПДВ 766,36 UAH)