Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 38430000-8, Детектори та аналізатори (Обладнання для лабораторії)
Очікувана вартість
1 427 280,00 UAH
UA-2020-02-03-004051-a 1f5a0308b4084f9a894d0792ea6dc03c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Валентинович Дубонос

+380443743444
+380442763753
tender_dndekc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 25574630
Місцезнаходження: 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10
Контактна особа: Костянтин Валентинович Дубонос
+380443743444,+380442763753
tender_dndekc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 19:02
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 13:58
Очікувана вартість: 1 427 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 427,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штуки
Код ДК 021:2015 – 38430000-8, Детектори та аналізатори (Обладнання для лабораторії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом _________ банківських днів (вказується учасником, але не менше 10 банківських днів) з моменту поставки товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 19:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 19:02
2-ТД_Обладнання для лабораторії_3843_портал.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо умов тендерної документації
Дата подання: 05 лютого 2020 12:38
Дата відповіді: 07 лютого 2020 16:15
Шановний Замовник! Надайте, будь ласка, роз’яснення щодо умов тендерної документації. 1. Роз.3 п.1 пп. 1.1. Інформацію про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля подавати в довільній формі? 2. Роз.3 п.5 пп. 5.2. передбачає надання переможцем документів, зокрема «Оригінал або копію довідки, виданої органами МВС (Національної поліції) про те, що службову (посадову) особу учасника (довідка надається на осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю), не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, станом на дату, не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій або більш пізнішої дати» та «Оригінал або нотаріально завірену копію довідки державного податкового органу/його територіального відділення про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсну станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій або більш пізнішу дату». У Роз.3 п.1 пп. 1.2 прописано, що «У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код та/або № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів». Чи стосується це зазначених довідок? Та поясніть, будь ласка, вираз «у вигляді роздрукованого електронного документу». Не зрозуміло, навіщо роздруковувати електронний документ, щоб потім завантажити його в систему електронних закупівель, адже електронні документи прирівнюються до оригіналу. Відповідно до Наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи МВСУ» запит може подаватися в письмовій та електронній формі. За запитом в електронній формі за умови ідентифікації з використанням ЕЦП на офіційному веб-сайті МВС України у розділі «Громадянам України» можна отримати відомості щодо відсутності або наявності судимості в осіб – учасників процедур закупівлі та/або службової (посадової) особи учасника. Електронна Довідка про несудимість складається з двох файлів: електронно-цифрового підпису (з розширенням .p7s), що затверджує легітимність наданої довідки та зображення довідки (з розширенням .pdf), яке дає змогу перевірити правильність зазначеної у Довідці інформації. Згідно пункту 7 Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого Наказом Міністерства доходів і зборів України 10.10.2013 № 567, довідка видається у паперовому або електронному вигляді. Довідку у паперовому вигляді платник податків або його законний чи уповноважений представник отримує безпосередньо в органі доходів і зборів, до якого було подано заяву про отримання Довідки. Платникам податків, які подають звітність в електронній формі, надання Довідки може здійснюватися засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Надання довідок в паперовому варіанті – це додаткове навантаження на учасника торгів та витрачання його часу. Може переможець надавати зазначені довідки в електронному вигляді? 3. Роз.6 п.3 пп.3.2 передбачено, що переможець надає «договір застави грошових коштів в двох примірниках разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів» та «Переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в підпункті 1 пункту 3.2 даного розділу тендерної документації, шляхом завантаження таких документів (інформації) через електронну систему закупівель». Поясніть, навіщо завантажувати два примірника договору застави? Договір застави, який завантажується через електронну систему закупівель повинен бути заповнений , підписаний та скріплений печаткою тільки переможцем або двома сторонами? 4. Роз.6 п.6 пп.6.2. – порядок укладання договору застави грошових коштів. Зазначено, що « З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець у порядку, визначеному п.2.2 п.2 Розділу 5 тендерної документації, надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 7 цієї тендерної документації, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових кошті». Але в тендерній документації відсутній п.2.2 п.2 Розділу 5, а в пп. 2.1 п. 2 Розділу 5 зазначено, що переможець надає Замовнику документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель, поштою або особисто документи надаються у разі відсутності технічних можливостей. Просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так.
2. Вимоги п.1.2 Розділу 3 Тендерної документації стосуються документів та інформації, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції. Документи та інформація, надання яких передбачено п.5.2 Розділу 3 Тендерної документації, не мають відношення до тендерної пропозиції. Це документи, що надаються учасником-переможцем процедури закупівлі на підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до вимог п.3.2 Розділу 6 Тендерної документації переможець надає замовнику документи (iнформацiю), вказані в підпункті 1 пункту 3.2 даного розділу тендерної документації, шляхом завантаження таких документів (інформації) через електронну систему закупівель.
Надання договору застави грошових коштів в двох примірниках разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів, передбачено підпунктом 2 пункту 3.2 даного розділу тендерної документації.
4. У п.6.2 Розділу 6 Тендерної документації допущена технічна описка. Порядок надання забезпечення виконання договору у частині строку і способу передбачений п.3.2 Розділу 6 Тендерної документації.
Разом з тим, порядок надання забезпечення виконання договору передбачений не лише п.3.2 Розділу 6 Тендерної документації, а також п.6.2 Розділу 6 Тендерної документації.
З огляду на викладене, тендерна документація не потребує внесення змін в цій частині
Роз'яснення до тендерноъ документацыъ
Дата подання: 07 лютого 2020 14:58
Дата відповіді: 07 лютого 2020 16:15
Добрий день! Підкажіть, будь ласка, за які два останні звітні періоди учасник повинен надати фінансову звітність. На даний час річна фінансова звітність за 2019 рік знаходиться в стадії формування. Останній день подання тендерних пропозийій 19.02.2020р. Два останніх звітних періоди замовником вважається річна звітність за 20178,2019 рік, або фінансова звітність за 9 місяців та півріччя 2019 року. Надайте чітку відповідь, щоб учасники при підготовці тендерних пропозицій не допускали помилок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Роз'яснення до тендерної документації.
Дата подання: 07 лютого 2020 17:44
Дата відповіді: 10 лютого 2020 16:26
Шановний Замовник! В розділі 3 п.1 пп. 13 зазначено, що проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. В проекті договору прописано, що невід'ємною частиною цього Договору є Специфікація. Учасник не може заповнити додатки та специфікації внаслідок відсутності їх в Додатку 5.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не встановлює форми/виду Специфікації до договору. Вказана складова пропонується учасником при підготовці проекту договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРМЕДСПІЛКА 1 397 064,00
UAH з ПДВ
1 382 070,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМЕДТЕХНІКА" 1 408 920,00
UAH з ПДВ
1 383 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРМЕДСПІЛКА

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМЕДТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРМЕДСПІЛКА
#32983304
Переможець 1 382 070,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 21:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 21:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРМЕДСПІЛКА
#32983304
1 382 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:28
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 17:14
Договір 38430000-8.PDF укладений
13 березня 2020 16:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 382 070,00
UAH (в тому числі ПДВ 230 345,00 UAH)