Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
311 532,00 UAH
UA-2020-02-03-003574-a 0e8aab1e1b9d4bf49bf94d124652420e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Волошенко

+380968762263 pantaevka_int@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ-ІНТЕРНАТ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24146151
Місцезнаходження: 28023, Україна , Кіровоградська обл., смт. Пантаївка, вул. Шкільна, буд. 1
Контактна особа: Аліна Волошенко
+380968762263
pantaevka_int@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 13:33
Очікувана вартість: 311 532,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 115,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3350 кілограми
Сир кисломолочний жирністю не менше 9%,сир твердий жирністю не менше 50%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28023, Україна, Кіровоградська область, смт.Пантаївка, вул.Шкільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар повинна проводитися по безготівковому рахунку у формі платіжного доручення на рахунок продавця за кожну дрібно-роздрібну партію на протязі 30-ти банківських днів з моменту її відвантаження. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 17:01
тендерка сири.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рефрежиратор
Дата подання: 03 лютого 2020 17:58
Дата відповіді: 05 лютого 2020 15:57
В додатку 5. п.1.3. Вказано "довідку у довільній формі щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (рефрежираторного типу)" Але згідно ДСТУ 4554:2006 Сир кисломолочний розділ 10.Правила транспортування та зберігання.пунк 10.1.1 вказано:"Кисломолочний сир дозволено перевозити всіма видами транспорту в критих транспортних засобах або авторефрижераторах, обладнаних ізотермічним кузовом згідно з чинними правилами перевезення вантажів, що швидко псуються". Так і по сиру твердому. Якщо дозволено перевозити всіма видами транспорту, то вимагати транспортний засіб тільки з холодильним обладнанням (рефрежираторного типу) не правильно.Тому потрібно внести зміни, таким чином не дискримінуючи інших учасників.Також згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ від 14.10.1997 № 363, розділ 25."Правила перевезень продукції харчової, м'ясо-молочної та рибної промисловості", на які Ви спираєтесь в додатку 4, вказано,що: "Молочні продукти перевозяться тарним способом в автомобілях, які є в наявністі для тарного перевезення. При цьому враховується тривалість перевезення: в літній період (квітень-вересень) при перевезенні на автомобілях із бортовою платформою і накриттям брезентом термін доставки не може бути більше 2-х годин, а для автомобілів-фургонів ізотермічних - не більше 6 годин".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ч.19 Додатоку 19 до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні зазначені температурні режими для швидкопсувних вантажів при перевезенні їх в авторефрижераторах відповідно до Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363,зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 20 лютого 1998 р. за № 128/2568 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»зазначено,що сири перевозяться в авторефрижераторах.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-03-003574-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МП Мрія", Код ЄДРПОУ:24150945
Дата подання: 04 березня 2020 14:43
Скарга
Незаконна дискваліфікація ТОВ МП "Мрія"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 березня 2020 23:30
рішення від 06.03.2020 № 4351+ лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 23:30
рішення від 25.03.2020 № 5697 .pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 20:50

Документи подані скаржником

04 березня 2020 14:43
скарга.PDF
04 березня 2020 14:43
плат. доручення.PDF

Документи подані замовником

17 березня 2020 14:51
відповідь по сиру.docx
17 березня 2020 14:51
Лист.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МП Мрія" 287 880,00
UAH з ПДВ
287 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 308 805,00
UAH з ПДВ
308 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 15:42
Електронний підпис
18 лютого 2020 09:28
Тех.паспорт БТІ.PDF
18 лютого 2020 09:28
Пант.Ш.І.молоко робітн..PDF
18 лютого 2020 09:28
Ст.17..PDF
18 лютого 2020 09:28
Експ. висновок сир к.м..PDF
18 лютого 2020 09:28
Пант. Ш.І. Сир Т.Х..PDF
18 лютого 2020 09:28
ХАСП.PDF
18 лютого 2020 09:28
фін.звіт.PDF
18 лютого 2020 09:28
Зн. мтб..PDF
18 лютого 2020 09:28
СТАТУТ (новий).PDF
18 лютого 2020 09:28
Пант. Ш.І. Сир заг..PDF
18 лютого 2020 09:28
Пант. Ш.І. Сир Ц.П..PDF

Публічні документи

25 лютого 2020 22:24
Довідка податкова
25 лютого 2020 22:23
Довідка МВС
18 лютого 2020 14:39
Електронний підпис
18 лютого 2020 14:37
0001 Довідка ст 17 ОКРЕМО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МП Мрія"

ТОВ Валекс КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МП Мрія"
#24150945
Відхилено 287 880,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 17:05
ТОВ Валекс КО
#39801362
Переможець 308 805,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 17:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО
#39801362
308 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 11:42
зняття20% сир 001.jpg зміни до договору
26 березня 2021 11:40
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 16:50
сир казна.jpg зміни до договору
27 січня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:26
сир пролонгация 001.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:21
сирр.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:37
сир зняття кінроку 001.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 13:51
сири.jpg зміни до договору
17 грудня 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 15:56
сири дод.угода 001.jpg зміни до договору
13 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:15
Договір.pdf укладений
02 квітня 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми юридичних зобов'язань на 15647.90 грн.у зв'язку з завершенням фінансово-господарської діяльності 2020 року
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми юридичних призначень на 24295,55грн.у зв'язку з завершенням фінансово-господарської діяльності в 2020 році
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація договору
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2021 році в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю,а саме :61761.00
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зняття залишків у зв'язку з завершенням відкритих торгів
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 151 075,45
UAH (в тому числі ПДВ 25 179,24 UAH)