Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (конверти С4, конверти С5, конверти С6, конверти з крафт-паперу, папір А3, папір А4, папір перфорований 420 мм, папір перфорований 210 мм)
Очікувана вартість
720 033,76 UAH
UA-2020-02-03-003467-a ● fe4b6641cb884fc48fad3a1a1eba8c37
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 21390940 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А |
Контактна особа: |
Юрій Дмитрович Юрченко +380462674902 main@cn.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 720 033,76 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8892 штуки
Конверти С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9780 штуки
Конверти С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25596 штуки
Конверти С6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Конверти з крафт-паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
192 пачок
Папір А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5976 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
108 ящик
Папір перфорований 420 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
312 ящик
Папір перфорований 210 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються у безготівковій формі на підставі отриманих рахунку та накладної протягом 3-ох банківських днів, з дати фактичної поставки товару, шляхом перерахування Замовником відповідної суми коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 16:48 |
ТД.DOC |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 04 лютого 2020 10:35
Дата відповіді: 06 лютого 2020 11:12
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваші запитання повідомляємо наступне: Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціни включно з ПДВ. В разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, така пропозиція надається без врахування ПДВ. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Пропонуємо більш детально ознайомитися з тендерною документацією за вказаним предметом закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
551 706,72
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 16:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 14:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:11
|
Додаткова угода 1-479.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 16:18
|
Договір 126.pdf | укладений |
10 березня 2020 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020) зменшити обсяги закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/479 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |