Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія (універсальна послуга)
Очікувана вартість
436 000,00 UAH
UA-2020-02-03-003349-a 33ca8dc5c6664fd3bbdd716759636517
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Курська

+380679439660
+380669501877
marsizo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ СЛІДЧИЙ ІЗОЛЯТОР"
Код ЄДРПОУ: 08563228
Місцезнаходження: 87527, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КАМЕНСЬКА, буд. 52
Контактна особа: Олена Володимирівна Курська
+380679439660,+380669501877
marsizo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
п.2ч.2 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі", відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутністю при цьому альтернативи та ст.63 Закону України "Про ринок електричної енергії"", тобто в межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 16:59
Оскарження наміру укласти договір: 09 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
139297 кіловат-година
електрична енергія (універсальна послуга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87527, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Каменська,б.52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000022 ● 09c8e6f58b7044c6a1dd3ae2e2755f1e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020 17:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.02.2020 № 8
Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 13.02.2020 № 8
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 Державна установа "Маріупольський слідчий ізолятор" UA-2020-02-03-003349-a 03.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

пояснення

2020-02-19 09:31:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Донецькі енергетичні послуги"
#42086719
Переможець 436 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 16:59

Документи

03 лютого 2020 16:59
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:59
підтвердження 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 16:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Донецькі енергетичні послуги"
#42086719
436 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2020 16:59
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:59
підтвердження 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 08:30
доп. угода №2 001.pdf укладений
29 липня 2020 11:35
доп. угода №2 001.jpg укладений
29 липня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 14:30
додаткова угода №1 001.jpg укладений
24 липня 2020 14:29
додаткова угода №1 001.jpg зміни до договору
24 липня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 09:43
3312 015.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:23
3312 009.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:23
3312 007.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:23
3312 008.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:23
3312 014.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:23
3312 006.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:23
3312 003.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:23
3312 011.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:23
3312 004.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:23
3312 001.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:22
3312 010.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:22
3312 005.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:22
3312 013.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:22
3312 012.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:22
3312 002.jpg зміни до договору
19 лютого 2020 09:22
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 16:28
договір 4-к 001.jpg укладений
13 лютого 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 4-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3312
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичних видатків
Номер договору про закупівлю: 4-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 315 219,84
UAH