Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівель дитячого садка КЗ «ЗДО ясла-садок «Сонечко» комбінованого типу» ГМР за адресою: вул. Цвітна, 8 м. Гуляйполе Гуляйпільського району Запорізької області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
19 652 428,80 UAH
UA-2020-02-03-003265-a e1b4a6cbd6e643fa81f895d7a110bf3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Миколаївна Давиденко

+380957763675 gp_rcozo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40315217
Місцезнаходження: 70202, Україна , Запорізька обл., Гуляйпільський р-н, м. Гуляйполе , вул. Цвітна, буд. 8
Контактна особа: Наталія Миколаївна Давиденко
+380957763675
gp_rcozo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 12:32
Очікувана вартість: 19 652 428,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 196 524,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 98000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівель дитячого садка КЗ «ЗДО ясла-садок «Сонечко» комбінованого типу» ГМР за адресою: вул. Цвітна, 8 м. Гуляйполе Гуляйпільського району Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, Гуляйпільський р-н, вул. Цвітна, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Аванс 45 Календарні 30
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 16:27
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
03 лютого 2020 16:27
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕЛСІТІ" 19 650 000,00
UAH з ПДВ
17 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 19 234 460,40
UAH з ПДВ
18 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 19 600 000,00
UAH з ПДВ
19 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 19:16
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2020 19:16
Фін. звіт.pdf
18 лютого 2020 19:16
Уповноважена особа.pdf
18 лютого 2020 19:16
Субпідрядники.pdf
18 лютого 2020 19:16
Статут.pdf
18 лютого 2020 19:16
ст. 17.pdf
18 лютого 2020 19:16
Протокол засновників.pdf
18 лютого 2020 19:16
Працівники.pdf
18 лютого 2020 19:16
Право підпису.pdf
18 лютого 2020 19:16
Погодження тех. вимог.pdf
18 лютого 2020 19:16
Паспорт+ИНН.pdf
18 лютого 2020 19:16
Пакт 2.pdf
18 лютого 2020 19:16
Пакт 1.pdf
18 лютого 2020 19:16
наказ директора.pdf
18 лютого 2020 19:16
Мат. Тех. База.pdf
18 лютого 2020 19:16
Лицензия.pdf
18 лютого 2020 19:16
Кошторис.rar
18 лютого 2020 19:16
Кол. графік.pdf
18 лютого 2020 19:16
Захист довкілля.pdf
18 лютого 2020 19:16
Договор админцентр.rar
18 лютого 2020 19:16
Довідка ПДВ.pdf
18 лютого 2020 19:16
Довідка аналогічні.pdf
18 лютого 2020 19:16
Гарантія банку.zip
18 лютого 2020 19:16
Гарантійний лист.pdf
18 лютого 2020 19:16
Гарантійний лист 2.pdf
18 лютого 2020 19:16
витяг.pdf
18 лютого 2020 19:16
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 19:06
Електронний підпис
18 лютого 2020 19:02
7 Довідки.pdf
18 лютого 2020 19:02
2 Тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2020 19:02
Уставні документи.pdf
18 лютого 2020 19:02
Протокол НР.7Z
18 лютого 2020 19:02
Наказ Фролова Ю.М.7Z
18 лютого 2020 19:02
Лист для клієнтів.7z
18 лютого 2020 19:02
Гарантія 887-20.7z
18 лютого 2020 19:02
Витяг із Статуту.7z
18 лютого 2020 19:02
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

04 березня 2020 17:10
Електронний підпис
04 березня 2020 17:10
Довідка_МВС.pdf
04 березня 2020 17:10
Довідка_Корупція.zip
04 березня 2020 17:10
ГУ ДПС.rar
04 березня 2020 17:08
Електронний підпис
28 лютого 2020 10:00
Електронний підпис
28 лютого 2020 10:00
Пропозиція_остаточна.pdf
18 лютого 2020 20:05
Електронний підпис
18 лютого 2020 20:05
Гарантія 484-20.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕЛСІТІ"

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕЛСІТІ"
#41490056
Відхилено 17 800 000,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 16:44
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
Відхилено 18 499 999,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 16:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Переможець 19 200 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
19 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:50
дод угода 8 Будівельник.PDF зміни до договору
31 березня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 13:33
Дод.Угода №7 від 02.12 до дог 134.PDF зміни до договору
04 грудня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 10:07
Д-У №6 від 21.10.2020 з додатками.PDF зміни до договору
22 жовтня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 15:16
додаткова угода 5.PDF зміни до договору
18 серпня 2020 15:15
календарний графік виконання роб.PDF зміни до договору
18 серпня 2020 15:15
План фінансування виконаних роб.PDF зміни до договору
18 серпня 2020 15:15
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 11:54
дод.4.pdf зміни до договору
29 травня 2020 10:58
календарн.графік.pdf зміни до договору
29 травня 2020 10:58
план фінансування.pdf зміни до договору
29 травня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 15:04
дод.3.pdf зміни до договору
25 травня 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 14:26
Додаткова_угода_2 (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 13:20
Дод_угода_ТОВ_БУДІВЕЛЬНИК (2.pdf зміни до договору
26 березня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 16:22
БУДІВЕЛЬНИК.pdf укладений
20 березня 2020 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів Замовника Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та розділ 20. « МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти у новій редакції додав у реквізити замовника р/рUA858201720344281003100093987 Держказначейська служба України м. Київ (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування календарного графіку виконання робіт та плану фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В розділі 20.(договір підряду) "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін", в реквізитах підрядника код ЄДРПОУ вважати вірним: ЄДРПОУ 31061880
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування календарного графіку виконання робіт та плану фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл субвенціїї на 2020 та 2021 роки з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України згідно дод. 6 до Порядку та умов (в редакціїї постанови Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020р. №120)
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл субвенціїї на 2020 та 2021 роки з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України згідно дод. 6 до Порядку та умов (в редакціїї постанови Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020р. №120)
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл субвенціїї на 2020 та 2021 роки з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України згідно дод. 6 до Порядку та умов (в редакціїї постанови Кабінету Міністрів України від 19 лютого 2020р. №120)
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 31 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 19 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 200 000,00 UAH)