Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Спеціалізоване мультимедійне обладнання (системи екранів), що буде слугувати інтерактивною частиною знімальних майданчиків «НОВИНИ», «СПОРТ», «РАНОК-1» і «РАНОК-2»)
Очікувана вартість
3 105 629,68 UAH
UA-2020-02-03-002860-a ● ebc038a31cd64aa2a4852a82e2ab86bc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 23152907 |
Вебсайт: | http://www.1tv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42 |
Контактна особа: |
Ігор Бут +380444814693 ihor.but@ntu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2020 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 3 105 629,68 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,61% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Строк поставки Товару: з моменту підписання договору протягом 45 календарних днів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Спеціалізоване мультимедійне обладнання (системи екранів), що буде слугувати інтерактивною частиною знімальних майданчиків «НОВИНИ», «СПОРТ», «РАНОК-1» і «РАНОК-2» - Дисплей Samsung LH32DMEPLGC/CI або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
17 штуки
Спеціалізоване мультимедійне обладнання (системи екранів), що буде слугувати інтерактивною частиною знімальних майданчиків «НОВИНИ», «СПОРТ», «РАНОК-1» і «РАНОК-2» - Дисплей Samsung LH55UDEBLBB/CI або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
11 штуки
Спеціалізоване мультимедійне обладнання (системи екранів), що буде слугувати інтерактивною частиною знімальних майданчиків «НОВИНИ», «СПОРТ», «РАНОК-1» і «РАНОК-2» - Дисплей Samsung LH46UDEBLBB/CI або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
25 штуки
Спеціалізоване мультимедійне обладнання (системи екранів), що буде слугувати інтерактивною частиною знімальних майданчиків «НОВИНИ», «СПОРТ», «РАНОК-1» і «РАНОК-2» - Крепление на стену Samsung WMN-46VD або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
27 штуки
Спеціалізоване мультимедійне обладнання (системи екранів), що буде слугувати інтерактивною частиною знімальних майданчиків «НОВИНИ», «СПОРТ», «РАНОК-1» і «РАНОК-2» - Крепление на стену Samsung WMN-55VD/EN або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
6 штуки
Спеціалізоване мультимедійне обладнання (системи екранів), що буде слугувати інтерактивною частиною знімальних майданчиків «НОВИНИ», «СПОРТ», «РАНОК-1» і «РАНОК-2» - Кронштейн KSL WM227T або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, Київ, вул.Ю.Іллєнка, 42 (вул.Мельникова, 42)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець сплачує Постачальнику загальну вартість Товару шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протяглм 90 днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури Постачальника | Пiсляоплата | 280 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2020 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 14:34 |
Додаток_2-зі змінами від 13-02.docx | |
13 лютого 2020 14:34 |
Зміни від 13-02.docx | |
13 лютого 2020 14:34 |
ТД зі змінами від 13-02.docx | |
07 лютого 2020 15:35 |
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
07 лютого 2020 15:31 |
Додаток_3-зі змінами.docx | |
03 лютого 2020 15:48 |
Додаток_5.docx | |
03 лютого 2020 15:48 |
Додаток_4.docx | |
03 лютого 2020 15:48 |
Додаток_1.docx |
13 лютого 2020 14:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 лютого 2020 14:34 |
Додаток_2-зі змінами від 13-02.docx
|
||||||
13 лютого 2020 14:34 |
Зміни від 13-02.docx
|
||||||
13 лютого 2020 14:34 |
ТД зі змінами від 13-02.docx
|
||||||
07 лютого 2020 15:35 |
ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
||||||
07 лютого 2020 15:31 |
Додаток_3-зі змінами.docx
|
||||||
03 лютого 2020 15:48 |
Додаток_5.docx
|
||||||
03 лютого 2020 15:48 |
Додаток_4.docx
|
||||||
03 лютого 2020 15:48 |
Додаток_1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 лютого 2020 10:31
Дата відповіді: 04 лютого 2020 11:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, допускаємо еквівалент.
В тендерній документації зазначено, що Учасник повинен вказати модель, виробника Товару, що пропонується.
Відповідно до пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків. Учасник визначає ціну предмету закупівлі з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує (або має сплатити) учасник згідно обраної системи оподаткування.
В тендерній документації зазначено, що Учасник повинен вказати модель, виробника Товару, що пропонується.
Відповідно до пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків. Учасник визначає ціну предмету закупівлі з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує (або має сплатити) учасник згідно обраної системи оподаткування.
умови оплати
Дата подання: 04 лютого 2020 12:11
Дата відповіді: 07 лютого 2020 15:36
У жодній частині тендерної документації не зазначено термін оплати після поставки товару. Прохання внести відповідні зміни в умови тендерної документації, якими чітко визначається термін оплати товару після поставки.
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-03-002860-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІЖН ХАУС", Код ЄДРПОУ:38886471
Дата подання: 06 лютого 2020 13:43
Щодо умов оплати та строків поставки
Шановний Замовнику!
1. Строки постачання товару в 2 тижні, що визначені тендерною документацією, не є реальними для своєчасного виконання зобов’язання з постачання товару. Як Вам відомо, предмет закупівлі є товаром іноземного виробництва, доставка якого потребує значного часу. Просимо встановити в тендерній документації строк постачання – 45 календарних днів з моменту укладання договору.
2. Оголошенням про проведення торгів встановлено строк оплати – 280 к.д.
Звертаємо Вашу увагу, що цей строк не є реальним та об’єктивним. Товар має бути придбаний та поставлений Замовнику за власний рахунок переможця торгів. І при цьому Замовник встановлює відтермінування платежу на строк, що фактично припадатиме на кінець 2020 - початок 2021 року. Такі умови оплати суттєво звужують конкуренцію між учасниками тендеру, оскільки не кожна компанія має достатньо обігових коштів для фінансування НСТУ на такий тривалий термін. Просимо встановити строк оплати – 10 календарних днів з моменту поставки (як це зазвичай передбачається НСТУ при укладанні договорів).
Розгорнути
Згорнути
1. Строки постачання товару в 2 тижні, що визначені тендерною документацією, не є реальними для своєчасного виконання зобов’язання з постачання товару. Як Вам відомо, предмет закупівлі є товаром іноземного виробництва, доставка якого потребує значного часу. Просимо встановити в тендерній документації строк постачання – 45 календарних днів з моменту укладання договору.
2. Оголошенням про проведення торгів встановлено строк оплати – 280 к.д.
Звертаємо Вашу увагу, що цей строк не є реальним та об’єктивним. Товар має бути придбаний та поставлений Замовнику за власний рахунок переможця торгів. І при цьому Замовник встановлює відтермінування платежу на строк, що фактично припадатиме на кінець 2020 - початок 2021 року. Такі умови оплати суттєво звужують конкуренцію між учасниками тендеру, оскільки не кожна компанія має достатньо обігових коштів для фінансування НСТУ на такий тривалий термін. Просимо встановити строк оплати – 10 календарних днів з моменту поставки (як це зазвичай передбачається НСТУ при укладанні договорів).
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2020 15:38
До тендерної документації внесено відповідні зміни
Інформація про відміну
Дата відміни
02 березня 2020 15:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі