Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина, курятина
Очікувана вартість
1 434 600,00 UAH
UA-2020-02-03-002820-a cfd73d8919d54db887c015108b8b7787
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Миколаївна Павлова

+380661236797
+380961864876
+380567135463
gospitaltorgy@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985191
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, площа Соборна, 14
Контактна особа: Ольга Миколаївна Павлова
+380661236797,+380961864876,+380567135463
gospitaltorgy@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 11:32
Очікувана вартість: 1 434 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 173,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 кілограми
Яловичина охолоджена м'якоть
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
780 кілограми
Печінка яловичина заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
9000 кілограми
Стегно куряче охолоджене (карбонат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:45
Документація мясо.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-03-002820-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бахтіна Світлана Григорівна, Код ЄДРПОУ:2894905868
Дата подання: 28 лютого 2020 17:45
Вимога Замовнику
Викладена у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 14:14
Розглянувши Вашу вимогу від 28.02.2020 року за ідентифікатором UA-2020-02-03-002820-a.c1 електронної закупівлі «М'ЯСО» (яловичина, курятина) повідомляємо наступне:
1. Щодо першого питання щодо відхилення пропозиції ФОП Бахтіна С.Г. додатково пояснюємо наступне.
Відповідно до п.п.п 5.1.1. п.п. 5.1. п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Тендерної документації від учасника вимагалося «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі;
- документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом), додатково Учасник повинен надати рішення про державну реєстрацію потужності (при наявності або лист-пояснення про не надання даного документа, з посиланнями на норми чинного законодавства про відсутність такої необхідності отримання даної реєстрації).
Звертаємо Вашу увагу, що вимогою було встановлено саме наявність власно або орендованого транспортного засобу, а також звертаємо увагу що документі повинні були підтвердити право саме користування транспортним засобом.
Наданий договір транспортного експедирування не підтверджує саме оренду або право користування транспортним засобом виходячи з норм Цивільного кодексу України.

Так відповідно до Глави 58 «НАЙМ (ОРЕНДА)» ст. 1 «За договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк».
Відповідно до розділу «Найм (оренда) транспортного засобу» ч. 1 ст. 800 Цивільного кодексу України «Наймач самостійно здійснює використання транспортного засобу у своїй діяльності і має право без згоди наймодавця укладати від свого імені договори перевезення, а також інші договори відповідно до призначення транспортного засобу».
Відповідно до ч. 1 ст. 929 «Договір транспортного експедирування» Цивільного кодексу України:
«За договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов'язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов'язаних з перевезенням вантажу.
Договором транспортного експедирування може бути встановлено обов'язок експедитора організувати перевезення вантажу транспортом і за маршрутом, вибраним експедитором або клієнтом, зобов'язання експедитора укласти від свого імені або від імені клієнта договір перевезення вантажу, забезпечити відправку і одержання вантажу, а також інші зобов'язання, пов'язані з перевезенням.
Договором транспортного експедирування може бути передбачено надання додаткових послуг, необхідних для доставки вантажу (перевірка кількості та стану вантажу, його завантаження та вивантаження, сплата мита, зборів і витрат, покладених на клієнта, зберігання вантажу до його одержання у пункті призначення, одержання необхідних для експорту та імпорту документів, виконання митних формальностей тощо)»
Таким чином найм (оренда) транспортного засобу та транспортне експедирування мають абсолютно різну правову природу. І виходячи з норм Цивільного кодексу при договорі транспортного експедирування не передається право користування.
А отже ФОП Бахтіна С.Г., надавши у складі своєї пропозиції договір транспортного експедирування №24-В від 02 грудня 2019 року, не підтвердила право користування транспортним засобом чим порушила вимоги тендерної документації.
Тому дана причина для відхилення тендерної пропозиції ФОП Бахтіна С.Г. є абсолютно законною.
З подібних питань також існує практика Антимонопольного комітету України. Наприклад, в п.п.1.1. рішення № 11047 від 12.08.2019 року за закупівлею UA-2019-06-21-000837-b.
2. Щодо другого питання у вимозі.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання, а також Для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі, Учасник додає:
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (при наявності), копію декларації виробника або посвідчення якості (обов’язково), також інші копії документів які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, це може бути: копія Звіту за результатами лабораторних досліджень, вимірювань, випробувань факторів середовища життєдіяльності людини на відповідність санітарному законодавству України; копія експертного висновку; копія протоколу випробувань (Органи стандартизації, метрології та сертифікації)».
По-перше, у складі пропозиції ФОП Бахтіна С.Г. відсутній «лист-згода щодо виконання даного технічного завдання».
По-друге, відповідно до вимоги декларація виробника або посвідчення якості повинне було підтверджувати технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Однією з технічних та якісних характеристик до яловичини було її фасування, а саме «Фасування яловичини – вакуумна упаковка».
Таким чином ФОП Бахтіна С.Г. не виконала вимоги тендерної документації у цій частині, тому Ваша пропозиція була законно відхилена.
3. Щодо третього питання причина відхилення вказана у протоколі відхилення.

Згідно вищевикладеного членами тендерного комітету було прийнято рішення вимогу за ідентифікатором UA-2020-02-03-002820-a.c1 відхилити.



Документи подані скаржником

28 лютого 2020 17:45
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бахтіна Світлана Григорівна 1 401 440,00
UAH з ПДВ
1 379 921,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 1 423 908,00
UAH з ПДВ
1 385 412,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Новіков Олександр Сергійович 1 434 597,60
UAH з ПДВ
1 434 597,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 13:40
Електронний підпис
18 лютого 2020 19:07
Електронний підпис
18 лютого 2020 18:55
60-3 птиця.pdf
18 лютого 2020 18:55
97-3 конс. мясн.pdf
18 лютого 2020 18:55
Витяг ЕП.pdf
18 лютого 2020 18:55
Витяг з ЕДР.pdf
18 лютого 2020 18:55
Відгук Г-13.pdf
18 лютого 2020 18:55
Декларації.pdf
18 лютого 2020 18:55
Довідка ІУД.docx.pdf
18 лютого 2020 18:55
Довідка ст. 17.docx.pdf
18 лютого 2020 18:55
Договор Г-13.pdf
18 лютого 2020 18:55
Додаток 2.docx.pdf
18 лютого 2020 18:55
Експертний.pdf
18 лютого 2020 18:55
Експлуат.дозвіл.pdf
18 лютого 2020 18:55
захист довкілля.docx.pdf
18 лютого 2020 18:55
Зберігання договор.pdf
18 лютого 2020 18:55
Паспорт и код.pdf
18 лютого 2020 18:55
Пояснення рішення.pdf
18 лютого 2020 18:55
проект договору.docx.pdf
18 лютого 2020 18:55
Санобробка 17.02.20.pdf
18 лютого 2020 18:55
Св-во держ.реєстр..pdf
18 лютого 2020 18:55
Св-во держ.реєстр.2.pdf
18 лютого 2020 18:55
ТП.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 19:04
Електронний підпис
18 лютого 2020 19:02
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 лютого 2020 19:01
СТАТУТ ДУ ДОЛЦМОЗУ.pdf
18 лютого 2020 19:01
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 лютого 2020 19:01
ЛИСТ-ОБГРУНТУВАННЯ.pdf
18 лютого 2020 19:00
ISO 22000 2018.pdf
18 лютого 2020 19:00
ISO 9001 2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бахтіна Світлана Григорівна

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

ФОП Новіков Олександр Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бахтіна Світлана Григорівна
#2894905868
Відхилено 1 379 921,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 13:03
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 1 385 412,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
1 385 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:32
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:30
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 13:04
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 липня 2020 12:59
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 13:13
Договір 12_20_2230т.pdf укладений
17 березня 2020 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 12/20/2230т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12/20/2230т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 140 294,94
UAH (в тому числі ПДВ 23 382,49 UAH)