Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл води
Очікувана вартість
616 224,00 UAH
UA-2020-02-03-002815-a f95cdd6a58664b98bd8a247a522a9a6b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Красиловець

+380969891797 infizahc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИДНІПРОВСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
Код ЄДРПОУ: 05540712
Вебсайт: http://infiz.dp.ua
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 10
Контактна особа: Наталія Красиловець
+380969891797
infizahc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Єдиним можливим постачальником послуг з розподілу води у м. Дніпрі є КП "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" Дніпровської міської ради

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 15:50
Оскарження наміру укласти договір: 09 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56000 метр кубічний
Розподіл води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

03 лютого 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000015 ● 7b13adad50474a18a13417ad9472d99a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 14:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.05.2020 № 87

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.05.2020 № 87

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

25 UA-2020-02-03-002815-а 03.02.2020 Придніпровська державна академія фізкультури і спорту (код ЄДРПОУ 05540712) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язань по усуненню порушень законодавства в сфері публічних закупівель, розірвано договір з КП "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" Дніпровської міської ради №1639В від 11.02.2020

2020-06-10 10:57:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" Дніпровської міської ради
#03341305
Переможець 616 224,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 15:50

Документи

03 лютого 2020 15:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 15:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" Дніпровської міської ради
#03341305
616 224,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2020 15:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 10:44
Доп угода водопост.pdf укладений
10 червня 2020 10:42
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 10:24
Доп угода 2 водопост.pdf зміни до договору
12 лютого 2020 10:22
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 09:53
Договір водопост.pdf укладений
12 лютого 2020 09:51
Доп угода додатки водопост.pdf укладений
12 лютого 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням кошторисних призначень, загальна сума договору становить 132048,00 грн, у тому числі ПДВ-20%
Номер договору про закупівлю: 1639В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 77 479,46
UAH (в тому числі ПДВ 12 913,24 UAH)
Причини розірвання договору: Виконання зобов'язань за висновком моніторингу Східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2020