Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50310000-1 (Технічне обслуговування та ремонт розрахункового касового комплексу)
Очікувана вартість
3 312,00 UAH
UA-2020-02-03-002754-a 01e440163b724577b015cb0a4a7b053e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Погребняк

+380442798572 pogrebnyak.nv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний художній музей України
Код ЄДРПОУ: 02224330
Вебсайт: http://namu.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, Вул. Грушевського, 6
Контактна особа: Ніна Погребняк
+380442798572
pogrebnyak.nv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


В межах технічного обслуговування РКК та Обладнання ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний:
• виконувати технічне обслуговування РКК та Обладнання в період з 09-00 до 18-00 години у робочі дні
• забезпечити приїзд представника ВИКОНАВЦЯ на об’єкт ЗАМОВНИКА протягом 24 (двадцяти чотирьох) робочих годин з моменту реєстрації виклику у диспетчера ВИКОНАВЦЯ в межах обласних центрів. Виклик здійснюється ЗАМОВНИКОМ тільки за порядком встановленим у Додатку № 3 до Договору. Усі виклики прийняті іншими методами які не обговорені в Додатку № З приймаються обома Сторонами як не прийнятими та не переданими і потребуючими підтвердження одним зі способів описаним у Додатку № 3 до Договору.
• виконати ремонт РКК та Обладнання протягом 72 (сімдесят дві) робочих годин (сім робочих днів) (при наявності комплектуючих у виробника) з моменту повідомлення ЗАМОВНИКОМ про вихід техніки з ладу, тільки за порядком встановленим у Додатку № 3 до Договору;
• у разі виявлення ВИКОНАВЦЕМ випадків порушення експлуатації РКК та Обладнання у відповідності з інструкцією з експлуатації та чинним законодавством по застосуванню та використанню РКК та Обладнання, ВИКОНАВЕЦЬ складає технічний висновок та направляє його відповідальній особі ЗАМОВНИКА. Якщо ЗАМОВІ ПІК не відреагував на звернення ВИКОНАНІІЯ іо при виході з ладу даного РКК та Обладнання ремонт виконується за рахунок ЗАМОВНИКА.
• виконувати перевірку конструкції РРО;
• оформлювати супровідну документацію;
• виконувати перевірку надійності функціонування усіх вузлів та блоків РКК та Обладнання;
• виконувати роботи по регулюванню та перевірці працездатності окремих вузлів та налагоджуванню працездатності РКК та Обладнання в цілому, необхідність яких виникла у процесі експлуатації РКК та Обладнання;
• усунення несправностей РКК та Обладнання у відповідності з вибраною категорією обслуговування:
• ведення Аккаунту РКК що передає копії фіскальних звітних чеків;
• виконувати перевірку інтерфейсних кабелів РРО;
ВИКОНАВЕЦЬ згідно з чинним законодавством проводить опломбування (встановлення засобів контролю) РКК та іншого торгівельного Обладнання перед реєстрацією, після ремонту або технічного обслуговування у відповідності до вимог нормативної документації за окрему плату.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50310000-1 (Технічне обслуговування та ремонт розрахункового касового комплексу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, вул. М. Грушевського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Центр сервісного обслуговування "Київський регіональний центр"
#24588044
Переможець 3 312,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 15:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:44
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:58
Дод.уг.1 до дог.№4226_ОС.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 15:44
Договір 4226_ОС.pdf укладений
03 лютого 2020 15:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50310000-1 (Технічне обслуговування та ремонт розрахункового касового комплексу) 1 послуга 3 312,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ВИКОНАВЕЦЬ: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ "КИЇВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР" та ЗАМОВНИК: Національний художній музей України домовились внести зміни у п.4.7 Договор} №4226/ОС від "03" лютого 2020 р. і викласти його в оновленій редакції: «4.7 Загальна вартість (ціна) Послуг за Договором на період з 1 січня 2020 року по 31 грудня 2020року становить 2760 гри. 00 коп.. дві тисячі сімсот шістдесят грн. 00 коп.). г тому числі ПДВ (20%) 460 грн. 00 коп»
Номер договору про закупівлю: 4226/ОС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50310000-1 (Технічне обслуговування та ремонт розрахункового касового комплексу) 1 послуга 3 312,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 460,00 UAH)