Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єкту
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-02-03-002381-a 05508b72102d4937a9f81703061734a7
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пастушенко Оксана Михайлівна

+380352244198 kztor-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 14054198
Місцезнаходження: 46020, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Рєпіна,11
Контактна особа: Пастушенко Оксана Михайлівна
+380352244198
kztor-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 13:48
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46020, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Рєпіна, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником щомісячно відповідно до виставленого Виконавцем рахунку до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 15:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:01
технічні вимоги.docx
03 лютого 2020 15:01
ТД_ОХОРОНА.docx
03 лютого 2020 15:01
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-03-002381-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ МАКСИМА-К, Код ЄДРПОУ:35068979
Дата подання: 02 березня 2020 11:03
Скарга на рішення тендерного комітету
Відповідно до Інформації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель PROZORRO, яке опубліковане в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-03-002381-a), КНП «Центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» ТОР (далі по тексту – Замовник) проводилась закупівля за предметом: Послуги з охорони об’єкту.
Пропозицію для участі в вищезазначеній закупівлі подало три учасники – ТОВ «Детективне агенство «Холмс», ТОВ «Роял Контракт» та ТОВ «Максима-К».
Рішенням Тендерного комітету від 26.02.2019 року пропозицію ТОВ «Максима-К» було відхилено в зв’язку (на думку тендерного комітету) ненаданням підтверджуючих документівщодо надання послуг кнопки тривожного виклику та складання калькуляції вартості послуг з 01.01.2020 року.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Максима-К» не погоджується з таким рішенням Тендерного комітету та вважає його таким, що не відповідає принципам здійснення закупівель з огляду на наступне.
Додатком 2 до Тендерної документації передбачено, що виконавець забезпечує наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Дані відомості учасник торгів повинен підтвердити копіями договорів щодо надання послуг кнопки тривожного виклику в м. Тернополі ( не менше 2 договорів). В складі тендерної пропозиції ТОВ «Максима-К» було надано копію Договору про охорону об’єктів №Ф-18 від 15.11.2017 року та копію Договору про охорону об’єктів №Ф-11 від 01.08.2017 року. Вказані договори передбачають реагування групи швидкого реагування (затримання) на тривожні виклики з об’єктів. Крім цього, наявність груп швидкого реагування (затримання) підтверджується також у відгуках контрагентів про виконання вищевказаних договорів, які також надані у складі Тендерної пропозиції.
Відповідно до п.3.9 Розділу 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати калькуляцію вартості послуг. ТОВ «Максима-К» в складі тендерної пропозиції було надано відповідну Калькуляцію. Вказана калькуляція містить повний покроковий розрахунок вартості запропонованих послуг, та розрахована в тому числі з урахуванням розміру мінімальної погодинної оплати праці, відповідно до Законом України «Про державний бюджет України на 2020 рік. Вказаний закон встановлює мінімальни розмір погодинної оплати праці в розмірі 28,31 грн. саме з 01.01.2020 року. При цьому, цінова пропозиція, надана в складі пропозиції ТОВ «Максима-К», розрахована виходячи з терміну надання послуг з 01.03.2020 року до 31.12.2020 року.
Таким чином, пропозиція ТОВ «Максима-К» повністю відповідає вимогам Тендерної документації, а тому рішення тендерного комітету від 26.02.2020 року про відхилення її вілхилення є неправомірним.
Враховуючи викладене,
просимо:

1. Скасувати рішення тендерного комітету КНП «Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» ТОР від 26.02.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «Максима-К».
2. Визнати переможцем ТОВ «Максима-К».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-02-03-002381-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МАКСИМА-К, Код ЄДРПОУ:35068979
Дата подання: 02 березня 2020 11:05
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону
Відповідно до Інформації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель PROZORRO, яке опубліковане в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-03-002381-a), КНП «Центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» ТОР (далі по тексту – Замовник) проводилась закупівля за предметом: Послуги з охорони об’єкту.
Пропозицію для участі в вищезазначеній закупівлі подало три учасники – ТОВ «Детективне агенство «Холмс», ТОВ «Роял Контракт» та ТОВ «Максима-К».
Рішенням Тендерного комітету від 26.02.2019 року пропозицію ТОВ «Максима-К» було відхилено в зв’язку (на думку тендерного комітету) ненаданням підтверджуючих документівщодо надання послуг кнопки тривожного виклику та складання калькуляції вартості послуг з 01.01.2020 року.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Максима-К» не погоджується з таким рішенням Тендерного комітету та вважає його таким, що не відповідає принципам здійснення закупівель з огляду на наступне.
Додатком 2 до Тендерної документації передбачено, що виконавець забезпечує наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Дані відомості учасник торгів повинен підтвердити копіями договорів щодо надання послуг кнопки тривожного виклику в м. Тернополі ( не менше 2 договорів). В складі тендерної пропозиції ТОВ «Максима-К» було надано копію Договору про охорону об’єктів №Ф-18 від 15.11.2017 року та копію Договору про охорону об’єктів №Ф-11 від 01.08.2017 року. Вказані договори передбачають реагування групи швидкого реагування (затримання) на тривожні виклики з об’єктів. Крім цього, наявність груп швидкого реагування (затримання) підтверджується також у відгуках контрагентів про виконання вищевказаних договорів, які також надані у складі Тендерної пропозиції.
Відповідно до п.3.9 Розділу 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати калькуляцію вартості послуг. ТОВ «Максима-К» в складі тендерної пропозиції було надано відповідну Калькуляцію. Вказана калькуляція містить повний покроковий розрахунок вартості запропонованих послуг, та розрахована в тому числі з урахуванням розміру мінімальної погодинної оплати праці, відповідно до Законом України «Про державний бюджет України на 2020 рік. Вказаний закон встановлює мінімальни розмір погодинної оплати праці в розмірі 28,31 грн. саме з 01.01.2020 року. При цьому, цінова пропозиція, надана в складі пропозиції ТОВ «Максима-К», розрахована виходячи з терміну надання послуг з 01.03.2020 року до 31.12.2020 року.
Таким чином, пропозиція ТОВ «Максима-К» повністю відповідає вимогам Тендерної документації, а тому рішення тендерного комітету від 26.02.2020 року про відхилення її вілхилення є неправомірним.
Враховуючи викладене,
просимо:

1. Скасувати рішення тендерного комітету КНП «Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» ТОР від 26.02.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ «Максима-К».
2. Визнати переможцем ТОВ «Максима-К».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 березня 2020 18:12
Тендерна документація Замовника торгів складена таким чином, що містить 2 окремі вимоги, а саме:
1. Згідно додатку 1 тендерної документації учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору шляхом подання наступних документів:
«Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів.
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів необхідно надати :
- Копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) згідно до предмету закупівлі, який зазначений в довідці.;
- На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати оригінал листа(ів)-відгука(ів) про співпрацю. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності».
2. Згідно додатку 2 тендерної документації учасник повинен підтвердити наступне:
«Виконавець забезпечує наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Дані відомості учасник торгів повинен підтвердити копіями договорів щодо надання послуг кнопки тривожного виклику в м. Тернополі ( не менше 2 договорів)».
Отже, учасник повинен був подати 2 договори згідно додатку 2+не менше 1 договору згідно додатку 1, що означає подання у складі пропозиції не менше 3 договорів.
У складі пропозиції учасника ТОВ МАКСИМА-К надано довідку про виконання аналогічних договорів, яка прийнята Замовником для розгляду кваліфікаційного критерію згідно додатку №1, оскільки розділ «предмет договору» звучить як «передання під охорону».
У разі, якщо договори надані на підтвердження вимогам надавались учасником для підтвердження одночасно двох вимог, тоді у складі пропозиції повинен був надаватись лист-пояснення, якого подано не було.
Проте, додатково зазначаємо, що лише один із поданих договорів передбачав встановлення кнопки тривожного виклику, що додатково підтверджується відгуком контрагента. Водночас договір Ф11 не містить таких обов’язків виконавця+об’єкт знаходиться у с.Петриків, а не у м.Тернопіль, як вимагається, згідно додатку 2.
Отже, учасником у будь-якому разі не підтверджено вимогу щодо надання копій договорів послуг кнопки тривожного виклику в м. Тернополі ( не менше 2 договорів), що слугує підставою для відхилення пропозиції учасника.

Документи подані скаржником

02 березня 2020 11:05
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАКСИМА-К 330 480,00
UAH з ПДВ
293 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Роял Контракт" 396 000,00
UAH з ПДВ
293 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "ХОЛМС" 407 826,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2020 13:33
Електронний підпис
19 лютого 2020 13:32
5. Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2020 13:32
4.2. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 15:31
Електронний підпис
19 лютого 2020 15:23
24 Проект договору.pdf
19 лютого 2020 15:23
23 Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2020 15:23
22 Статут.pdf
19 лютого 2020 15:23
20 Гарантійний лист .pdf
19 лютого 2020 15:23
19 Лист гарантія.pdf
19 лютого 2020 15:23
18 ЄДРПОУ.pdf
19 лютого 2020 15:23
15 Відсутність боргів.pdf
19 лютого 2020 15:23
12 Виписка з реєстру.pdf
19 лютого 2020 15:23
11 Аркуша Т.І. Паспорт.pdf
19 лютого 2020 15:23
9 ст.17 Закону України.pdf
19 лютого 2020 15:23
8 Лист відгук.PDF
19 лютого 2020 15:23
7 Аналогічні договора.pdf
19 лютого 2020 15:23
5 Трудові книжки.pdf
19 лютого 2020 15:23
4 Скан працівників.rar
19 лютого 2020 15:23
2 Автотранспорт.rar

Публічні документи

27 лютого 2020 10:24
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:11
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:19
Лист відгук Садком.pdf
12 лютого 2020 17:02
Охоронник Яркун А Є.pdf
12 лютого 2020 17:02
Охоронник Якимчук Я М.pdf
12 лютого 2020 17:02
Охоронник Робак Я В.pdf
12 лютого 2020 17:02
Охоронник Робак В Я.pdf
12 лютого 2020 17:02
Охоронник Ділай В Й.pdf
12 лютого 2020 17:02
Охоронник Максимяк І М.pdf
12 лютого 2020 17:02
Охоронник Бойко О К.pdf
12 лютого 2020 17:02
Охоронник Бодасюк М М.pdf
12 лютого 2020 17:02
Охоронник Ащеулов І В.pdf
12 лютого 2020 17:02
Лист відгук Естерком.pdf
12 лютого 2020 17:02
Договір ФГ Садком 2020.pdf
12 лютого 2020 17:02
Договір ФГ Садком 2019.pdf
12 лютого 2020 17:02
Договір Естерком 2020.pdf
12 лютого 2020 17:02
Договір Естерком 2019.pdf
12 лютого 2020 17:02
Статут ТОВ ДАХ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАКСИМА-К

ТОВ "Роял Контракт"

ТОВ "ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "ХОЛМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ МАКСИМА-К
#35068979
Відхилено 293 750,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 18:42
ТОВ "Роял Контракт"
#39242337
Відхилено 293 760,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 18:46
ТОВ "ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "ХОЛМС"
#42153397
Переможець 340 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 18:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

26 лютого 2020 18:42
Електронний підпис
26 лютого 2020 18:41
протокол відхилення

Документи

26 лютого 2020 18:46
Електронний підпис
26 лютого 2020 18:44
протокол відхилення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "ХОЛМС" #42153397

№ рішення у справі

63/10-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 18:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНТСТВО "ХОЛМС"
#42153397
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 14:45
Електронний підпис укладений
10 січня 2021 13:04
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
10 січня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:29
додаткова угода 2 101.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 16:23
2020-03-16_15-34-04_winscan_to_pdf холмс.pdf зміни до договору
16 березня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 16:56
підписаний договір укладений
10 березня 2020 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти розділ 2,4 та реквізити сторін у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під дійсною причиною внесення змін, слід розуміти внесення змін у п,4,1
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 408 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 000,00 UAH)