Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Маневицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141621 |
Вебсайт: | http://man-osvita.org.ua |
Місцезнаходження: | 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул.Горького,4 |
Контактна особа: |
Козачук Володимир Микитович +380337622278 manevtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з оренди транспортних засобів для перевезення учнів (марка Mercedes-benz, модель 609 D) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
03 лютого 2020 18:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-19-000029 ● e9f104eac55c4caea40c9c5f4ec4d2e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2020 17:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.02.2020 № 07-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 19.02.2020 № 07-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-03-002211-b від 03.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-24 14:11:20
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з оренди транспортних засобів для перевезення учнів (марка Mercedes-benz, модель 609 D) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-03-002211-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
1. З яких підстав вищезазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених частиною першою статті 12 Закону, зважаючи, що загальна сума здійснених закупівель (ІD: UA-2020-02-03-001367-b, ІD: UA-2020-02-03-001392-c, ID: UA-2020-02-03-002211-b), видом предмету закупівлі яких є «Послуги», а предмет закупівель визначено за кодом 60173000-1 — «Прокат пасажирських транспортних засобів без водія» Єдиного закупівельного словника, - становить 315 000,00 грн, що перевищує межі, які визначені в частині першій статті 2 Закону (200 тис. грн).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З 19 по 28 лютого 2020 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області проведено моніторинг щодо закупівлі послуг, зазначених у договорах №36, №37 та №38 від 03.02.2020 року, про оренду транспортних засобів. 02.03.2020 року оприлюднені висновки моніторингу щодо виявлених порушень частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі“. За результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку. Беручи до уваги вищезазначене а також, керуючись частиною 6 статті 265 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651, частиною 1статті 653 та частиною 1статті 654 Цивільного Кодексу України, сторони прийняли рішення: 1. Розірвати Договір оренди транспортного засобу № 36 від 03.02.2020 року (автомобіля марки Mercedes-benz модель 0303). 2. Розірвати Договір оренди транспортного засобу № 37 від 03.02.2020 року (автомобіля марки Mercedes-benz, Sprinter 516 CDI) 3. Розірвати Договір оренди транспортного засобу № 38 від 03.02.2020 року (автомобіля марки Mercedes-benz, модель 609 D).
2020-03-05 10:03:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не надано відповідь на Запит замовнику про надання пояснення)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ “Бізнес-рейс“ #33199331 |
Переможець |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 18:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 18:11
|
Договір | укладений |
03 лютого 2020 18:10
|