Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з оренди транспортних засобів для перевезення учнів (марка Mercedes-benz, модель 609 D)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-02-03-002211-b 2a75788b68b54bea93435e6f129b9de3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380337622278 manevtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141621
Вебсайт: http://man-osvita.org.ua
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул.Горького,4
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380337622278
manevtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм


код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 60173000-1 – прокат пасажирських транспортних засобів без водія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з оренди транспортних засобів для перевезення учнів (марка Mercedes-benz, модель 609 D) - код ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) - 60173000-1 – прокат пасажирських транспортних засобів без водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44600, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Горького, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 60173000-1 — Прокат пасажирських транспортних засобів без водія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з оренди транспортних засобів для перевезення учнів (марка Mercedes-benz, модель 609 D) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-19-000029 ● e9f104eac55c4caea40c9c5f4ec4d2e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2020 17:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
19.02.2020 № 07-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 19.02.2020 № 07-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-03-002211-b від 03.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-24 14:11:20

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з оренди транспортних засобів для перевезення учнів (марка Mercedes-benz, модель 609 D) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-03-002211-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з такого питання.
1. З яких підстав вищезазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених частиною першою статті 12 Закону, зважаючи, що загальна сума здійснених закупівель (ІD: UA-2020-02-03-001367-b, ІD: UA-2020-02-03-001392-c, ID: UA-2020-02-03-002211-b), видом предмету закупівлі яких є «Послуги», а предмет закупівель визначено за кодом 60173000-1 — «Прокат пасажирських транспортних засобів без водія» Єдиного закупівельного словника, - становить 315 000,00 грн, що перевищує межі, які визначені в частині першій статті 2 Закону (200 тис. грн).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З 19 по 28 лютого 2020 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області проведено моніторинг щодо закупівлі послуг, зазначених у договорах №36, №37 та №38 від 03.02.2020 року, про оренду транспортних засобів. 02.03.2020 року оприлюднені висновки моніторингу щодо виявлених порушень частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі“. За результатами моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку. Беручи до уваги вищезазначене а також, керуючись частиною 6 статті 265 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 651, частиною 1статті 653 та частиною 1статті 654 Цивільного Кодексу України, сторони прийняли рішення: 1. Розірвати Договір оренди транспортного засобу № 36 від 03.02.2020 року (автомобіля марки Mercedes-benz модель 0303). 2. Розірвати Договір оренди транспортного засобу № 37 від 03.02.2020 року (автомобіля марки Mercedes-benz, Sprinter 516 CDI) 3. Розірвати Договір оренди транспортного засобу № 38 від 03.02.2020 року (автомобіля марки Mercedes-benz, модель 609 D).

2020-03-05 10:03:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не надано відповідь на Запит замовнику про надання пояснення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ “Бізнес-рейс“
#33199331
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 18:08

Документи

03 лютого 2020 18:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 18:11
Договір укладений
03 лютого 2020 18:10