Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
1 725 000,00 UAH
UA-2020-02-03-002084-a ● f7864888514d4320ac52aa0acaf0fe7e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 04543536 |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, 13 |
Контактна особа: |
Рекеда Наталія +380567136316 natalarekeda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2020 12:50 |
Очікувана вартість: | 1 725 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 комплект
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Космічна,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 14:31 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 03 лютого 2020 15:00
Дата відповіді: 05 лютого 2020 09:38
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана інформація буде розглянута тендерним комітетом!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 лютого 2020 10:28
Дата відповіді: 05 лютого 2020 09:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документаціі зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі!!!! До участі допускаються всі охочі! Ціни будуть розглядатися остаточні, які зафіксує система після аукціону!
п 5 .1. Договору
Дата подання: 05 лютого 2020 12:11
Дата відповіді: 05 лютого 2020 12:24
Шановний замовник! В п 5 .1. Договору вказано Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, транспортом учасника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару. Чи підійде Вам, якщо поставка буде відбуватиметься автотранспортом перевізника?
Відповідь: Можливо,але поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, транспортом учасника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару та витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження Переможець виконує за свій рахунок!
п 5.5. Договору
Дата подання: 05 лютого 2020 12:31
Дата відповіді: 05 лютого 2020 12:51
Згідно п 5.5. Договору Передача-приймання товару здійснюється у присутності представників Постачальника та Замовника. Чи можлива поставка без присутності представників Постачальника?
Відповідь: Передача-приймання товару здійснюється у присутності представників Постачальника та Замовника, згідно тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-03-002084-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 06 лютого 2020 09:12
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 лютого 2020 16:30
Взято до розгляду тендерним комітетом!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-03-002084-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 07 березня 2020 09:29
Дата подання: 07 березня 2020 09:29
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 18:00
рішення від 12.03.2020 №4677 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 18:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2020 № 5715.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 18:32
рішення від 25.03.2020 № 5715.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 22:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня» ДОР» погоджується з рішенням Постійного діючого адміністративного колегіального Антимонопольного комітету України щодо скасування рішення про визначення ТОВ "КОМПАКОМ-2000" переможцем процедури закупівлі UA-2020-02-03-002084-a за кодом ДК 021:2015 30210000 "Машини для обробки даних (апаратна частина)"( Персональний комп’ютер) та прийнято рішення щодо скасування переможця ТОВ "КОМПАКОМ-2000" процедури закупівлі UA-2020-02-03-002084-a за кодом ДК 021:2015 30210000 "Машини для обробки даних (апаратна частина)"( Персональний комп’ютер).
Дата виконання рішення замовником: 02 квітня 2020 15:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" |
1 428 000,00
UAH з ПДВ
|
1 248 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
1 449 596,40
UAH з ПДВ
|
1 249 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
1 449 924,00
UAH з ПДВ
|
1 389 948,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Дніпрозв'язокбуд" |
1 722 000,00
UAH з ПДВ
|
1 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
1 494 570,00
UAH з ПДВ
|
1 434 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РК Тандем" |
1 692 462,00
UAH з ПДВ
|
1 435 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
1 555 995,00
UAH з ПДВ
|
1 468 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д" |
1 690 500,00
UAH з ПДВ
|
1 473 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" |
1 500 240,00
UAH з ПДВ
|
1 476 972,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" |
1 477 140,00
UAH з ПДВ
|
1 477 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
1 554 840,00
UAH з ПДВ
|
1 546 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
1 648 500,00
UAH з ПДВ
|
1 554 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
1 628 151,00
UAH з ПДВ
|
1 566 759,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович |
1 594 009,20
UAH з ПДВ
|
1 566 763,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
1 663 956,00
UAH з ПДВ
|
1 566 768,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" |
1 638 134,40
UAH з ПДВ
|
1 584 042,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" |
1 612 380,00
UAH з ПДВ
|
1 592 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
1 668 311,40
UAH з ПДВ
|
1 668 311,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН" |
1 693 720,00
UAH з ПДВ
|
1 693 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВЯЗЬТЕХСЕРВІС" |
1 724 520,00
UAH з ПДВ
|
1 724 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" #39566885 |
Рішення скасоване |
1 248 996,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 14:08
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Рішення скасоване |
1 249 080,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 14:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" #39566885 |
Відхилено |
1 248 996,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 15:26
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
1 249 080,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 15:33
|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Переможець |
1 389 948,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2020 13:03
|
Додаткова угода № 1 від 29.04.2020р. ТОВ Систематика Україна.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2020 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 15:38
|
Договір № 37 від 21.04.2020р. ТОВ Систематика Україна.pdf | укладений |
21 квітня 2020 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |