Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування устаткування систем пожежної сигналізації та системи відеоспостереження приміщень МЗВО «КАМ»
Очікувана вартість
69 040,00 UAH
UA-2020-02-03-001918-b 1bf84f4410c84dcdb0d61aaa08ea9d2b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бенч Ольга Григорівна

080444109310 academy@kam.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Муніципальний заклад вищої освіти "Київська Академія мистецтв"
Код ЄДРПОУ: 21594647
Вебсайт: http://www.kdam.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04210, Україна , Київська обл., Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Контактна особа: Бенч Ольга Григорівна
080444109310
academy@kam.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 14:27
Очікувана вартість: 69 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 690,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування устаткування систем пожежної сигналізації та системи відеоспостереження приміщень МЗВО «КАМ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця у національній валюті, протягом 30 календарних днів, по факту виконання послуг на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг. У випадку затримки оплати за виконані послуги Замовником, як бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату за виконані послуги Виконавцем протягом 20-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ліцензія
Дата подання: 06 лютого 2020 19:29
Доброго дня, в тендерній документації вказана вимога надати Нотаріально завірену Копію ліцензії Державної інспекції техногенної безпеки України (ДСНС України), звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія в паперовому вигляді не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852). Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов, так як Ліцензія видається в електронному вигляді, і завірити її нотаріально не можливо. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, просимо внести відповідні зміни, для можливості Учасникам прийняти участь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Дозвіл
Дата подання: 06 лютого 2020 19:38
такого органу як Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України станом на сьогодні не існує, і учасник, який не отримував даного дозволу в період діяльності Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України не може виконати вимогу про надання такого дозволу. Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 містить ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про встановлення систем протипожежного захисту. Той вид робіт, який закуповує Замовник надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, і отримати його не можемо. Тому просимо виключити вимогу щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-03-001918-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 17 лютого 2020 12:12
Рішення Замовника
Кваліфікація переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2020 12:41
Не зрозуміло, чого саме стосується вимога (документи не додані)
Номер вимоги: UA-2020-02-03-001918-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 17 лютого 2020 12:20
Вимога
Кваліфікація
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2020 16:44
1). До засобів захисту від ураження струмом відносять:
• захисне заземлення;
• занулення;
• вирівнювання потенціалів;
• мале напруга;
• електричне розділення мереж;
• захисне відключення;
• ізоляцію струмовідних частин;
• забезпечення орієнтації в електроустановках;
• недоступність до струмоведучих частин;
• блокування;
• знаки безпеки.
Інженерно-технічні способи та засоби захисту, що забезпечують електробезпеку, повинні використовуватися з урахуванням:
• номінальної напруги, роду і частоти струму електроустановки;
• способу електрозабезпечення (від стаціонарної мережі; автономного джерела живлення електроенергією);
• режиму нейтралі нульової точки джерела живлення електроенергією (заземлена, ізольована нейтраль);
• види виконання (стаціонарні, пересувні, переносні);
• характеристики приміщень за ступенем небезпеки ураження електричним струмом;
• можливості зняття напруги зі струмовідних частин, на яких або поблизу яких повинна проводитися робота;
• характеру можливого дотику людини до елементів ланцюга струму (однофазне або двофазне дотик, дотику, що підвищують ймовірність електропоразки). Електричне розділення мережі ізолює електроприймачі від загальної мережі, тим самим запобігає вплив на них виникають у мережі струмів витоку, ємнісних провідностей, замикань на землю, наслідків пошкодження ізоляції.
Таким чином, Протокол №1 від 02.11.2019р. «Перевірки та випробування електроінструменту, трансформаторів, перетворювачів частоти та переносних світильників», який було надано Учасником торгів в складі документації, Замовник вважає достатнім для підтвердження проведення випробувань засобів від ураження електрострумом.

2). Поряд з Договором №109/19 від 27.06.19 Учасником торгів надано копії договорів №027-ОПС від 02.04.2018р., №98/19 від 04.12.2019р., №064-ОПС 226 від 05.04.2018р., а також акти виконаних робіт, що підтверджують виконання Учасником аналогічних послуг (з ремонту та технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів), а відтак, п. 5.3 вимог документації закупівлі учасником виконані.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 49 980,00
UAH з ПДВ
34 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Войтович Сергій Володимирович 69 000,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр 67 899,00
UAH з ПДВ
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 17:23
Електронний підпис
12 лютого 2020 17:22
оновлена пропозиція.pdf
11 лютого 2020 10:47
Електронний підпис
11 лютого 2020 10:45
Договір та акт.pdf
11 лютого 2020 10:45
Договір Охорона004.pdf
11 лютого 2020 10:45
акти.pdf
11 лютого 2020 10:45
акти до Договору1.pdf
11 лютого 2020 10:45
цінова пропозиція.pdf
11 лютого 2020 10:45
технічні вимоги.pdf
11 лютого 2020 10:45
ст. 17.pdf
11 лютого 2020 10:45
працівники.pdf
11 лютого 2020 10:45
накладна на пульт.pdf
11 лютого 2020 10:45
ліцензія та пояснення.pdf
11 лютого 2020 10:45
лист згода та проект.pdf
11 лютого 2020 10:45
довідка про санкції.pdf
11 лютого 2020 10:45
довідка про мат базу.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 17:27
005.jpg

Публічні документи

10 лютого 2020 20:10
Електронний підпис
10 лютого 2020 12:40
Електронний підпис
10 лютого 2020 12:39
Пояснення.pdf
10 лютого 2020 12:39
п. 5.1.3. Дозвіл.pdf
10 лютого 2020 12:39
п. 5.1.2. Ліцензія.pdf
10 лютого 2020 12:39
п. 5.1.1. Довідка МТБ.pdf
10 лютого 2020 12:39
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

Фізична особа-підприємець Войтович Сергій Володимирович

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 34 998,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 12:28

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
34 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 14:32
ДУ 3 пожежна.pdf зміни до договору
27 січня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:04
ДУ 2 пожежна сигналізація.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:03
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 12:45
ДУ охорона 004.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 12:44
Договір пожеж.сигнал..pdf укладений
18 лютого 2020 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця послуг
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору на підставі ч. 6 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (на термін, достатній для проведення процедури закупівлі)
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із продовженням терміну дії Договору №12 від 18.02.2020 року, було збільшено вартість послуг на 6 999,60 грн. Всі інші умови Договору не змінені цією угодою.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 41 997,60
UAH (в тому числі ПДВ 6 999,60 UAH)