Електрична енергія (універсальна послуга) за ДК 021:2015 - 09310000-5
Очікувана вартість
65 000 000,00 UAH
UA-2020-02-03-001816-b 88a9c992903e43a8b8dee5d81adadafc
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябова Наталія Василівна

380487358106 gorsvetbuh@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 03350568
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Середня,37
Контактна особа: Рябова Наталія Василівна
380487358106
gorsvetbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обгрунтування
Відповідно до закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 року №2019-VIII (далі – Закону №2019-VIII ) з 01.01.2019 року, КП ЕМЗО «ОДЕСМІСЬКСВІТЛО», як споживач електричної енергії, для можливості закупівлі електричної енергії на ринку повинен обрати постачальника електричної енергії. Відповідно до Закону №2019-VIII до статті 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії», на період з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та інших споживачів електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності, до яких відноситься і КПЕМЗО «ОДЕСМІСЬКСВІТЛО». У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» щодо отримання універсальних послуг.
Відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.06.2018 року № 429 було прийнято рішення видати, у тому числі, ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 42114410) ліцензію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу. Виходячи з Додатку 3 «Перелік постачальників універсальних послуг на закріпленій території» до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26.10.2018 № 1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих непобутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 42114410) закріплено на території м. Одеси, як єдиного постачальника універсальних послуг на території міста.
Постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором, та включають, зокрема, ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну (тариф) на послуги постачальника універсальних послуг, ціни (тарифи) на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг.
Отже, постачання електричної енергії у постачальника універсальних послуг може бути здійснено тільки певним постачальником в залежності від територіального розташування мереж, у зв’язку із відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин).
Враховуючи викладене, у зв’язку з тим, що універсальна послуга може бути поставлена тільки певним постачальником, відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, замовником було прийнято рішення провести переговорну процедуру з ТОВ «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 42114410).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020
Оскарження наміру укласти договір: 09 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23414142 Кіловат-година
Електрична енергія (універсальна послуга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, м.Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку та на підставі акту прийняття – передавання електричної енергії (універсальна послуга) Джерело фінансування - Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Тендерна документація

03 лютого 2020 16:12
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-06-000021 ● c99d864eb23848a68546a376e81b45f0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-06
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-06 15:26:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.02.2020 Одеса № 37

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 06.02.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.02.2020 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-02-03-001816-b 03.02.2020 Отримання інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-06 15:39:43

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 06.02.2020 № 37 розпочато моніторинг переговорної процедури (скороченої) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (універсальна послуга 23 414 142 кВт*год), яка проводиться Комунальним підприємством електричних мереж зовнішнього освітлення «ОДЕСМІСЬКСВІТЛО» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-03-001816-b, дата оприлюднення 03.02.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо обґрунтування застосування переговорної процедури (скорочена), а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати свою належність до бюджетної установи, що стало підставою для застосування переговорної процедури (скороченої) за вказаним предметом закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-10 13:47:34

Надання пояснення на запит

КП ЕМЗО «Одесміськсвітло» на сьогоднішній день, виконує досить важливу соціальну функцію, а саме – освітлення вулиць та громадських місць міста Одеси. Для виконання цього завдання рішеннями Виконкому Одеської міської ради на баланс комунального підприємства передано відповідне електротехнічне обладнання. Забезпечення зовнішнім освітленням об’єктів благоустрою міста Одеси є неможливим при відсутності безперервного постачання (споживання) електричної енергії та супутніх послуг. Електрична енергія, яка споживається КПЕМЗО «Одесміськсвітло» використовується на потреби роботи електроосвітлювальних приладів. Електрична енергія разом з супутніми послугами закуповується Підприємством виключно за рахунок коштів міського бюджету, які отримує в межах бюджетних асигнувань відповідно до затвердженого кошторису (плану використання бюджетних коштів) на відповідний бюджетний рік, що відповідає нормам підпункту 2) пункту 3 ст. 36 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» відповідно до якого утримання об'єктів благоустрою комунальної форми власності, переданих органами місцевого самоврядування на баланс підприємствам здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Законом України «Про внесення змін до податкового кодексу України» від 23.11.2018 року №2628-VIII, який набув чинності 01.01.2019 року, розширено категорію споживачів електричної енергії, котрі можуть користуватися послугами постачальника універсальних послуг.
Відповідно до статті 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2019-VIII на період з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, до яких відноситься і КП ЕМЗО «Одесміськсвітло», оскільки електроустановки приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України "Про ринок електричної енергії" для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону.
Виходячи з Додатку 3 «Перелік постачальників універсальних послуг на закріпленій території» до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26.10.2018 № 1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих непобутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 42114410) закріплено на території м. Одеси, як єдиного постачальника універсальних послуг на території міста.
Відповідно до затверджених на перший квартал 2020 року цін та тарифів на постачання електричної енергії постачальниками універсальних послуг та постачальником «останньої надії» ціни на постачання електричної енергії постачальниками універсальних послуг є значно нижчими, що зменшує витрати бюджетних коштів.
Отже, враховуючи вищесказане та принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «максимальна економія та ефективність» для забезпечення безперебійного процесу постачання електричної енергії з метою забезпечення функціонування зовнішнього освітлення об'єктів благоустрою міста Одеси та недопущення негативних соціальних явищ КП ЕМ ЗО «Одесміськсвітло» необхідно обрати електропостачальника, який не має права відмовити в постачанні електричної енергії та забезпечить найбільш економічно вигідні умови закупівлі.
З урахуванням всіх вищевказаних обставин, умов та принципів таку поставку електричної енергії може здійснити лише постачальник універсальних послуг, який діє на закріпленій території.

Голова тендерного комітету Прокопець О.В.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-10 16:15:04

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 06.02.2020 № 37 розпочато моніторинг переговорної процедури (скороченої) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (універсальна послуга 23 414 142 кВт*год), яка проводиться Комунальним підприємством електричних мереж зовнішнього освітлення «ОДЕСМІСЬКСВІТЛО» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-03-001816-b, дата оприлюднення 03.02.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо обґрунтування застосування переговорної процедури (скорочена), а саме:
На підставі відповіді на запит про надання роз’яснення, оприлюдненої в електронній системі закупівель 10.02.2020, просимо надати документальне підтвердження, про те, що договірна потужність кожної площадки вимірювання Замовника (споживача універсальної послуги) не перевищує 150 кВт.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-13 15:32:04

Надання пояснення на запит

Начальнику
Південного офісу
Держаудитслужби

Освітлення вулиць та місць громадського значення м. Одеси забезпечується 340 шафами керування зовнішнім освітленням. Через повітряні та кабельні лінії електропередач заживлені ліхтарі вуличного освітлення у кількості 48887 одиниць, в яких використовується LED та натрієві лампи.
У відповідності до технічної документації погодженої з електророзподільною компанією, дозволена до використання електрична потужність шафи зовнішнього освітлення складає від 5 кВт до 75 кВт та не перевищує величину 150 кВт для універсальної послуги. На підтвердження надаємо перелік шаф ИП та ПВ .



Заступник директора
КП ЕМЗО «ОДЕСМІСЬКСВІТЛО» Лісняк В.М.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-13 17:44:31

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 06.02.2020 № 37 розпочато моніторинг переговорної процедури (скороченої) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (універсальна послуга 23 414 142 кВт*год), яка проводиться Комунальним підприємством електричних мереж зовнішнього освітлення «ОДЕСМІСЬКСВІТЛО» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-03-001816-b, дата оприлюднення 03.02.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо обґрунтування застосування переговорної процедури (скорочена).
На підставі викладеного, просимо надати паспорта точок розподілу за об’єктами споживача, які є невід’ємними частинами договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії відповідно до пункту 5 Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Про затвердження правил роздрібного ринку електричної енергії».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-18 15:35:41

Надання пояснення на запит

Начальнику
Південного офісу
Держаудитслужби


КП ЕМЗО «Одесміськсвітло» на сьогоднішній день, виконує досить важливу соціальну функцію, а саме – освітлення вулиць та громадських місць міста Одеси.
Електрична енергія, яка споживається КПЕМЗО «Одесміськсвітло» використовується на потреби роботи електроосвітлювальних приладів. Електрична енергія разом з супутніми послугами закуповується Підприємством виключно за рахунок коштів міського бюджету.
Законом України «Про внесення змін до податкового кодексу України» від 23.11.2018 року №2628-VIII, який набув чинності 01.01.2019 року, розширено категорію споживачів електричної енергії, котрі можуть користуватися послугами постачальника універсальних послуг.
Відповідно до статті 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2019-VIII на період з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України "Про ринок електричної енергії" для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону.
Відповідно до «Правил роздрібного ринку електричної енергії» затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №312 від 14.03.2018р., Розділ 1, п.1.1.
площадка вимірювання - це забезпечена точкою комерційного обліку або точками комерційного обліку установка або сукупність електроустановок, виключно між якими можливі перетікання електричної енергії технологічними електричними мережами власника електроустановок, у які находить або віддається електроенергія.
Паспорт точки розподілу (передачі) – це акт (документ) складений оператором системи, у якому зазначаються технічні параметри точки підключення споживача – потужність, дозволена до використання, приєднана потужність, межі балансової належності, однолінійна схема, формула донарахування втрат електричної енергії відповідно до кодексу комерційного обліку, EIC – коди та інша технічна інформація, необхідна для електрозабезпечення об’єкта споживача за точками розподілу ( передачі) електричної енергії.
На виконання Закону України «Про ринок електричної енергії» , відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312, умов договору про надання послуг з розподілу електричної енергії, розміщеного на сайті «Одесаобленерго», оператор системи розподілу АТ «Одесаобленерго» ініціював приєднання споживача КПЕМЗО «Одесміськсвітло» до умов Договору про надання послуг з розподілу електричної енергії (далі - Договір) за технічними даними Паспорту точок розподілу за об’єктами споживача та повідомив про приєднання споживача КПЕМЗО «Одесміськсвітло» з «01» січня 2019 року до публічного договору про надання послуг з розподілу електричної енергії на умовах раніше укладених договорів про постачання електричної енергії за № 65, 180, 028000 надавши відповідні заяви-приєднання. Заяви – приєднання були підписані з боку КПЕМЗО «Одесміськсвітло» та направлені до відповідних підрозділів АТ «Одесаобленерго».
Договір вважається укладеним з дати підписання споживачем заяви-приєднання до договору про надання послуг з розподілу електричної енергії, яка повертається споживачем на адресу ОСР, та/або сплати за рахунком (квитанцією), який надсилається (надається) одночасно з договором споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії, та/або з дати, указаної у заяві-приєднанні, якщо споживач протягом указаного в заяві-приєднанні терміну не звернувся до ОСР із запереченнями щодо укладення договору в цілому або щодо окремих умов договору та спожив будь-який обсяг електричної енергії.
На вимогу споживача оператор системи розподілу протягом трьох! робочих днів від дати звернення повинен надати споживачу підписаний оператором системи розподілу примірник укладеного договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії у паперовій формі.
Розглянувши листи КПЕМЗО «Одесміськсвітло» від 30.12.2018р. № 02-818 та від 04.03.2019р. № 02-119 щодо надання відповідних Договорів у паперовому вигляді, АТ «Одесаобленерго» листом від 12.03.2019р. вих.№101/19/03-941 повідомило про те, що триває процедура підготовки Договорів, які будуть надані для підписання в двох примірниках у паперовому вигляді.
Власне споживання електричної енергії КПЕМЗО «Одесміськсвітло» складається з потреб вуличного освітлення (Додаток 1 «Перелік точок обліку шаф вуличного освітлення»), потреб місць проведення культурно – масових заходів Одеської міської ради (Додаток 2 «Перелік точок обліку площадок проведення культурно – масових заходів м.Одеси), потреб виробничої бази КПЕМЗО «Одесміськсвітло» та гаража (Додаток 3).
Всі точки власного споживання електричної енергії КПЕМЗО «Одесміськсвітло» обладнані приладами обліку електричної енергії, відповідають вимогам точок обліку площадок вимірювання та опломбовані фахівцями оператора системи передачі, електророзподільної організації АТ «Одесаообленерго».
По кожній з вказаних площадок вимірювання визначається об’єм фактичного споживання електричної енергії та щомісячно підписуються відповідні акти про обсяги між споживачем, постачальником та електророзподільною організацією.
Інформація, щодо переліку площадок вимірювання власного споживання електроенергії КПЕМЗО «Одесміськсвітло» вказана в Додатках 1,2,3 відповідає інформації з раніше укладених договорів про постачання електроенергії за №65, №180,№02800, в яких дозволена до використання електрична потужність не перевищує 150 кВт.
На теперішній час, розподільча компанія АТ «Одесаобленерго» не надала у паперовому вигляді «Договір про надання послуги з розподілу електричної енергії» між АТ «Одесаобленерго» та КПЕМЗО «Одесміськсвітло» з оформленими додатками та Паспортами точок розподілу.
Проблема розглядалася та наголошувалася під час робочих нарад та ділового листування. Однак, не з вини КПЕМЗО «Одесміськсвітло» до цього часу не вирішена.
Надання паспортів точок розподілу за об’єктами КП ЕМЗО «Одесміськсвітло» може бути виконане тільки після надання належно оформленого «Договору про надання послуг з розподілу електричної енергії» з боку АТ «Одесаобленерго» у паперовому вигляді.
Слід зазначити, що діяльність КПЕМЗО «Одесміськсвітло» має важливе соціально-суспільне значення, а виникнення ситуації з припинення освітлення м.Одеси через неможливість розрахуватися за спожиту електроенергію може призвести до широкого суспільного резонансу.


З повагою,
Заступник директора
КПЕМЗО «Одесміськсвітло» В.М.Лісняк

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом відміни торгів

2020-02-26 11:20:14

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 06 березня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО", 03350568, Україна, Одеса, вул.Середня,37
  2. Інформація про предмет закупівлі: Електрична енергія (універсальна послуга), 65000000UAH, 09310000-5, ДК021, 23414142, Кіловат-година
  3. Інформація про оприлюднення: 88a9c992903e43a8b8dee5d81adadafc, 2020-02-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура скорочена
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 06 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства електричних мереж зовнішнього освітлення «ОДЕСМІСЬКСВІТЛО» (далі – Замовник) на 2020 рік, протокол проведення переговорів щодо застосування переговорної закупівлі від 03.02.2020 № 3-2020, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 03.02.2020 вих. № 02-64, пояснення замовника, отримані 10.02.2020, 13.02.2020 та 18.02.2020 через електронну систему закупівель. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі електричної енергії (універсальної послуги) за ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія, на умовах застосування переговорної процедури (скороченої) на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. У розділі «Обґрунтування застосування переговорної процедури», Замовником зазначено, що відповідно до статті 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії», на період з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та інших споживачів електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності, до яких відноситься Замовник. Згідно з пунктом 2.1. Розділу 2. (Мета та предмет діяльності Підприємства) Статуту комунального підприємства електричних мереж зовнішнього освітлення «ОДЕСМІСЬКСВІТЛО», затвердженого рішенням Одеської міської ради від 05.04.2007 №1162-V, підприємство створене для задоволення міських, суспільних потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, торговельної та іншої господарської діяльності з метою отримання прибутку в порядку, передбаченому законодавством. Відповідно до підпункту 14.1.17 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) бюджетною установою є установа у значенні, наведеному у Бюджетному кодексі України (далі – БКУ). У розумінні БКУ (частина перша статті 2) бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими. Відповідно до підпункту 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 ПКУ неприбутковим підприємством, установою та організацією для цілей оподаткування податком на прибуток підприємств є підприємство, установа та організація (далі – неприбуткова організація), яка, зокрема внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр). Крім того, відповідно до підпункту 133.4.6 пункту 133.4 статті 133 ПКУ до неприбуткових організацій, що відповідають вимогам пункту 133.4 статті 133 і не є платниками податку, зокрема, можуть бути віднесені бюджетні установи. Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру визначений постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (далі – Порядок). При цьому, згідно з пунктом 3 Порядку бюджетним установам і організаціям присвоюється ознака неприбутковості (0031) – «бюджетні установи». Відповідно до пункту 12 Порядку з метою забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України забезпечується відкритий доступ до відомостей, що містяться в Реєстрі. У зазначеному реєстрі (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers), відомості щодо включення Замовника до неприбуткових підприємств, установ та організацій відсутні. Разом з тим, за даними реєстру «Дані про взяття на облік платників податків» (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers) комунальне підприємство електричних мереж зовнішнього освітлення «ОДЕСМІСЬКСВІТЛО» (код за ЄДРПОУ 03350568) є платником податків та перебуває на обліку за основним місцем обліку в Малиновській ДПС Північного управління у м. Одесі Головного управління ДПС в Одеській області (запис про взяття на облік № 12057 від 01.11.1990). З огляду на викладене, Замовник є платником податків та не є бюджетною установою у розумінні БКУ та ПКУ, тобто у розділі «Обґрунтування» оголошення про проведення переговорної процедури Замовником невірно застосовано його належність до бюджетної установи, що стало підставою для закупівлі електричної енергії (універсальної послуги), на порушенням вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), а саме пункт 14 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було надіслано Замовнику запити про надання пояснень (від 06.02.2020, від 10.02.2020 та від 13.02.2020). Замовником, в свою чергу, надано відповіді з підтвердженням його належності до споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, що відповідно до статті 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії» є підставою для закупівлі електричної енергії (універсальної послуги).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною четвертою статті 35 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2020-02-26 11:35:45

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42114410
Переможець 65 000 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 16:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42114410
65 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 лютого 2020 11:55
Коментар щодо відміни: Переговорну процедуру (скорочену) відмінено у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до абзацу 2 частини четвертої статті 35 Закону

Актуальні тендери

До пошуку