Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кабель (провід).
Очікувана вартість
23 090,00 UAH
UA-2020-02-03-001370-a f9af24dcc34a49cfb467aac8ffb27936
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 14:03
Очікувана вартість: 23 090,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31300000-9: Ізольовані дроти та кабелі


Кабель (провід) різний, див. додаток - "Технічне задання".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1220 п.м.
Кабель (провід) різний.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020  —  25 лютого 2020
ДК 021:2015: 31300000-9 — Ізольовані дроти та кабелі
10 шт
Провід сталевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2019  —  20 травня 2019
ДК 021:2015: 31300000-9 — Ізольовані дроти та кабелі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 лютого 2020 10:19
Дата відповіді: 04 лютого 2020 10:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-03-001370-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2936014724
Дата подання: 07 лютого 2020 16:17
ОСКАРЖЕННЯ!
Доброго дня шановний Замовник.
Я розумію, що кваліфікаційні вимоги були прописані під ФОП Кудинський. Всі Договра співпраці та листи відгуки на це вказують. Хоча це є порушення. Документи Переможцем надані не в повному обсязі, читайте уважно. Ви зробили всі умови так, що б інші Учасники просто не змогли прийняти участь в закупівлі.
Економія коштів вас не цікавить взагалі.
P.S. "Працюйте так і далі, втрачайте кошти марно."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 11:46
Скарга відхилена, роз'яснення у доданому файлі.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна 15 990,00
UAH з ПДВ
15 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кудинський Віталій Аркадійович 19 990,00
UAH з ПДВ
19 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

05 лютого 2020 12:28
Техзавдання.pdf
05 лютого 2020 12:28
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 12:28
НГД=НГ-LS.pdf
05 лютого 2020 12:28
ШВВП до 04.11.2020 ЗЗЦМ.PDF
05 лютого 2020 12:28
ПВС до 04.11.2020 ЗЗЦМ.PDF
05 лютого 2020 12:28
Kudinsky Passport.pdf
05 лютого 2020 12:28
Vityag_z_RPEP.pdf
05 лютого 2020 12:28
Vityag_z_EDR.pdf
05 лютого 2020 12:28
Договір 47-19.pdf
05 лютого 2020 12:28
Договір 46-19.pdf
05 лютого 2020 12:28
Відгук-СПНІ.pdf
05 лютого 2020 12:28
Kudinsky IK.pdf
05 лютого 2020 12:28
Довідка щодо санкцій.pdf
05 лютого 2020 12:28
Довідка про ціни.pdf
05 лютого 2020 12:28
Згода з п.9.1_1.pdf
05 лютого 2020 12:28
Довідка про договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна

ФОП Кудинський Віталій Аркадійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна
#2936014724
Відхилено 15 990,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 15:44
ФОП Кудинський Віталій Аркадійович
#2860604275
Переможець 19 990,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кудинський Віталій Аркадійович
#2860604275
19 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:01
27-20 Кудинський ВА (кабелі провода).pdf укладений
13 лютого 2020 12:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 990,00
UAH