Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кабель (провід).
Очікувана вартість
23 090,00 UAH
UA-2020-02-03-001370-a ● f9af24dcc34a49cfb467aac8ffb27936
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188777 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ |
Контактна особа: |
Тригубенко Олена +380444503875 spbi1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2020 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 14:03 |
Очікувана вартість: | 23 090,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 116,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31300000-9: Ізольовані дроти та кабелі
Кабель (провід) різний, див. додаток - "Технічне задання".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1220 п.м.
Кабель (провід) різний.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська область, Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 лютого 2020
—
25 лютого 2020
ДК 021:2015: 31300000-9 — Ізольовані дроти та кабелі
10 шт
Провід сталевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська область, Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2019
—
20 травня 2019
ДК 021:2015: 31300000-9 — Ізольовані дроти та кабелі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 12:41 |
Оголош 01 Кабелі (провода)_2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 лютого 2020 10:19
Дата відповіді: 04 лютого 2020 10:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.
Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-03-001370-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2936014724
Дата подання: 07 лютого 2020 16:17
ОСКАРЖЕННЯ!
Доброго дня шановний Замовник.
Я розумію, що кваліфікаційні вимоги були прописані під ФОП Кудинський. Всі Договра співпраці та листи відгуки на це вказують. Хоча це є порушення. Документи Переможцем надані не в повному обсязі, читайте уважно. Ви зробили всі умови так, що б інші Учасники просто не змогли прийняти участь в закупівлі.
Економія коштів вас не цікавить взагалі.
P.S. "Працюйте так і далі, втрачайте кошти марно."
Розгорнути
Згорнути
Я розумію, що кваліфікаційні вимоги були прописані під ФОП Кудинський. Всі Договра співпраці та листи відгуки на це вказують. Хоча це є порушення. Документи Переможцем надані не в повному обсязі, читайте уважно. Ви зробили всі умови так, що б інші Учасники просто не змогли прийняти участь в закупівлі.
Економія коштів вас не цікавить взагалі.
P.S. "Працюйте так і далі, втрачайте кошти марно."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 11:46
Скарга відхилена, роз'яснення у доданому файлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна #2936014724 |
Відхилено |
15 990,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 15:44
|
ФОП Кудинський Віталій Аркадійович #2860604275 |
Переможець |
19 990,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2020 15:01
|
27-20 Кудинський ВА (кабелі провода).pdf | укладений |
13 лютого 2020 12:31
|