Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24455000-8 Дезинфекційні засоби
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-02-03-001023-c cebda33ef2c84ec9a80e5ffc9c39b2c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошенко Людмила Сергіївна

0362644355 rcml_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000085
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25 а, м. Рівне
Контактна особа: Дорошенко Людмила Сергіївна
0362644355
rcml_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 09:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 13:58
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Специфікація, медико-технічні вимоги та кваліфікаційні вимоги до учасників викладені в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1543 од.
24455000-8 Дезинфекційні засоби - 11 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська область, РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 08:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 08:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
04 лютого 2020 08:20
ТД деззасоби.doc
04 лютого 2020 08:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 08:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
04 лютого 2020 08:20
ТД деззасоби.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 03 лютого 2020 17:16
Дата відповіді: 04 лютого 2020 08:22
Додайте. будь ласка, тендерну документацію.
Відповідь: Дуже Вам дякую. Додала.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-03-001023-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 04 лютого 2020 13:52
Вимога
Шановний замовнику.
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.
Однією з ключових вимог до проведення публічних торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Цей факт можна також трактувати як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви, хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів.
Вказані вами дезінфекційні засоби: Мікрасепт 1 л з дозуючим пристроєм - 400 фл., АХД 2000експрес 250 мл з розпилювачем - 10 фл., Бланідас Оксідез 1 л – 140 фл., Лізоформін 3000 1 л – 300 фл., Лізоформін 3000 5 л – 19 каністр, Аеродизин 1 л з дозуючим пристроєм – 40 фл., Етасепт 1 л з дозуючим пристроєм – 200 фл., «Скін-дез преміум клінік» 1 л – 20 фл., Етасепт 250 мл з розпилювачем - 10 фл., Бланідас 300 в табл. – 400 банок., Бланідас еко-стерил 1 кг – 4 банки. є товаром, що виробляє ТОВ «Бланідас» офіційним дистриб’ютором якого є ТОВ «Лізоформ Медікал».
Тобто, Замовник приводить до перемоги лише ту компанію яка приймає участь у корупційній схемі Замовника.
Зазначення конкретного найменування та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Антисептики: 1. «Мікрасепт» та 2. «АХД 2000 експрес» згідно наданого вами МТВ це один і той же засіб де єдиною відмінністю є фасування. Чому тоді ви так прив’язані до назви?
Друге питання взагалі стосується вибору щодо діючих речовин у антисептичних засобах та засобах для швидкої дезінфекції: Чому пропилові спирти? Якщо вже казати про доречність взагалі використання пропілових спиртів у вигляді аерозолів, які значно є більш токсичною речовиною (у 10 раз) ніж етилові спирти, то можливо треба віддати перевагу засобам на основі етилових спиртів? А якщо врахувати те, що і спектр антимікробної дії та ефективність у етилового спирту значно вища ніж у пропілового (це не кажучи про різкий та неприємний запах Якими завжди відрізняються засоби з високим вмістом пропілових спиртів).
«Скін-дез преміум клінік» це теж антисептичний засіб і теж на основі ізопропілового спирту не більше 70,0%, але чомусь у попередніх «Мікрасепт» та 2. «АХД 2000 експрес» вимагаєте не менш 75% ?. У складі засобу повинно бути не більше однієї діючої речовини. Чому ж тоді у всіх інших засобах іх може бути більше?
І до речі дуже дивна вимога
- Хірургічна обробка рук медичного персоналу (хірургів і членів хірургічної бригади тощо);
Якщо 1 пункт це помаранчевий колір. Ви закуповуєте стільки антисептиків без барвників і ваши хірурги обробляють руки помаранчевим антисептиком для маркування операційного поля?
Розхід засобу на хірургічну обробку не > 5-6 мл з експозицією не > 1,5 хв. (а це теж не зрозуміло бо у вимогах до «Мікрасепт» та «АХД 2000 експрес» п.7. Розхід засобу на хірургічну обробку повинен відповідати наказу МОЗ України від 21.09.2010 № 798 «Про затвердження методичних рекомендацій «Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу».(двократно не менше ніж по 5 мл). Дивно, так? У засобі де 75% суміши спиртів плюс ЧАС двократно не менше ніж по 5 мл , а в засобі з однією діючою речовиною 70% не > 5-6 мл. Та й ще це виробник у цих засобів один ТОВ «Бланідас» а такий дивний розбіг у кількості 10 мл і 5мл при використанні однієї сировини…

Так не зроміло також вимоги «атестований згідно з Європейськими стандартами EN», чому по першим двом препаратам відсутні таки ж вимоги? Для «Скін-дез преміум клінік» та «Етасепт» вам потрібні Європейські стандарти EN, а для «Мікрасепт» та «АХД 2000 експрес» ні. Один виробник – єдині вимоги!!!
Пункт Флакон 1000 мл з корком подвійного контролю першого відкриття для запобігання фальсифікації продукту. Поясніть будь ласка, як ви збираєтеся оцінювати цей пункт, та які підтверджуючі документи ми повинні надати.

«Етасепт» взагалі визиває ряд питань Де поділись вимоги, щодо 65% спирту у відповідності до чинних документів як то у позиціях 1,2 та 8, якщо вже йдеться про хірургічну обробку рук? Та якоюсь вигаданою виглядає антимікробна дія на M. Terrae, кандидози, дерматомікози, плісняві гриби, аспергильози, при складі засобу АДВ 12%, а вміст спирту 11%, не вже ви сподіваєтесь, що 0,5% хлоргексидину та 0,5% перекису водню все знищать? До речі дуже не переконливою є вимога при такому складі і відповідність по стандартам до EN 14348 (туберкульоз), EN 13624 (фунгіцидна дія), EN 14561 дія на збудник сіньогнійної палички. Ви взагалі самі вірите, що при такому складі цей засіб взмозі знищити всі заявлені збудники за 30 сек, по стандартам гігієнічної обробки рук?
Та і якісна обробка поверхонь при таких діючих речовинах теж під великим знаком ?
А якщо вам потрібен засіб для обробки слизових то зробить окремий лот і закуповуйте його як лікарський засіб (до речі обробка слизових можлива тільки лікарськими засобами, а не як не засобами для швидкої дезінфекції!!!!)
Щодо позиції Лізоформін 3000.
- Аналогічне запитання, що до тестування засобу вітчизняного виробника, згідно стандартам EN. Дуже би хотілось побачити ці протоколи відповідності, бо на сьогодення у нашій країні відсутні лабораторії акредитовані проводити та видавати такі сертифікати. А що виробник сам пише у своєї інструкції, щє не є правдою, бо на сьогодення ні ким не контролюється.
- Вимога, щодо блакитної концентрованої ридини? А якщо вона буде зелена?
- Вимога, що до вмісту АДР не повинна перевищувати 30%, чому? Чим більше АДР, тим більш дієвим є засіб у однакових концентраціях в робочих розчинах і тим більш економним може бути засіб, бо його можливо використовувати у менших концентраціях.
- Взагалі недоречною є вимога по використанню засобу на основі глютарового альдегіду при проведенні поточної дезінфекції поверхонь та генеральних прибирань. По перше, як що вже порівнювати вітчизняний Лізоформін з його Європейським аналогом ( який має той самий склад), то у Європі його використовують тільки для обробки інструментів і у ніякому разі не для обробки поверхонь! Бо глютаровий альдегід є дуже токсичною речовиною, навіть у незначних концентраціях ( А ваш заклад все ж повинен дбати про охорону здоров’я!) , а щє він є сильним фіксатором і за кордоном його використовують тільки після проведення машинної предстерилізаційної очистки інструментарію!
- Якщо вам потрібні засоби для ДВУ та хімічної стерилізації на основі глютарового альдегіду,виставить їх у окремий лот, де не буде потреби писати у вимогах про генеральне прибирання та поточну дезінфекцію поверхонь, бо це вже просто загроза здоров’ю нації. І тоді ви ще значно зекономите бюджетні кошти, бо і такої кількості вам вже не треба купувати, якщо використовувати цей засіб для тих цілей для яких його і рекомендують його розробники(ДВУ та стерилізація).
- Вимога У засобі не повинно міститись хлору, кислот, спиртів та їх похідних, ферментів, гуанідинів, амінів, перекису, надоцтової кислоти. До речі виглядає не зрозумілою бо ваш заклад закуповує два засоби де діюча речовина це надоцтова кислота, а призначення тих засобів таке саме як і Лізоформін 3000. І чим так вашому закладу насолили ферменти? На всіх Европейських виставках по дезінфекційним засобам навпаки останнім часом доводять, що наявність ферментів у складі, це дуже великий плюс, особливо при використанні засобу для предстерилізаційного очищення та обробки ендоскопічного обладнання, та медичних виробів з великою кількістю замкових вузлів, та рифлених поверхонь.

«Бланідас 300» Діюча речовина - діхлорізоціанурат натрію не менш 80%
Є конкретне питання: чому саме такий склад, адже це хлорвмісний засіб і основне це є активний хлор, що виділяється при розчинені у воді засобу, а як відомо на ринку є безліч засобів на основі дихлорізоціонурової чи то трихлорізоціанурової кислоти в різних кількісних пропорціях, як окремо взятих так і сумісних, але при цьому визначений саме активний хлор від 30 до 60%. Тож чому не написати у вимогах : Таблетований, хлорвмісний засіб, з кількістю активного хлору не менше 50% в 1 таблетці при розчинені її у воді?
І визиває не непорозуміння вимога щодо Знезараження води при нецентралізованому водопостачанні. Згідно ДБН «Медичні заклади» усі існуючи лікарні повинні бути підключені до централізованого водопостачання! У Вас що лікарня не підключена до мереж міста?
Також цікава вимога Знезараження води в плавальних басейнах; наскільки нам відомо у вас немає басейну.
Вимога Термін придатності робочого розчину не < 6 діб. Усі вимоги щодо використання засобу потребують разового використання робочого розчину. Ви ж не збираєтеся мити підлогу одним розчином 6 діб? А приготувати розчин шляхом розведення однієї таблетки на відро води (10 л) це ж не важко?
Чомусь тільки цій засіб має пункт Температура зберігання у межах від -20°С до +30°С. Усі інші засоби які ви плануєте придбати мають плюсову температуру зберігання, чому таке прискитливе ставлення до цього препарату?
І вимога Банка 1 кг (300 таблеток в банці)., може слід добавити слово не менш?
«Бланідас оксідез» вимога Наявність в регламенті чіткої технології (інструкції) прибирання системою двох відер; А як що замість чіткої технології в регламенті, котрий ніколи не читають працівники підрозділу клінінгу, ми запропонуємо вам якісні ламіновані листівки зі схемами, та майстер класи з навчанням вашого технічного персоналу?
Ви плануєте придбати два засоби де діючою речовиною є надуксусна кислота, але у першому випадку вимагаєте АДВ 17 %, у другому 60%. Да і вимог про Наявність в регламенті чіткої технології (інструкції) прибирання системою двох відер у другого та інших засобів де прописано прибирання не має.
Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Законом України "Про публічні закупівлі».
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,

ВИМАГАЄМО:
1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги.
2) Виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів.

У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2020 12:30
Шановний скаржнику! Наша тендерна документація складена у відповідності до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (медико-технічні вимоги Додатку №2) де міститься вираз «або еквівалент», що не заборонений Законом України «Про публічні закупівлі». Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право посилатися на певну торгівельну марку або виробника. Зазначення конкретних назв засобів з медико-технічними вимогами жодним чином не є дискримінацією, чи таким що обмежує коло учасників, оскільки біля кожної назви товару Замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками, а тому тендерна документація не містять вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Ми замовляємо засоби, які необхідні нам для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашій установі та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції, бо Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. На жаль, ви намагаєтесь нав’язати нам свої вимоги. Отже, в даній закупівлі замовлено три види антисептичних засобів, які мають різний склад і кількість діючих речовин та допоміжних. Якщо ви так уважно вивчаєте накази МОЗ, то повинні знати, що в закладах саме й повинно бути декілька різних засобів. Тож засіб Мікрасепт, АХД 2000експрес, Етасепт та Скін- дез преміум клінік є різні за складом та фасуванням. Нехай вас не бентежить, що засіб Скін-дез преміум клінік, має помаранчевий колір, 20л для передопераційної обробки шкіри та післяопераційних швів пацієнтів; дезінфекція шкіри пацієнта (обробка операційного та ін’єкційного поля, до та після проведення інвазійних медичних втручань, перед постановою внутрішньосудинних пристроїв, маркування операційного поля тощо).- це не так багато, а антисептичної та хірургічної дезінфекції рук є інші антисептики. Щодо вашого трактування про кількість використання засобу, то ви мабуть не дуже вчитувались в Наказ №798 п.3.2 Хірургічна антисептика рук . П.3.2.3. Антисептик наносять на руки порціями (1,5 - 3,0 мл), включаючи ліктьові згини і втирають в шкіру протягом часу, вказаного розробником. Далі п.4.3 Гігієнічна антисептика 4.3.2. Антисептик в кількості не менше 3 мл вливають в заглиблення сухої долоні і енергійно втирають в шкіру рук та зап'ястя протягом 30 с. Тож, згідно затвердженої Інструкції чи Методичних вказівок і проводиться дезінфекція у відповідності до діючих наказів МОЗ № 798 та 236. Ваші висловлювання безпідставні і сумбурні. Що стосується іншої групи товарів, то вони мають різні діючі речовини в залежності від застосування та призначення засобів. Про кількість діючих речовин в кожному засобі вказує виробник і несе за це відповідальність, ви висловлюєте недовіру до написаного в Інструкціях, так це ваше бачення, і нас це не стосується. Ми впевнені в таких засобах, адже вони зарекомендували себе як надійні та якісні засоби. Зазначені вимоги встановлені Замовником щодо Європейських стандартів є законними, оскільки у медико-технічних вимогах Європейські стандарти EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624, EN 13704 встановлені згідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних нормативних документів, змін до міждержавних стандартів, затвердження національних нормативних документів, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні» № 1257 від 23 жовтня 2014 року, наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» «Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття зміни та поправок до національних стандартів» № 176 від 25 червня 2019 року та наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» «Про прийняття та скасування національних нормативних документів, скасування поправки до національного нормативного документа» № 393 від 05.11.2018. Вам не подобається вимога до Європейських стандартів, а ми разом з усією країною прагнемо цього, ну вже якщо не Європейські, то хоча б вітчизняні були зазначені. Вам не подобається, що хлорвмісний засіб може використовуватись протягом 6 діб, а чому? Адже це говорить про стабільність засобу, крім того це скорочує час на приготування робочого розчину протягом дня. В своїх звинуваченнях ви дійсно щось наплутали, адже ми замовили чотири засоби для дезінфекції та стерилізації з абсолютно різними діючими речовинами: на основі перекису водню, ЧАСів та ПГМГ; глутарового альдегіду (9,5%); активного хлору та надуксусної кислоти. Так цього вимагають накази МОЗ, жоден засіб не має однакових діючих речовин, завдяки чому проводиться своєчасна ротація засобів. Еквівалентні засоби на основі цих діючих речовин є зареєстровані в Реєстрі дезінфекційних засобів, тому говорити, що не має еквівалентів це не правда, тим більше що ми не вказуємо точну кількість ДР, адже скрізь міститься вираз «не більше» або «не менше». Мабуть неспроможність поставити товар, який ми замовляємо змушує вас писати неправдиву інформацію із власними роздумами та припущеннями. Ваші вимоги до зміни фасування (але ж воно стандартне 250мл,1л, 1кг,5л ) та конкретного хімічного складу (не має конкретного складу, містяться вирази «не більше» або «не менше»).
У зв’язку з вищезазначеним залишаємо вашу вимогу без задоволення. Крім того, інформуємо що ваші безпідставні висловлювання та звинувачення замовника у неправомірних діях є протизаконними, оскільки не стосуються закупівлі, а ваша вимога виглядає як тиск на замовника та втручанням в його діяльність.

Номер вимоги: UA-2020-02-03-001023-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 27 лютого 2020 12:13
Вимога!
Чергова корупційна закупівля цього замовника-хабарника "у свого" постачальника! Замовник акцептує пропозицію "свого" Учасника з найдорожчою пропозицією, впритул до очікуваної вартості. В процесі аукціону цей Учасник навіть не намагався конкурувати по ціні, бо був впевнений в своїй перемозі. Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури відкритих торгів. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, відповідність стандартам EN, які не легетимні в Україні, вказана вимога надання гарантійних листів - протизаконна вимога, яка визнана такою неоднаразовим рішенням АМКУ, вказана специфічна для однієї торгової марки антимікробна активність, температура зберігання від +5 градусів ( А температура зберігання наших засобів нижча - це ж краще! Але хабарника це не цікавить!) і т.д. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, АМКУ, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2020 12:56
Доброго дня! Шановний скаржнику! На вашу вимогу (Номер вимоги: UA-2020-02-03-001023-c.b2 від 27 лютого 2020 12:13) повідомляємо, що Тендерна документація Замовника складена у відповідності з вимогами п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (медико-технічні вимоги Додатку №2) де міститься вираз «або еквівалент», що не заборонений Законом України «Про публічні закупівлі». Замовник під час формування тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Неспроможність вас як учасника закупівлі запропонувати засоби, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінаційних вимог. Вимоги до закупівлі дезінфекційних засобів протестовані і відомі нашим працівникам, мають позитивний досвід їх використання з точки зору хімічного складу, ефективності режимів застосування і безпечності для користувача і оточуючих та інших функціональних показників. Ми замовляємо засоби, які необхідні нам для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в нашій установі та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції. Тож, зазначення конкретних назв засобів з медико-технічними вимогами жодним чином не є дискримінацією, чи таким що обмежує коло учасників, оскільки біля кожної назви товару Замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками, а тому тендерна документація не містять вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. На жаль, ви намагаєтесь нав’язати нам свої вимоги.
Зазначені вимоги встановлені Замовником щодо Європейських стандартів є легітимними (законними), оскільки у медико-технічних вимогах Європейські стандарти EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624, EN 13704 встановлені згідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних нормативних документів, змін до міждержавних стандартів, затвердження національних нормативних документів, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні» № 1257 від 23 жовтня 2014 року, наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» «Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття зміни та поправок до національних стандартів» № 176 від 25 червня 2019 року та наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» «Про прийняття та скасування національних нормативних документів, скасування поправки до національного нормативного документа» № 393 від 05.11.2018. Також повідомляємо, що ви мали право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Крім того, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ви мали право подати скаргу, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій.
У зв’язку з вищезазначеним ваша тендерна пропозиція переглядатися Замовником не буде, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації про що зазначено в протоколі №65 засідання тендерного комітету від 27 лютого 2020 року, де прописано попутно невідповідність заявлених ТОВ «Фартунат» дезінфекційних засобів вимогам тендерної документації, а тому вашу вимогу залишаємо без задоволення. Крім того, інформуємо що ваші безпідставні висловлювання та звинувачення замовника у неправомірних діях є протизаконними, оскільки не стосуються закупівлі, а ваша вимога виглядає як тиск на замовника та втручанням в його діяльність.
Номер вимоги: UA-2020-02-03-001023-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 03 березня 2020 13:34
Щодо відповіді
Коли читаєш ту нісенітницю, яку пише цей хабарник, скоріше учасник за хабарника, пропозицію якого протягують до перемоги- волоси дибки стає. Про яку гармонізацію стандартів ви тут пишите? Ви взагалі цей Наказ Міністерства економічного розвитку в глаза бачили? Що, національні стандарти ВЖЕ відмінили та ввели стандарти EN???? Ні, ясна річ. Так до чого тут ця писанина? Щодо вашої писанини, що ми повинні до вас звертатися до торгів.... Тобто ми до торгів повинні вам написати, щоб ви не брали хабарів, умовляти не прописувати дискримінаційне медико-технічне завдання? Не багато на себе берете? Ми вам нічого не винні! Це ваша міра відповідальності і ви будете нести відповідальність за свої корупційні злодіяння, а ми вже про це подбаємо! Більше не переписуємось з хабарником, гнаправляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи з метою перешкоджання дерібану бюджетних коштів країни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2020 14:28
Щодо Вашого чергового звернення, повідомляємо, що не маємо наміру вступати в дебати та витрачати свій час на полеміку. За Вами залишається право подання скарги згідно Закону України "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 352 902,00
UAH з ПДВ
352 902,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 393 168,00
UAH з ПДВ
393 168,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець 399 996,00
UAH з ПДВ
399 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 11:15
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:13
Стаття 17.PDF
11 лютого 2020 11:13
Сертифікати якості.PDF
11 лютого 2020 11:13
Саніліт СТ.pdf
11 лютого 2020 11:13
Етасепт.pdf
11 лютого 2020 11:13
ЕконормDEZ Форте.pdf
11 лютого 2020 11:13
ЕконормDEZ РП.pdf
11 лютого 2020 11:13
ЕконормDEZ Експрес.pdf
11 лютого 2020 11:13
ЕконормDEZ Антисептик.pdf
11 лютого 2020 11:13
Додаток 2.PDF
11 лютого 2020 11:13
Гарантійні листи.PDF
11 лютого 2020 11:13
Гарантії виробника.PDF
11 лютого 2020 11:13
Витяги з реєстрів.pdf
11 лютого 2020 11:13
Вернедор-Преміум.pdf
11 лютого 2020 11:13
Бланідас Оксідез.pdf
11 лютого 2020 11:13
Аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 09:03
Документи переможця.pdf
18 лютого 2020 14:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 лютого 2020 09:32
ЦМЛ_РМР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

Фізична особа-підприємець

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Відхилено 352 902,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 11:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 393 168,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
393 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 11:38
ДОД.угода4 до №71.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 11:37
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 16:22
Додаткова угода _1 до договору _71.pdf зміни до договору
27 липня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 09:55
Договір №71 від 16.03.2020.pdf укладений
16 березня 2020 09:54
Договір №71 від 16.03.2020.pdf укладений
16 березня 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодились зменшити суму договору на різницю ПДВ на 26 105.47 грн.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились збільшити ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку, не змінюючи загальну суму Договору та внести зміни до Специфікації до Договору, Ціни за одиницю товару наведена Сторонами у Додатку 1 до Додаткової угоди. Сторони домовились зменшити суму договору на 14771,33 (чотирнадцять тисяч сімсот сімдесят одна грн. З3коп)
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 352 291,20
UAH (в тому числі ПДВ 10 045,60 UAH)