Обладнання для анестезії та реанімації
Очікувана вартість
3 297 064,00 UAH
UA-2020-02-03-000852-c b10d9f72532341f0aa7f61dfe31a58e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999655
Місцезнаходження замовника: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Олеся Гончара, 27-а
Контактна особа замовника: Долінська Людмила Анатоліївна
+380532580341
1mkl_byh@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 14:54
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 14:54
Початок аукціону: 21 лютого 2020 14:20
Очікувана вартість: 3 297 064,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 485,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Апарат штучної вентиляції легень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
9 шт
Монітор пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 33586 — Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти спеціального фонду місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-10-000006 ● a9420d78adcb423d8f88d89a5a16c0f9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-10 15:10:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.03.2020 № 14
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 10.03.2020 № 14

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-02-03-000852-c, 03.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На засіданні тендерного комітету Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» були вивчені виявлені порушення. Але враховуючи епідеміологічну загрозу швидкого розповсюдження короновірусу COVID -19, та в зв’язку з заключенням договору з ТОВ «КСЕНКО» №110 від 11.03.2020р. і поставкою частини обладнання (Апарата штучної вентиляції легенів), відміна даної закупівлі неможлива. При цьому ми зобов’язуємось надалі в роботі врахувати Ваші зауваження та дотримуватися чинного законодавства. З повагою, голова тендерного комітету Зятина Н.Г.

2020-03-23 14:16:28

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", 01999655, Україна, Полтава, вулиця Олеся Гончара, 27-а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Монітор пацієнта, 3297064UAH, 33170000-2, ДК021, 9, шт, GMDN
  3. Інформація про оприлюднення: b10d9f72532341f0aa7f61dfe31a58e2, 2020-02-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, наявність підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 10.02.2020 № 40 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію учасника ТОВ «КСЕНКО» (далі – переможець); протокол засідання тендерного комітету від 25.02.2020 № 70; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю за державі кошти від 11.03.2020 № 110. Моніторингом закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів відображено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), що суперечить умовам тендерної документації (пункту 4.2 додатку 5 «Проект договору про закупівлю»). Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Всупереч нормам абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель. Натомість, замовником з переможцем укладено договір від 11.03.2020 № 110 на 3 283 830,00 гривень.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзаців 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 3 283 830,00
UAH з ПДВ
3 283 830,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДГРУП" 3 296 028,00
UAH з ПДВ
3 296 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 18:16
sign.p7s
25 лютого 2020 18:15
Довідки переможця.pdf
20 лютого 2020 11:16
sign.p7s
19 лютого 2020 14:07
12. Технічна частина_8.pdf
19 лютого 2020 14:07
13. Технічна частина_9.pdf
19 лютого 2020 14:07
10. Технічна частина_6.pdf
19 лютого 2020 14:07
9. Технічна частина_5.pdf
19 лютого 2020 14:07
8. Технічна частина_4.pdf
19 лютого 2020 14:07
7. Технічна частина_3.pdf
19 лютого 2020 14:07
6. Технічна частина_2.pdf
19 лютого 2020 14:07
11. Технічна частина_7.pdf
19 лютого 2020 14:07
5. Технічна частина_1.pdf
19 лютого 2020 14:07
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 14:42
інші документи.pdf
19 лютого 2020 14:42
Проект договору.pdf
19 лютого 2020 14:42
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
Переможець 3 283 830,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 10:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
3 283 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 березня 2020 09:58
Договір КСЕНКО 110.pdf укладений
11 березня 2020 09:57
sign.p7s зміни до договору
28 травня 2020 11:12
Звіт про виконання договору Ксенко 110.docx укладений
28 травня 2020 11:10
sign.p7s зміни до договору
21 травня 2020 09:27
ДУ 2 Ксенко.pdf зміни до договору
21 травня 2020 09:26
sign.p7s зміни до договору
07 квітня 2020 08:14
ДУ 1 Ксенко.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 08:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести до розділу V Договору зміни, виклавши п.5.1 Договору у наступній редакції: Строк передачі товару - до 31 травня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести до Договору наступні зміни: Зменшити суму договору на 66 640,00 грн. Вартість Договору становить 3 217 190,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 217 190,00
UAH (в тому числі ПДВ 210 470,37 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку