Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для анестезії та реанімації
Очікувана вартість
3 297 064,00 UAH
UA-2020-02-03-000852-c b10d9f72532341f0aa7f61dfe31a58e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долінська Людмила Анатоліївна

+380532580341 1mkl_byh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999655
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Олеся Гончара, 27-а
Контактна особа: Долінська Людмила Анатоліївна
+380532580341
1mkl_byh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 14:54
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 14:54
Початок аукціону: 21 лютого 2020 14:20
Очікувана вартість: 3 297 064,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 485,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Апарат штучної вентиляції легень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
9 шт
Монітор пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 квітня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 33586 — Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти спеціального фонду місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 19:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 19:45
Тендерна документація зі змінами.doc
10 лютого 2020 19:45
перелік змін до ТД обладнання.doc
03 лютого 2020 14:52
Тендерна документація.doc
10 лютого 2020 19:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 14:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 19:45
Тендерна документація зі змінами.doc
10 лютого 2020 19:45
перелік змін до ТД обладнання.doc
03 лютого 2020 14:52
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-10-000006 ● a9420d78adcb423d8f88d89a5a16c0f9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2020 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.03.2020 № 14
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 10.03.2020 № 14

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-02-03-000852-c, 03.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На засіданні тендерного комітету Комунального підприємства «1-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» були вивчені виявлені порушення. Але враховуючи епідеміологічну загрозу швидкого розповсюдження короновірусу COVID -19, та в зв’язку з заключенням договору з ТОВ «КСЕНКО» №110 від 11.03.2020р. і поставкою частини обладнання (Апарата штучної вентиляції легенів), відміна даної закупівлі неможлива. При цьому ми зобов’язуємось надалі в роботі врахувати Ваші зауваження та дотримуватися чинного законодавства. З повагою, голова тендерного комітету Зятина Н.Г.

2020-03-23 14:16:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 3 283 830,00
UAH з ПДВ
3 283 830,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДГРУП" 3 296 028,00
UAH з ПДВ
3 296 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 18:16
Електронний підпис
25 лютого 2020 18:15
Довідки переможця.pdf
20 лютого 2020 11:16
Електронний підпис
19 лютого 2020 14:07
12. Технічна частина_8.pdf
19 лютого 2020 14:07
13. Технічна частина_9.pdf
19 лютого 2020 14:07
10. Технічна частина_6.pdf
19 лютого 2020 14:07
9. Технічна частина_5.pdf
19 лютого 2020 14:07
8. Технічна частина_4.pdf
19 лютого 2020 14:07
7. Технічна частина_3.pdf
19 лютого 2020 14:07
6. Технічна частина_2.pdf
19 лютого 2020 14:07
11. Технічна частина_7.pdf
19 лютого 2020 14:07
5. Технічна частина_1.pdf
19 лютого 2020 14:07
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 лютого 2020 14:42
інші документи.pdf
19 лютого 2020 14:42
Проект договору.pdf
19 лютого 2020 14:42
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
Переможець 3 283 830,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 10:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
3 283 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 11:12
Звіт про виконання договору Ксенко 110.docx укладений
28 травня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 09:27
ДУ 2 Ксенко.pdf зміни до договору
21 травня 2020 09:26
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 08:14
ДУ 1 Ксенко.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 08:13
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 09:58
Договір КСЕНКО 110.pdf укладений
11 березня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести до розділу V Договору зміни, виклавши п.5.1 Договору у наступній редакції: Строк передачі товару - до 31 травня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести до Договору наступні зміни: Зменшити суму договору на 66 640,00 грн. Вартість Договору становить 3 217 190,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 217 190,00
UAH (в тому числі ПДВ 210 470,37 UAH)