Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування- за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
189 461,60 UAH
UA-2020-02-03-000758-a e551fd22e51c45d288a59db811025d84
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Феодора Настас

+380962199810 dnz102prominec@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №102 "ПРОМІНЕЦЬ" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 36599614
Місцезнаходження: 87524, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Сеченова, буд. 64
Контактна особа: Феодора Настас
+380962199810
dnz102prominec@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Послуги з організації харчування- за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування
Меню 1 - 1040 одиниць, меню 4- 2308 одиниць,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3348 одиниця
Послуги з організації харчування- за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування. Меню 1 - 1040 одиниць, меню 4- 2308 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Сеченова, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 лютого 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 11:08
Спецификация новая.pdf
03 лютого 2020 11:08
прямой договор питание !!!.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП"Питание"
#01558922
Переможець 189 461,60
UAH
03 лютого 2020 12:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 11:23
Дод.угода Пр.Дог..pdf зміни до договору
28 лютого 2020 10:28
Спец. пр.дог..pdf зміни до договору
28 лютого 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 102/с/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML