Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8- Дезинфекційні засоби)
Очікувана вартість
51 200,00 UAH
UA-2020-02-03-000755-a d992d4f5bdee40358e7ee71b4d397845
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Куценко

+380567673128 dcpmsd7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899888
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Краснопільська, буд. 6Б
Контактна особа: Юлія Куценко
+380567673128
dcpmsd7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 08:05
Початок аукціону: 17 лютого 2020 13:57
Очікувана вартість: 51 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 512,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 штуки
Дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 березня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 лютого 2020 08:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 11:09
оголошення.doc
03 лютого 2020 11:07
Додаток 4.doc
03 лютого 2020 11:07
Додаток 3 форма цінової пропозиції.docx
03 лютого 2020 11:07
Додаток 2 проект договору.docx
03 лютого 2020 11:07
Додаток 1 медико-технічні вимоги (оновлена).docx
06 лютого 2020 08:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 11:09
оголошення.doc
03 лютого 2020 11:07
оголошення.doc
03 лютого 2020 11:07
Додаток 4.doc
03 лютого 2020 11:07
Додаток 3 форма цінової пропозиції.docx
03 лютого 2020 11:07
Додаток 2 проект договору.docx
03 лютого 2020 11:07
Додаток 1 медико-технічні вимоги (оновлена).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-03-000755-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 05 лютого 2020 16:14
упереджені дії замовника
Детально проаналізувавши документацію та умови закупівлі, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують право учасників брати участь у даних торгах, що полягає в наступному.
При оголошенні вищезгаданої закупівлі Замовником чітко вказані типи препаратів та їх хіміко-фізичиі властивості без можливості надання аналогів, адже вказано обмеження в діючих речовинах які відповідають лише конкретно заявленим засобам. Хочеться нагадати, що не існує жодного наказу МОЗ , який би забороняв чи вказував на діючі речовини та їх обмеження при застосуванні у заявленій сфері, натомість всі дезінфікуючі засоби, які є зареєстровані мають дозвіл на застосування у відповідності до наданих документів ( Методичних вказівок чи Інструкцій). Тож вимоги до складу засобів для дезінфекції та стерилізації є дискримінаційні та упереджені, отже протизаконні. Але на відміну до засобів для дезінфекції та стерилізації ВМП, МОЗ потурбувався про інші засоби, які напряму впливають на здоров’я медперсоналу та всіх інших людей , які використовують засоби для гігієнічної та хірургічної дезінфекції шкіри рук чи то іншої шкіри ( ного, лікті і т.д). Це Накази МОЗ №236 та 798. Наказ МОЗ України №236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів :п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів.Згідно наказу МОЗ від 21.09.2010 №798 Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу ”
В супереч цих наказів замовник обмежив у своїх вимогах, отже порушив наказ, склад засобів і вказав саме ті діючі речовини, що входять у заявлений засіб : , а саме : Забарвлений засіб на основі комібінації спиртів ізопропілового та пропілового не менше – 70,0±5,0% та хлоргексідину біглюконату. Засіб не повинен містить ЧАСи, альдегідів, тритинних амінів, окисників, похідних фенолу, ароматичних спиртів.
Наказ вказує на вміст спиртів понад 65% , а не обмежує 70,0±5,0%, крім того не забороняються інші швидкодіючі , а ви забороняєте. Це є протизаконною та дискримінаційною вимогою, адже опис відповідає лише засобу Люмакс -Профі максі, до речі дія Свідоцтва про реєстрацію закінчується вже через 5 місяців, а на при великий жаль, реєстрація засобів знову призупинилась.
Що до засобу для швидкої дезінфекції поверхонь, то знову уникаєте назви засобу, але прописуєте склад ,який відповідає саме засобу Еконорм Експрес і еквіваленту саме з таким складом більше не має, тож таке обмеження не є професійним і створене штучно, адже є безліч засобів ,які мають теж призначення але інший склад, що не впливає на якість дезінфекції.
Ще один засіб , мило Еконорм Лайт, який саме і є на основі 2-феносіетанолу, а чому до складу засобу не повинен входити триклозан, ЧАС. В певній кількості , яка дозволяється у відповідності наданих документів, таке мило не подразнює і не сушить шкіру. При багаторазовому використанні не порушує ліпідний баланс шкіри і ви про це добре знаєте, адже застосовували в своїй праці інші мила.
Таким чином, сформулювавши такі вимоги до предмету закупівлі. Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть запропонувати товар виключно зазначених препаратів і це не що інше як корупційна змова Замовника та завідомого учасника ( представника виробника) які підтримують зв’язок уже певний час.Для уникнення непорозуміння внесіть зміни у відповідності до чинного законодавства та видаліть дискримінаційні вимоги вказані вище.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2020 08:19
На Вимогу від 05.02.2020, 16:14. ID: UA-2020-02-03-000755-A.B1 КНП «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 7» повідомляє.
Відповідно до потреб КНП«Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 7» в системі електронних закупівель ProZorro було оголошено Допорогову закупівлю № UA-2020-02-03-000755-a за ДК 021:2015: «24455000-8-Дезинфекційні засоби».
Регулювання допорогових закупівель через систему ProZorro здійснюється відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 (про внесення змін до Інструкції)

Відповідно до Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 (про внесення змін до Інструкції) зазначено «2. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.»

Відносно закупівлі № UA-2020-02-03-000755-a за ДК 021:2015: «24455000-8 — Дезинфекційні засоби», то медико-технічні вимоги цієї закупівлі складено з урахуванням потреб КНП «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 7» і в цих потребах не має дискримінації, так як засоби, які необхідні нашому закладу виробляє не один постачальник, тобто наш заклад підтримує статтю 5 Закону “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015, яка визначає основні принципи здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція;
2. відкритість;
3. максимальна економія;
4. недискримінація кожного з Учасників;
5. неупередженість.
Стосовно Вашого зауваження “Приведення тендерної документації до відповідності чинному законодавству”, а саме усунення “дискримінаційних вимог” повідомляємо наступне.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація – це головне джерело інформації для потенційних учасників торгів про вимоги замовника стосовно поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Вимоги до змісту тендерної документації описані у статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, а певні вимоги до оформлення тендерної документації та її структури встановлені наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 №680 “Про затвердження примірної тендерної документації”.
Отже, поряд з інструкціями щодо підготовки та оформлення учасниками своїх пропозицій вона містить такі ключові складові, як: технічні вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні вимоги до потенційних учасників разом з переліком документів на їх підтвердження, критерії і механізм оцінки поданих пропозицій, проект договору про закупівлю.
Наразі, Закон України “Про публічні закупівлі” не містить визначення терміну “дискримінаційні вимоги”, оскільки це у кожному конкретному випадку залежить від предмету закупівлі і відповідного ринку. Отже, встановлюючи вимоги до учасників, замовник має самостійно проаналізувати, яким чином та чи інша вимога вплине на проведення закупівлі, наскільки вона обгрунтована, які нормативно-правові акти її регулюють тощо. Іноді неможливо об᾿єктивно розмежувати необхідні, з точки зору замовника, вимоги до учасників та вимоги, які можуть бути розцінені як такі, що містять “дискримінаційні ознаки”.
Разом з тим слід зауважити, що вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, найчастіше стосуються:
-кваліфікаційних критеріїв (зокрема, безпідставні вимоги щодо наявності власної виробничої бази, необгрунтованих вимог щодо кількісних показників чисельності власного персоналу, кількісних та вартісних показників щодо досвіду виконання аналогічних договорів);
-встановлення безпідставних, необгрунтованих вимог щодо надання учасникам додаткових документів в складі пропозиції, що обмежує коло потенційних учасників (зокрема, підтвердження наявності заявленого обсягу товару щодо надання підтвердження статусу учасника як виробника товарів, досвіду роботи саме з бюджетними організаціями тощо);
Таким чином, шановний скаржнику! Щодо звинувачень про викладених у Вашій скарзі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи посадових осіб медичної установи у «корупційній змовіЗамовника та завідомого учасника ( представника виробника)», Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, як і будь-яка інша особа має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником.
Якщо Ви продовжите безпідставно звинувачувати посадових осіб Замовника в якихось «домовленостях», ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та суду з метою захисту ділової репутації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 42 138,60
UAH з ПДВ
42 138,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович 51 100,00
UAH з ПДВ
51 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 11:58
05.02.2020 Дезі.zip

Публічні документи

12 лютого 2020 11:38
на подачу.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 42 138,60
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 12:34
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович
#3001719870
Переможець 51 100,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 09:16

Документи

19 лютого 2020 12:34
Електронний підпис
19 лютого 2020 12:33
Протокол ІМЕД.pdf

Документи

21 лютого 2020 09:16
Електронний підпис
21 лютого 2020 09:15
Протокол дез.засоби.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кондарєв Олександр Анатолійович
#3001719870
51 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2020 09:16
Електронний підпис
21 лютого 2020 09:15
Протокол дез.засоби.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 14:15
Договір Кондарєв О.А..PDF укладений
25 лютого 2020 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 51 100,00
UAH