Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень
Очікувана вартість
533 700,00 UAH
UA-2020-02-03-000513-b a0b348c371164cd3a8ad31ac2c1e2fc0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довгань Людмила Анатоліївна

380445876279 dipim@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ново-Білицький психоневрологічний інтернат для чоловіків
Код ЄДРПОУ: 26267255
Місцезнаходження: 03164, Україна , Київська обл., Київ, Підлісна, 8
Контактна особа: Довгань Людмила Анатоліївна
380445876279
dipim@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 11:18
Очікувана вартість: 533 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 337,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03164, Україна, Київська область, Київ, Підлісна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 11:26
пд поточний.doc
03 лютого 2020 11:26
поточний.doc
03 лютого 2020 11:26
поточний ремонт.pdf
03 лютого 2020 11:26
тз поточний.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ТД
Дата подання: 07 лютого 2020 14:11
Дата відповіді: 07 лютого 2020 14:13
Чи можливе надання замість трудових книжок Цивільно-правові угоди, оскільки наші працівники працюють саме по ним?
Відповідь: так. "копіями трудових книжок, договором найму, тощо"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-03-000513-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД", Код ЄДРПОУ:36282359
Дата подання: 06 лютого 2020 11:16
Щодо ТД
Просимо Вас виключити вимоги, які не є обов’язковими відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 лютого 2020 09:02
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до змісту тендерної документації замовника для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати копії трудових книжок. Підтвердити - означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт. Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при працевлаштуванні громадянин зобов'язаний подати в т.ч. трудову книжку. Дані документи є складовою бази персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Відповідно до ч.1, ч.3 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-17 (зі змінами) (далі – Закон № 2297-17) поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, отримання згоди своїх працівників на поширення їх персональних даних покладено на учасника. Крім того, оскільки всі персональні дані своїх працівників надає сам учасник, відповідно у випадку поширення ним недостовірної інформації, здійснення заходів по вилученню цієї інформації, відшкодуванню моральної та матеріальної шкоди покладається також на учасника. Разом з тим, враховуючи положення ст.2 Закону № 2297-17, замовник є одержувачем персональних даних, а не їх володільцем. Враховуючи зазначене, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 27 Закону України «Про архітектурну діяльність»: - Замовники та підрядники під час створення об'єкта архітектури зобов'язані: доручати виконання окремих видів проектних і будівельних робіт особам, які мають відповідну ліцензію; Зазначена кількість робітників робочих професій розрахована відповідно до обсягів робіт, передбачених проектно-кошторисною документацією, та надасть змогу виконати зазначені роботи в межах терміну встановленого Тендерною документацією (що є принциповою умовою Замовника). Наявність власного персоналу гарантує стабільність виконання робіт кваліфікованим персоналом та дає змогу запобігти явищу – звільнення найманих бригад/робітників під час виконання робіт.
У відповідності до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зокрема, п. 3.13 Положення, визначено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Відтак, протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці є передумовою отримання працівником посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці.
Вимоги щодо підтвердження знань з питань охорони праці визначені виходячи з багаторічного досвіду проведення закупівель робіт, специфіки нашого закладу (в інтернаті проживає 405 осіб з психічними захворюваннями, які будуть безпосередньо контактувати з робітниками, що будуть проводити ремонти в приміщеннях інтернату) та на виконання Закону України «Про охорону праці», в якому передбачено: «дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих»; «не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ 531 217,00
UAH з ПДВ
531 217,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД" 532 708,00
UAH з ПДВ
532 708,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 15:51
довідка про судимість 2
21 лютого 2020 15:51
довідка про судимість 1
21 лютого 2020 15:51
довідка про корупцію
21 лютого 2020 15:51
довідка підписант
18 лютого 2020 10:03
Електронний підпис
18 лютого 2020 09:38
кошторис 2.pdf
17 лютого 2020 19:04
кошторис 1.pdf
17 лютого 2020 19:04
довідка працівники.pdf
17 лютого 2020 19:04
довідка про статут.pdf
17 лютого 2020 19:04
відомість статистика.pdf
17 лютого 2020 19:04
витяг з ПДВ.pdf
17 лютого 2020 19:04
витяг з ЄДР.pdf
17 лютого 2020 19:04
довідки ст 17.pdf
17 лютого 2020 19:04
ан договір 2.pdf
17 лютого 2020 19:04
договір оренди складу.pdf
17 лютого 2020 19:04
ан договір 1.pdf
17 лютого 2020 19:04
договір оренди офісу.pdf
17 лютого 2020 19:04
відгук.pdf
17 лютого 2020 19:04
довідка ан договір.pdf
17 лютого 2020 19:04
довідка про помилки.pdf
17 лютого 2020 19:04
оригінал довідки з ДПС.pdf
17 лютого 2020 19:04
довідки з банку.pdf
17 лютого 2020 19:04
листи згоди.pdf
17 лютого 2020 19:04
гарантійний лист ДБН.pdf
17 лютого 2020 19:04
дозвіл.pdf
17 лютого 2020 19:04
ліцензія.pdf
17 лютого 2020 19:04
лист про ціну.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 10:06
Виписка ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 10:06
Витяг (ПДВ).pdf
17 лютого 2020 10:05
Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 10:04
довідка податкова.pdf
17 лютого 2020 10:02
Дозволи.pdf
17 лютого 2020 10:01
Статут Експерт-Інбуд.pdf
17 лютого 2020 09:57
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМКОНТ

ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
Переможець 531 217,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
531 217,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 10:01
поточний.doc зміни до договору
04 березня 2020 09:58
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 11:33
кошторис 1.pdf укладений
02 березня 2020 11:31
кошторис 2.pdf укладений
02 березня 2020 11:31
поточний додатки.pdf укладений
02 березня 2020 10:58
поточний.pdf укладений
02 березня 2020 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 37/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 530 454,00
UAH (в тому числі ПДВ 88 409,00 UAH)