Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2020-02-02-000028-a ● b0b59d6429e14d2ab6b61f0d9945e3a7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА № 6 ІМЕНІ В.І.СКУРАТОВСЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02215897 |
Місцезнаходження: | 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Робоча, буд. 87 |
Контактна особа: |
Наталія Іванова +380503623436 ddmsh_6@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2020 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 83 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 415,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель INTECH TS-65 LED
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49008, Україна, Дніпропетровська область, дніпро, вул.Робоча.87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
—
31 березня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 15:22 |
додаток 1 техничні вимоги .docx | |
02 лютого 2020 16:57 |
Додаток 3 - Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.docx | |
02 лютого 2020 16:57 |
Додаток 4 ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТМЦ.doc | |
02 лютого 2020 16:57 |
додаток 2 .Форма пропозиції..docx | |
02 лютого 2020 16:57 |
оголошення інтеракт.панель.docx |
05 лютого 2020 16:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 лютого 2020 15:22 |
додаток 1 техничні вимоги .docx
|
|||||||||
02 лютого 2020 16:57 |
Додаток 3 - Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.docx
|
|||||||||
02 лютого 2020 16:57 |
Додаток 4 ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТМЦ.doc
|
|||||||||
02 лютого 2020 16:57 |
додаток 2 .Форма пропозиції..docx
|
|||||||||
02 лютого 2020 16:57 |
оголошення інтеракт.панель.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо еквівалентів
Дата подання: 03 лютого 2020 09:36
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:55
Просимо повідомити чи розглядатимуться Замовником еквіваленти панелі, що закуповується, з такими самими або ліпшими характеристиками від інших виробників
Відповідь: Ми моженмо розглядати еквіваленти та вказати це у технічних вимогах. але рекомендуємо вам написати які аналоги пропонуються. Обов'язково вбудований компьютер та підставка. чекаю пропозиції аналогів.
Документація
Дата подання: 03 лютого 2020 10:14
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:35
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Обов'язково монтаж,введення в експлуатацію,навчання
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 лютого 2020 10:37
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Спосіб підтвердження технічних вимог
Підтвердження надається у формі пояснювальної записки на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірене печаткою за (наявності); повинно містити повну назву предмета закупівлі, опис технічних, кількісних, якісних характеристик тощо (у відповідності до викладених технічних вимог).
Підтвердження надається у формі пояснювальної записки на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірене печаткою за (наявності); повинно містити повну назву предмета закупівлі, опис технічних, кількісних, якісних характеристик тощо (у відповідності до викладених технічних вимог).
Щодо ПДВ
Дата подання: 03 лютого 2020 11:17
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:41
Шановний Замовнику, електронна форма пропозиції передбачає, що Учасник повинен вказати ціну своєї пропозиції "без ПДВ". Яким чином буде розглядатися пропозиція Учасника, якщо він є платником ПДВ? Чи буде ця пропозиція оцінюватись як остаточна (тобто Учаснику все ж слід вказати суму з ПДВ) чи Ви будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ, а при укладанні вартість Договору буде зазначена як сума остаточної пропозиції + 20% ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: під «грн. з ПДВ» мається на увазі вартість товару(-ів) з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для виконання поставки на умовах цього оголошення. Товар з ПДВ не може превищувати 83000 грн
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
82 114,75
UAH
|
11 лютого 2020 19:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор.pdf | укладений |
26 лютого 2020 16:33
|