Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2020-02-02-000028-a b0b59d6429e14d2ab6b61f0d9945e3a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Іванова

+380503623436 ddmsh_6@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКА ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА № 6 ІМЕНІ В.І.СКУРАТОВСЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02215897
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Робоча, буд. 87
Контактна особа: Наталія Іванова
+380503623436
ddmsh_6@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 83 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 415,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель INTECH TS-65 LED
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська область, дніпро, вул.Робоча.87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 лютого 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:22
додаток 1 техничні вимоги .docx
02 лютого 2020 16:57
додаток 1 техничні вимоги .docx
02 лютого 2020 16:57
Додаток 3 - Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.docx
02 лютого 2020 16:57
Додаток 4 ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТМЦ.doc
02 лютого 2020 16:57
додаток 2 .Форма пропозиції..docx
02 лютого 2020 16:57
оголошення інтеракт.панель.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо еквівалентів
Дата подання: 03 лютого 2020 09:36
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:55
Просимо повідомити чи розглядатимуться Замовником еквіваленти панелі, що закуповується, з такими самими або ліпшими характеристиками від інших виробників
Відповідь: Ми моженмо розглядати еквіваленти та вказати це у технічних вимогах. але рекомендуємо вам написати які аналоги пропонуються. Обов'язково вбудований компьютер та підставка. чекаю пропозиції аналогів.
Документація
Дата подання: 03 лютого 2020 10:14
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:35
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Обов'язково монтаж,введення в експлуатацію,навчання
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 03 лютого 2020 10:37
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Спосіб підтвердження технічних вимог
Підтвердження надається у формі пояснювальної записки на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірене печаткою за (наявності); повинно містити повну назву предмета закупівлі, опис технічних, кількісних, якісних характеристик тощо (у відповідності до викладених технічних вимог).
Щодо ПДВ
Дата подання: 03 лютого 2020 11:17
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:41
Шановний Замовнику, електронна форма пропозиції передбачає, що Учасник повинен вказати ціну своєї пропозиції "без ПДВ". Яким чином буде розглядатися пропозиція Учасника, якщо він є платником ПДВ? Чи буде ця пропозиція оцінюватись як остаточна (тобто Учаснику все ж слід вказати суму з ПДВ) чи Ви будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ, а при укладанні вартість Договору буде зазначена як сума остаточної пропозиції + 20% ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: під «грн. з ПДВ» мається на увазі вартість товару(-ів) з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для виконання поставки на умовах цього оголошення. Товар з ПДВ не може превищувати 83000 грн
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 82 114,75
UAH
82 114,75
UAH
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 13:17
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:17
Установчі документи.pdf
10 лютого 2020 13:17
Уповноважена особа.pdf
10 лютого 2020 13:17
Технічні вимоги згода.pdf
10 лютого 2020 13:17
Таблиця відповідності.pdf
10 лютого 2020 13:17
Пропозиція.pdf
10 лютого 2020 13:17
Проект договору.pdf
10 лютого 2020 13:17
Пояснювальна записка.pdf
10 лютого 2020 13:17
Загальні відомості.pdf
10 лютого 2020 13:17
Документи якості.pdf
10 лютого 2020 13:17
Довідка працівники.pdf
10 лютого 2020 13:17
Довідка МТБ.pdf
10 лютого 2020 13:17
Довідка ліцензування.pdf
10 лютого 2020 13:17
Довідка досвід.pdf
10 лютого 2020 13:17
Довідка довкілля.pdf
10 лютого 2020 13:17
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 82 114,75
UAH
11 лютого 2020 19:23

Документи

11 лютого 2020 19:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 19:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
82 114,75
UAH
Документи

Документи

11 лютого 2020 19:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор.pdf укладений
26 лютого 2020 16:33