Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по технічному обслуговуванню протипожежного обладнання в навчальних закладах Шевченківського району м. Києва
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2020-02-02-000008-b 54125cc9ed4449a799ef289f265e766c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2020 07:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 12:47
Очікувана вартість: 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,21%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Послуги по технічному обслуговуванню протипожежного обладнання в навчальних закладах Шевченківського району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розрахунок проводиться в безготівковому виді шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, згідно актів виконаних робіт протягом 14 календарних дня з дати їх підписання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок проводиться в безготівковому виді шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, згідно актів виконаних робіт протягом 14 календарних дня з дати їх підписання. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 04:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 04:06
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Специфікація
Дата подання: 03 лютого 2020 11:53
Дата відповіді: 04 лютого 2020 16:36
Шановний Замовнику, просимо надати повну Специфікацію обладнання (назву, кількість, регламент), окремо по кожному із обєктів (25шт), для прорахування послуг та подальшої подачі цінової пропозиції до данної закупівлі. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, за детальною інформацією просимо звертатися до відповідальної особи по тел. 489-02-49 Валерій Володимирович
Технічне завдання
Дата подання: 05 лютого 2020 15:21
Дата відповіді: 06 лютого 2020 02:10
Шановний замовнику! Прохання надати перелік обладнання або плани приміщень. на яких буде проводитись технічне обслуговування.
Відповідь: Доброго вечора. Щодо інформації про обладнання або плани приміщень звертайтесь до відповідальної особи по технічним вимогам по тел. 044 489-02-49 Лазарєв Валерій Володимирович

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-02-000008-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 16 березня 2020 10:20
Вимога
Розглянувши пропозиції учасників було виявлено, що пропозиції не відповідають вимогам Замовника.
ПП "ОХОРОНА-004":

1. У складі пропозиції надано довідку про обладнання та матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, де відсутні характеристики обладнання, що не відповідає п. 2.1 Додатку 1 тендерної документації та встановленим Замовником згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним критеріям.

Замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію на підставі пп. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
В протилежному випадку ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» буде вимушене звертатись до перевіряючих та контролюючих правоохоронних органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2020 10:45
Відповідь:
Відповідно до п. 2.1 частини 2 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» була встановлена вимога до учасників надати в складі пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, а саме: «2.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням офісу та складу, виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання) та з урахуванням вимог, визначених в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. № 852». В складі пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» надано таку довідку (файл «довідка обладнання та мат.база.pdf»), яка повністю відповідає вимозі, встановленій в Тендерній документації та підтверджує відповідність ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним критеріям. А саме, надана довідка заповнена по формі, встановленій Тендерною документацією, містить всю необхідну інформацію, що підтверджує наявність необхідної матеріально-технічної бази для надання послуг, містить інформацію про наявність офісу та складу, види обладнання, його технічний стан та підстави володіння таким обладнанням. Також, дана довідка містить характеристику обладнання, а саме: вказано тип та назви марок/моделей всього обладнання. Замовником не було встановлено вимоги щодо надання характеристик вказаного обладнання саме з описом його технічних характеристик із зазначенням його потужностей/габаритів/способів використання чи терміну експлуатації і тд. Окрім того, наданий перелік матеріально-технічної бази та обладнання ПП «Охорона-004» відповідає Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. № 852. Таким чином, ПП «ОХОРОНА-004» виконало всі вимоги та надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в складі пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» повністю відповідає встановленій вимозі Тендерної документації. Також, хочемо зауважити, що надана Вами в складі вашої пропозиції довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази також не містить окремо зазначеної інформації щодо його характеристик.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Відповідно до п. 2.1 частини 2 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» була встановлена вимога до учасників надати в складі пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, а саме: «2.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням офісу та складу, виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання) та з урахуванням вимог, визначених в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. № 852». В складі пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» надано таку довідку (файл «довідка обладнання та мат.база.pdf»), яка повністю відповідає вимозі, встановленій в Тендерній документації та підтверджує відповідність ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційним критеріям. А саме, надана довідка заповнена по формі, встановленій Тендерною документацією, містить всю необхідну інформацію, що підтверджує наявність необхідної матеріально-технічної бази для надання послуг, містить інформацію про наявність офісу та складу, види обладнання, його технічний стан та підстави володіння таким обладнанням. Також, дана довідка містить характеристику обладнання, а саме: вказано тип та назви марок/моделей всього обладнання. Замовником не було встановлено вимоги щодо надання характеристик вказаного обладнання саме з описом його технічних характеристик із зазначенням його потужностей/габаритів/способів використання чи терміну експлуатації і тд. Окрім того, наданий перелік матеріально-технічної бази та обладнання ПП «Охорона-004» відповідає Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. № 852. Таким чином, ПП «ОХОРОНА-004» виконало всі вимоги та надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в складі пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» повністю відповідає встановленій вимозі Тендерної документації. Також, хочемо зауважити, що надана Вами в складі вашої пропозиції довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази також не містить окремо зазначеної інформації щодо його характеристик.

Документи подані скаржником

16 березня 2020 10:20
Вимога400.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-02-000008-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 17 березня 2020 12:07
Неправомірна дискваліфікація учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
Неправомірна дискваліфікація учасника ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 березня 2020 16:56
рішення від 20.03.2020№5314+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 16:55
рішення від 06.04.2020№6548.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 19:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Буде проведено повторну оцінку
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2020 00:47

Документи подані скаржником

17 березня 2020 12:07
скарга.pdf
17 березня 2020 12:07
платіжне доручення.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 200 000,00
UAH з ПДВ
149 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 429 990,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" 393 000,00
UAH з ПДВ
188 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖДУМА" 444 703,92
UAH з ПДВ
257 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 299 000,00
UAH з ПДВ
278 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 17:58
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:57
трудові книжки.pdf
18 лютого 2020 17:57
тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2020 17:57
Статут.pdf
18 лютого 2020 17:57
Сертифікат пульт.jpg
18 лютого 2020 17:57
проект договору.pdf
18 лютого 2020 17:57
про санкції.pdf
18 лютого 2020 17:57
медичні книжки.pdf
18 лютого 2020 17:57
Ліцензія.pdf
18 лютого 2020 17:57
Калькуляція.pdf
18 лютого 2020 17:57
довідка щодо ст. 17.pdf
18 лютого 2020 17:57
Витяг ДС ПДВ.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 18:16
Електронний підпис
16 березня 2020 18:15
МВС.pdf
16 березня 2020 18:14
довідки ст. 17.pdf
16 березня 2020 18:14
public_doc.pdf
16 березня 2020 18:14
public_doc.p7s
13 березня 2020 14:46
Електронний підпис
13 березня 2020 14:45
пропозиція.pdf
18 лютого 2020 20:00
Електронний підпис
18 лютого 2020 19:59
Федорець 2.pdf
18 лютого 2020 19:59
Федорець 1.pdf
18 лютого 2020 19:59
тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2020 19:59
Статут.pdf
18 лютого 2020 19:59
Протоко висота.pdf
18 лютого 2020 19:59
Повноваження.pdf
18 лютого 2020 19:59
Мельниченко 2.pdf
18 лютого 2020 19:59
Мельниченко 1.pdf
18 лютого 2020 19:59
медичні книжки.pdf
18 лютого 2020 19:59
Копія-Ліцензія.pdf
18 лютого 2020 19:59
калькуляція ціни.pdf
18 лютого 2020 19:59
інформація стаття 17.pdf
18 лютого 2020 19:59
власний транспорт.pdf
18 лютого 2020 19:59
Витяг ПДВ.pdf
18 лютого 2020 19:59
Бендрик 2.pdf
18 лютого 2020 19:59
Бендрик 1.pdf
18 лютого 2020 19:59
акти до Договору1.pdf
18 лютого 2020 19:59
акти до Договору 2.pdf
18 лютого 2020 19:59
Orlan.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 15:44
Електронний підпис
17 лютого 2020 15:42
10. Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 лютого 2020 15:42
08. Статут.pdf
17 лютого 2020 15:42
07. Довідка з банку.pdf
17 лютого 2020 15:42
06. Витяг ЄДР.pdf
17 лютого 2020 15:42
04. Довідки.pdf
17 лютого 2020 15:42
03. Сертифікат ISO 9001.pdf
17 лютого 2020 15:42
02. ISO-1.pdf
17 лютого 2020 15:42
01. Пропозиція.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 16:12
Проект договору.pdf
18 лютого 2020 09:51
Трудові книжки пульт.pdf
18 лютого 2020 09:51
Трудові книжки 5.pdf
18 лютого 2020 09:51
Технічні вимоги.pdf
18 лютого 2020 09:51
Тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2020 09:51
Статут.pdf
18 лютого 2020 09:51
Роз_яснення.pdf
18 лютого 2020 09:51
Проект договору.pdf
18 лютого 2020 09:51
Опис.pdf
18 лютого 2020 09:51
Медичні книжки.pdf
18 лютого 2020 09:51
Медичні книжки ТО.pdf
18 лютого 2020 09:51
Інформація.pdf
18 лютого 2020 09:51
Диплом Куцевіл П. І..pdf
18 лютого 2020 09:51
Аналогічний договір.pdf
18 лютого 2020 09:51
Акти наданих послуг.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 17:00
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:58
Тех., якісні хар- ки.pdf
18 лютого 2020 16:58
Тендерна пропозиція.pdf
18 лютого 2020 16:58
Статут.pdf
18 лютого 2020 16:58
Протокол №14.pdf
18 лютого 2020 16:58
Ліцензія.pdf
18 лютого 2020 16:58
Інформація ст.17.pdf
18 лютого 2020 16:58
Документи ПДВ.pdf
18 лютого 2020 16:58
Дозвіл № 1062.19.32.PDF
18 лютого 2020 16:58
Довідки ст.17.pdf
18 лютого 2020 16:58
Довідка субпідряд.pdf
18 лютого 2020 16:58
Довідка персонал.pdf
18 лютого 2020 16:58
Довідка МТБ.pdf
18 лютого 2020 16:58
Диспетчера.PDF
18 лютого 2020 16:58
Декларація МТБ.pdf
18 лютого 2020 16:58
ВІДОМОСТІ АПС-КИЇВ.pdf
18 лютого 2020 16:58
Акти вик.робіт.pdf
18 лютого 2020 16:58
Dovidka_МВС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

ПП "ОХОРОНА-004"

ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ"

ТОВ "ПОЖДУМА"

ТОВ "АПС-КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Відхилено 149 990,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 03:53
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 18:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 18:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 квітня 2020 00:38
Коментар щодо відміни: відповідно до абзацу 2 п. 2 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме: відповідно ухвали АМК від 06.04.2020 №6548 Замовнику потрібно зробити переоцінку тендерних пропозицій, але прийняв рішення про переоцінку пропозицій Учасників закупівлі, система не відновила сторінку оголошення, де пропозиції Учасників стануть в повторну оцінку. Одже зробити переоцінку стало неможливо.
Документи:
24 квітня 2020 00:37
Відміна.doc