Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації
Очікувана вартість
184 200,00 UAH
UA-2020-01-31-004340-a 9c203d7683be4c3385b7928cc70dc7a7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Никитенко

+380442851902 nykytenko@ki.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
Код ЄДРПОУ: 26268059
Вебсайт: http://court.gov.ua/tu11/
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, Печерський район, вул. Копиленка, буд. 6
Контактна особа: Наталія Никитенко
+380442851902
nykytenko@ki.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, м. Київ, бул. Лесі Українки, 26 (місцеві загальні суди м. Києва)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг за цим ДОГОВОРОМ здійснюється ЗАМОВНИКОМ щомісячно в термін перших п’яти банківських днів поточного місця, на підставі Акту наданих послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

31 січня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОНДО ГРУП"
#41212299
Переможець 184 200,00
UAH
31 січня 2020 16:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 15:42
Дод.угода до Договору №26-20 від 31.01.2020 року.pdf зміни до договору
17 червня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 16:55
Підписаний договір №26-20 від 31.01.2020.pdf укладений
31 січня 2020 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що ТОВ «ТОНДО ГРУП» з 14.05.2020 року стало платником ПДВ Сторони погодили внести зміни до п. 6.1. цього Договору і викласти його у новій редакції: «6.1. Сума ДОГОВОРУ становить 184 200,00 грн. (сто вісімдесят чотири тисячі двісті грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 30700,00 00 грн.
Номер договору про закупівлю: 26-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/135-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML