Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Очищення урн із навантаженням сміття в транспортні засоби
Очікувана вартість
899 991,31 UAH
UA-2020-01-31-003859-a 12faf412e1e1479290762c1214e68fc5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Звегінцева Інна

+380576656296 kolomaksr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломацька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04398117
Місцезнаходження: 63100, Україна , Харківська обл., смт. Коломак, Коломацький район, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА І.МАЗЕПИ, будинок №2
Контактна особа: Звегінцева Інна
+380576656296
kolomaksr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було заплановано, та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням План закупівлі: UA-P-2019-12-11-009558-b Оголошення закупівлі: UA-2019-12-11-002173-c На участь у процедурі отримано жодної тендерної пропозиції Відповідно до аб.4 ч.1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій У Замовника залишилась необхідність придбати послуг з очищення урн із навантаженням сміття в транспортні засоби з необхідною кількістю: 1 посл. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було заплановано, та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням: План закупівлі: UA-P-2019-12-27-001464-c Оголошення закупівлі: UA-2019-12-27-000289-c На участь у процедурі отримано жодної тендерної пропозиції Відповідно до п.4 ч.1 ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій. У Замовника залишилась необхідність придбати послуг з очищення урн із навантаженням сміття в транспортні засоби на очікувану вартість – 899991,31 (Вiсiмсот дев`яносто дев`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто одна гривня 31 копiйка) грн. з ПДВ, з необхідною кількістю: 1 посл. Відповідно до ст.35 Закону переговорна процедура це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; Замовником двічі було відмінено відкриті торги по закупівлі Очищення урн із навантаженням сміття в транспортні засоби , а у Замовника залишилась необхідність придбати послуги, тому на засіданні тендерного комітету було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі та укласти договір з Учасником після проведення переговорів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 15:46
Оскарження наміру укласти договір: 11 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Очищення урн із навантаженням сміття в транспортні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Очищення урн із навантаженням сміття в транспортні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63101, Україна, Харківська область, смт. Коломак, вулиця Гетьмана І.Мазепи , 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення після пред’явлення Учасником-переможцем належно оформленого у встановленому чинним законодавством порядку Акту здачі-приймання наданих послуг. Допускається відтермінування платежу за фактично надані послуги протягом 30 календарних днів з дня надання послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

31 січня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМАЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#03358895
Переможець 899 991,31
UAH з ПДВ
31 січня 2020 15:46

Документи

31 січня 2020 15:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 15:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМАЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#03358895
899 991,31
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2020 15:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 14:53
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 11:48
1Т 12.02.20.pdf укладений
13 лютого 2020 11:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 899 991,31
UAH (в тому числі ПДВ 149 998,55 UAH)