Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

колодки фосфористі для електропоїздів типу Ф
Очікувана вартість
3 504 843,00 UAH
UA-2020-01-31-003756-a f59e0e671e4e4c6d8c5725cfda235f69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 14:11
Очікувана вартість: 3 504 843,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 524,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


колодки фосфористі для електропоїздів типу Ф
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7185 шт
Колодки фосфористі для електропоїздів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 09:20
3475 ТД колодка_нова редакція_01.04.2020.docx
02 квітня 2020 09:20
Зміни до тендеру_3475_01.04.2020.doc
26 березня 2020 16:47
Зміни до тендеру_3475_26.03.2020.doc
31 січня 2020 15:34
Додаток № 9.docx
02 квітня 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 09:20
3475 ТД колодка_нова редакція_01.04.2020.docx
26 березня 2020 16:47
3475 ТД колодка_нова редакція_26.03.2020.docx
31 січня 2020 15:34
3475 ТД колодка гальмівна.docx
02 квітня 2020 09:20
Зміни до тендеру_3475_01.04.2020.doc
26 березня 2020 16:47
Зміни до тендеру_3475_26.03.2020.doc
31 січня 2020 15:34
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосунки з виробником
Дата подання: 06 лютого 2020 18:33
Дата відповіді: 26 березня 2020 16:48
В Додатку №1 тендерної Документації наявна наступна вимога: 3.1. Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником продукції, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. Наша компанія має намір взяти участь у цій закупівлі, але таких стосунків не має, оскільки закуповує колодку у посередника (імпортера цієї продукції в Україні з КНР). Вимагаючи надання цих документів, Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Таким чином, якщо учасник купує продукцію не у виробника, а у посередників (як, наприклад, наша компанія), то він не може виконати цю вимогу Документації. Крім того, наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, у тому числі до нашої компанії, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі. Підсумовуючи вище зазначене, вимагаємо видалити цю вимогу в тендерній Документації та не створювати дискримінацію!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації
що саме має на увазі Замовник під аналогічним договором?
Дата подання: 06 лютого 2020 19:09
Дата відповіді: 26 березня 2020 16:48
Просимо роз’яснити, що саме має на увазі Замовник під аналогічним договором? Це повинен бути: договір на постачання частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху; або договір на постачання будь-якого типу колодки для залізничного транспорту; або договір на постачання колодки фосфористої для електропоїздів типу Ф?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічним договором вважатиметься будь-який договір поставки.
Якій код продукції ДК (021-2015) відповідає даній продукції?
Дата подання: 06 лютого 2020 19:09
Дата відповіді: 10 лютого 2020 16:29
В формі цінової пропозиції по додатку №3 учасникам необхідно зазначати в одній з колонок - Код продукції ДК (021-2015). Переглянувши усі сторінки тендерної документації, нами не було знайдено цього коду, тому просимо вказати, якій код продукції ДК (021-2015) відповідає даній продукції та які цифри необхідно зазначити у цій колонці?
Відповідь: Інформація щодо коду ЄЗС міститься в оголошенні про проведення процедури закупівлі, а також в п.п. 1.4.1 Розділу 1 тендерної документації.
(34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
страхова гарантія
Дата подання: 06 лютого 2020 19:39
Дата відповіді: 26 березня 2020 16:48
Враховуючи досить великий розмір встановленого забезпечення, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити забезпечення тендерної пропозиції учасником та забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді: банківської гарантії АБО страхової гарантії. По-перше, філія «ЦЗВ» раніше мала таку практику у деяких своїх закупівлях, до того ж, в Додатку №7 чомусь зазначені вимоги також й до страхових гарантій; а по-друге, така альтернатива не буде чинити фінансових перепон до учасників цієї закупівлі, адже комісійна винагорода Гаранту, яким виступає страхова компанія найчастіше нижча, ніж Гаранту, яким виступає банківська установа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Дата подання: 06 лютого 2020 20:01
Дата відповіді: 26 березня 2020 16:49
Просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на більш пізнішу дату, у зв’язку із нестачею часу на підготовку усіх необхідних документів тендерної пропозиції.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації
щодо додатку А
Дата подання: 07 лютого 2020 08:37
Дата відповіді: 26 березня 2020 16:49
В Додатку А вами зазначені гарантійні зобов’язання, умови зберігання, транспортування, пакування, маркування відповідно до певних пунктів ГОСТ 28186-89, при цьому в технічних вимогах до колодки дозволяється ГОСТ 28186-89 або еквівалент. Не у всіх виробників колодка виготовляється по ГОСТ 28186-89, тому просимо передбачити «або еквівалент» до зазначених вами пунктів ГОСТ 28186-89 у гарантійному зобов’язанні, умовах зберігання, транспортування, пакування, маркування. Заздалегідь, дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Колодка гальмівна тип «Ф» є однією з найвідповідальніших деталей моторвагонного рухомого складу. Якість колодки гальмівної безпосередньо впливає на безпеку руху.
Додаток А містить зобов'язання постачальника щодо забезпечення гарантії якості продукції на весь термін її використання.
Крім того, примітка: або еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації) відноситься до всього Додатку А.
Строк поставки продукції
Дата подання: 07 лютого 2020 08:47
Дата відповіді: 26 березня 2020 16:49
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до строку поставки продукції та передбачити замість «не більше 30 календарних днів» - «не більше 45 календарних днів», тому що цей термін включає не тільки виробництво, транспортування, а й митне проходження.
Відповідь: Вирішили залишити без змін
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-31-003756-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 12 лютого 2020 21:08
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2020 10:30
Рішення від 14.02.2020 №2864+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 10:30
Рішення від 03.03.2020 №4084.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 22:30
Номер скарги: UA-2020-01-31-003756-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Білоцерківський завод "Трібо", Код ЄДРПОУ:35046274
Дата подання: 12 лютого 2020 21:13
Дискримінація потенційних учасників
Дискримінація потенційних учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 лютого 2020 10:45
Рішення від 14.02.2020 № 2859 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 лютого 2020 10:44
Рішення від 03.03.2020 № 4091.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 21:37
Номер скарги: UA-2020-01-31-003756-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ", Код ЄДРПОУ:23581034
Дата подання: 21 травня 2020 15:28
Скарга до АМКУ
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 травня 2020 14:06
Рішення від 25.05.2020 №10146.pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 14:06
Рішення від 10.06.2020 №11396.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 22:19
Номер скарги: UA-2020-01-31-003756-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "М-ЛИТ", Код ЄДРПОУ:39195133
Дата подання: 20 травня 2020 16:20
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 травня 2020 21:40
рішення від 25.05.2020 № 10164.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 21:40
рішення від 10.06.2020 № 11400.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 22:23

Документи подані скаржником

12 лютого 2020 21:13
UA-2020-01-31-003756-a

Документи подані скаржником

21 травня 2020 15:28
Скарга до АМКУ
21 травня 2020 15:28
СКАРГА

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

26 травня 2020 14:06
Рішення від 25.05.2020 №10146.pdf
15 червня 2020 22:19
Рішення від 10.06.2020 №11396.pdf

Документи подані скаржником

20 травня 2020 16:19
Банківська гарантія
20 травня 2020 16:20
Лист АТ КБ"Приватбанк"
20 травня 2020 16:20
Ліцензія
20 травня 2020 16:20
Довіреність
20 травня 2020 16:20
Платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000072 ● 06caf83afa624e7880d30fd49e24114d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.03.2020 № 76

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-01-31-003756-a 31.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-01-31-003756-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 07 квітня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (код ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки фосфористі для електропоїздів типу Ф)) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-01-31-003756-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо відображення змін у вигляді закреслених даних. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 01.04.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена наступного дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3475 ТД колодка_нова редакція_01.04.2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3475_01.04.2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3475 ТД колодка_нова редакція_26.03.2020.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.

2020-04-14 17:47:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" 3 414 312,00
UAH з ПДВ
3 218 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НДМЗ" 3 224 628,00
UAH з ПДВ
3 224 628,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М-ЛИТ" 3 480 701,40
UAH з ПДВ
3 480 701,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" 3 504 843,00
UAH з ПДВ
3 504 843,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" 3 504 843,00
UAH з ПДВ
3 504 843,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 11:48
Електронний підпис
06 квітня 2020 11:46
Дані на Товар.pdf
06 квітня 2020 11:46
Копія Статуту.pdf
06 квітня 2020 11:46
Довідки.pdf
06 квітня 2020 11:46
Документ_ЄДР_1006517050.zip
06 квітня 2020 11:46
Лист - згода.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 16:40
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:43
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:43
Лист про кресленик.pdf
06 квітня 2020 13:43
ТС.pdf
01 квітня 2020 15:41
Електронний підпис
01 квітня 2020 15:41
ТС.pdf
01 квітня 2020 15:41
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
01 квітня 2020 15:41
сертификат Ф.pdf
01 квітня 2020 15:41
Свідоцтво ПДВ.pdf
01 квітня 2020 15:41
протокол наказ.PDF
01 квітня 2020 15:41
Пропозиція колодка ф.pdf
01 квітня 2020 15:41
лист про сертифікацію.pdf
01 квітня 2020 15:41
Лист про ІК.pdf
01 квітня 2020 15:41
Лист НДКТІ.pdf
01 квітня 2020 15:41
Лист НБУ по ліцензії.pdf
01 квітня 2020 15:41
Етикетка Ф.pdf
01 квітня 2020 15:41
ДовідкаУкрсиббанк.pdf
01 квітня 2020 15:40
Дані про товар Ф.pdf
01 квітня 2020 15:40
Дані про підприємство.pdf
01 квітня 2020 15:40
ГОСТ Ф.PDF
01 квітня 2020 15:40
атестат акредитації .jpg

Публічні документи

09 квітня 2020 00:01
Електронний підпис
08 квітня 2020 22:47
25.Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2020 22:47
22.Договір узгоджений .PDF
08 квітня 2020 22:47
12.Дані про товар.pdf
08 квітня 2020 22:47
10.Паспорт (зразок).pdf
08 квітня 2020 22:47
9.ГОСТ 28186-89 У.PDF
08 квітня 2020 22:47
8.Креслення погоджене.jpg

Публічні документи

08 квітня 2020 18:48
Електронний підпис
08 квітня 2020 18:46
ЦП.PDF
08 квітня 2020 18:46
Протокол НР.7Z
08 квітня 2020 18:46
Наказ Фролова Ю.М.7Z
08 квітня 2020 18:46
Наказ 01.02.20.pdf
08 квітня 2020 18:46
Лист щодо повноважень.PDF
08 квітня 2020 18:46
Лист згода Гєра.PDF
08 квітня 2020 18:46
Лист для клієнтів.7z
08 квітня 2020 18:46
Креслення_Лист ПКТБ.pdf
08 квітня 2020 18:45
Дов. ст.17.PDF
08 квітня 2020 18:45
Дані на товар.PDF
08 квітня 2020 18:45
ГОСТ 33695-2015 завір..pdf
08 квітня 2020 18:45
Гарантія 2305-20.7z
08 квітня 2020 18:45
Витяг із Статуту.7z
08 квітня 2020 18:45
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

08 квітня 2020 19:35
Цінова пропозиція Ф.pdf
08 квітня 2020 19:35
Дані на товар Ф.pdf
08 квітня 2020 19:35
захист довкілля.pdf
08 квітня 2020 19:35
ГОСТ 33695-2015.pdf
08 квітня 2020 19:35
ГОСТ 28186-89.pdf
08 квітня 2020 19:35
витяг ПДВ.pdf
08 квітня 2020 19:35
лист-згода Савчук.pdf
08 квітня 2020 19:35
документи на Савчука.pdf
08 квітня 2020 19:35
картка підприємства.pdf
08 квітня 2020 19:35
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"

ТОВ "НДМЗ"

ТОВ "М-ЛИТ"

ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"
#23581034
Відхилено 3 218 880,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 17:31
ТОВ "НДМЗ"
#35505991
Відхилено 3 224 628,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 17:33
ТОВ "М-ЛИТ"
#39195133
Відхилено 3 480 701,40
UAH з ПДВ
13 травня 2020 17:34
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
#42811480
Переможець 3 504 843,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
#42811480
3 504 843,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 11:43
ЦЗВ-01-05920-01.pdf укладений
08 липня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 18:59
ЦЗВ-01-05920-01 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 18:59
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 11:23
ЦЗВ-01-05920-01.pdf укладений
18 червня 2020 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-05920-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 183 860,60
UAH (в тому числі ПДВ 697 310,10 UAH)