Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗДО № 626
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-01-31-003539-a 58d45d011bfa47029bcd602dce9e7903
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 15:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 15:20
Початок аукціону: 11 лютого 2020 11:58
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДБН В.2.2-3:2018 згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи" Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗДО № 626
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗДО № 626
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, пр-т. Правди, 108- А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-31-003539-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛІНВАР", Код ЄДРПОУ:38095998
Дата подання: 19 лютого 2020 17:38
щодо безпідставної дискваліфікації
Згідно витягу з протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації №28 від 19.02.2020 р було дискваліфіковано пропозицію Учасника ТОВ «ЕЛІНВАР», оскільки, як стверджує Замовник, в кошторисній документації договірна ціна вказана з урахуванням витрат на послуги технічного нагляду, який виконує Замовник.
Згідно п.17 Додатку 1 Технічних вимог Замовник вказав, що Кошторисна документація (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експерти кошторисної документації);
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та службою замовника включаючи витрати на технічний нагляд 1,7%);
- пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- схема конфігурації віконних блоків в існуючих віконних прорізах із зазначенням розмірів;
- схема розташування віконних блоків на фасадах будівлі;
- розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,83 люд.-г та розрядi робiт 3,8), затверджений керівником підприємства;

Тобто Учасник – ТОВ «ЕЛІНВАР» дану вимогу Замовника виконав.

Враховуючи вищенаведене, вважаємо дискваліфікацію безпідставною, та вимагаємо:

1. Скасувати протокол засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації №28 від 19.02.2020 р
2. Визнати Учасника – ТОВ «ЕЛІНВАР» переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:48
Згідно пропозиції Ви включили в договірну ціну витрати на технічний нагляд та службу замовника. В технічних вимогах чітко вказано, що договірна ціна визначається з урахуванням експертизи кошторисної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-31-003539-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛІНВАР", Код ЄДРПОУ:38095998
Дата подання: 19 лютого 2020 17:43
Щодо особистих медичних книжок Переможця
Рекомендую Замовнику звернути увагу на особисті медичні книжки (форма 1-ОМК) подані Учасником - ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС", оскільки дані книжки можуть містити ознаки підробки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:50
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
Номер вимоги: UA-2020-01-31-003539-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛІНВАР", Код ЄДРПОУ:38095998
Дата подання: 21 лютого 2020 12:52
Технагляд
Пропонуємо дискваліфікувати Переможця ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС", оскільки в нього теж включено кошти на утримання служби замовника, включаючи витрати на технічний нагляд 1,7%
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:49
Згідно пропозиції Ви включили в договірну ціну витрати на технічний нагляд та службу замовника. В технічних вимогах чітко вказано, що договірна ціна визначається з урахуванням експертизи кошторисної документації.

Документи подані скаржником

19 лютого 2020 17:38
вимога 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІНВАР" 466 615,25
UAH з ПДВ
466 615,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" 499 792,00
UAH з ПДВ
499 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 15:09
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:09
Цінова 626.pdf
07 лютого 2020 15:09
протокол.rar
07 лютого 2020 15:09
Кошторис 626.pdf
07 лютого 2020 15:09
Довідки.pdf
07 лютого 2020 15:09
Вивезення ТВ.pdf
07 лютого 2020 15:09
9 Документ_ЄДР_1006301342.zip
07 лютого 2020 15:09
8 Статут.pdf
07 лютого 2020 15:08
24 Продовження договір.pdf
07 лютого 2020 15:08
23 Ліцензія.pdf
07 лютого 2020 15:08
20 АК Програма.pdf
07 лютого 2020 15:08
17 Накази.pdf
07 лютого 2020 15:08
15.1. Охорона праці.pdf
07 лютого 2020 15:08
12 .1. Підтвердження МТБ.pdf
07 лютого 2020 15:08
10 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 09:12
4. Договір сміття №I-150.pdf
07 лютого 2020 09:12
9. Копія_Статуту.pdf
07 лютого 2020 09:12
8.2_Відгук школа 308.pdf
07 лютого 2020 09:12
11. Копія Витягу ПДВ.pdf
07 лютого 2020 09:12
1. Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 09:12
3_Обладнання та МТБ.pdf
07 лютого 2020 09:12
14_Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛІНВАР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛІНВАР"
#38095998
Відхилено 466 615,25
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 17:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"
#33147770
Переможець 499 792,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 17:29

Документи

19 лютого 2020 17:27
Витяг з протоколу

Документи

19 лютого 2020 17:28
Витяг з протоколу

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"
#33147770
499 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2020 17:28
Витяг з протоколу

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
59.pdf укладений
19 березня 2020 17:31