Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 15110000-2 – М'ясо; (м'ясо яловичина, м'ясо птиці)
Очікувана вартість
588 125,00 UAH
UA-2020-01-31-003395-a 1fa282a431ad4eb8846f9f35cf3f0e8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Андрійчук

+380961783263
+380486322003
adbi@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ананьївський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190604
Місцезнаходження: 66400, Україна , Одеська обл., Ананьїв, Горького, 1
Контактна особа: Сергій Андрійчук
+380961783263,+380486322003
adbi@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2020 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 18:30
Початок аукціону: 26 лютого 2020 12:13
Очікувана вартість: 588 125,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 881,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4250 кілограми
М"ясо яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66400, Україна, Одеська область, Ананьїв, вул. Горкього, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
625 кілограми
М"ясо птиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66400, Україна, Одеська область, Ананьїв, вул. Горкього, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:40
ТД _мясо (нова редакція)2.docx
18 лютого 2020 17:40
Протокол №11.pdf
12 лютого 2020 12:05
ТД _мясо (нова редакція).docx
18 лютого 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:40
ТД _мясо (нова редакція)2.docx
12 лютого 2020 12:07
ТД _мясо (нова редакція).docx
31 січня 2020 15:01
ТД _мясо.docx
18 лютого 2020 17:40
Протокол №11.pdf
12 лютого 2020 12:05
Протокол внесення змін.pdf
12 лютого 2020 12:05
ТД _мясо (нова редакція).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-31-003395-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТРАНЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3003001164
Дата подання: 05 лютого 2020 13:10
Виправлення недоліків тендерної документації шляхом внесення змін до неї та публікації ТД у новій редакції
В кваліфікаційних вимогах до учасників зокрема зазначена вимога щодо "Учасник має надати документ, що підтверджує впровадження системи НАССР на потужності оператора ринку, а саме скан-копію діючого оригіналу сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT)" зазначене вимога є не точною в зв'язку з тим що окрім зазначеного сертифікату також підтвердженням впровадження системи НАССР є наявність акту (звіту) щодо перевірки акредитованим суб'єктом наявності та дотримання вимог та норм визначених в ЗУ "про безпечність та якість харчових продуктів" Враховуючи викладене проосимо внести відповідні зміни до ТД
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2020 18:35
Тендерна документація розроблена та затверджена згідно Законодавства України, в т.ч. згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та дані вимоги присутні у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-31-003395-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТРАНЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3003001164
Дата подання: 05 лютого 2020 16:18
Внесення змін до тендерної документації
В складі кваліфікаційних вимог тендерної документації наявна вимога "Учасник має надати скан-копію оригіналу діючого сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015)" зазначена вимога є дискримінаційною та штучно звужує коло осіб які мають можливість прийняти участь у тендерній закурівлі. Обов'язковість наявність зазначеного сертифікату не передбачено діючим законодавством України. В зв'язку із вищевказаним вимагаємо виключити зазначену вимогу зі складу кваліфікаційних критеріїв тендерної закупівлі шляхом викладення тендерної документації у новій редакції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2020 18:36
Згідно листа Міністерства розвитку економіки України від 05.11.2019 №3801-05/45742-06, за результатами перевірок закладів освіти Держпродспоживслужбою у 2019 року виявлено ряд порушень: відсутність державної реєстрації операторів ринку, систематичне порушення зберігання харчових продуктів та відсутність документів, що засвідчують їх якість і безпеку. Так, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», суб’єкти господарювання, які провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні яких перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), є операторами ринку харчових продуктів та несуть відповідальність за дотримання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
В Україні згідно з наказом Національного органу по стандартизації № 221 від 31.12.2015 з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів».
У першу чергу, наявність діючого на підприємстві сертифікату ISO дає впевненість у безпеці продукції, яку купує споживач. Ці загальноприйняті стандарти визначають виробничі характеристики й норми, згідно яких мають виготовлятися товари та надаватися послуги. Саме завдяки стандартизації споживач може бути впевнений у належній якості продукції та її екологічності.
По-друге, у розробці стандартів беруть участь не лише виробники продукції та постачальники послуг, але й споживчі організації різних країн. Це означає, що продукти, які зійшли з конвеєрів сертифікованих підприємств, виготовлено із повним урахуванням усіх вимог покупців.
Таким чином, на підставі п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи лист Міністерства розвитку економіки України від 05.11.2019 №3801-05/45742-06, та враховуючи контингент будинку – інтернату (діти-інваліди), прийнято рішення тендерного комітету Ананьївського дитячого будинку – інтернату відхилити вимогу, щодо вилучення із складу тендерної документації пункт, щодо надання учасником скан-копії оригіналу діючого сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015).

Документи

06 лютого 2020 18:35
Протокол №5.pdf

Документи

06 лютого 2020 18:36
Протокол №6.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НАЙФЛЕЙШ ДАВИД ВОЛОДИМИРОВИЧ" 582 037,50
UAH з ПДВ
582 037,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САРГСЯН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА" 588 125,00
UAH з ПДВ
588 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 15:33
Електронний підпис
25 лютого 2020 14:48
2. Довідки учасника.pdf
24 лютого 2020 18:28
Електронний підпис
24 лютого 2020 18:26
4. Якість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НАЙФЛЕЙШ ДАВИД ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "САРГСЯН ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НАЙФЛЕЙШ ДАВИД ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#1774709573
Переможець 582 037,50
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НАЙФЛЕЙШ ДАВИД ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#1774709573
582 037,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:34
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:33
ДУ №1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:31
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 11:10
Договір №47.pdf укладений
10 березня 2020 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 353 020,64
UAH