Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя в асортименті
Очікувана вартість
19 941,56 UAH
UA-2020-01-31-002794-a ● eeb1933d7f834d04842d654428f2e925
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" |
Код ЄДРПОУ: | 01985423 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
Контактна особа: |
Наталія Фефелова +380563771947 e-tender.dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 19 941,56 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярське приладдя в асортименті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 пачка
Папір А4 , клас В ,
80г/м2, білизна 155%,
(пачка по 500 арк.)(Місцевий бюджет)
80г/м2, білизна 155%,
(пачка по 500 арк.)(Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пл. Соборна 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 лютого 2020
—
20 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 ящик
Папір ЛПФ, SL
420х60х12, 60 г/м2
(1700 арк.)(Місцевий бюджет)
420х60х12, 60 г/м2
(1700 арк.)(Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пл. Соборна 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 лютого 2020
—
20 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 ящик
Папір ЛПФ – 210, SL
60г/м2 ( 1700арк.)
(Місцевий бюджет)
60г/м2 ( 1700арк.)
(Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 лютого 2020
—
20 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2020 14:13 |
Інформація про провед.ел. торг. канц. папір_.doc |
05 лютого 2020 14:13 |
Інформація про провед.ел. торг. канц. папір_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 лютого 2020 10:08
Дата відповіді: 03 лютого 2020 10:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У Замовника не має таких повноважень допускати або не допускати на торги Учасників. Усі учасники мають право виходити на торги зі своїми пропозиціями. Якщо технічні вимоги містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, Замовник повинен зазначити «або еквівалент» і Учасники мають можливість запропонувати Замовнику товар другої торгової марки чи фірми. Однак технічні характеристики товару повинні повністю співпадати а не бути схожими. Також разом з кваліфікаційними документами Учасником подаються також документи, які вимагаються Замовником:
– Специфікацію з цінами згідно Додатку №1 де Учасник, у разі обрання системою його Переможцем аукціону, у графі «Найменування предмета закупівлі» спочатку вказує найменування товару з специфікації Замовника, а нижче назву товару, що пропонується Переможцем до постачання.
– Технічні характеристики до предмету закупівлі додаток №2 де Учасник повинен у графі «Відповідність вимогам» вказати характеристики запропонованого Учасником предмету закупівлі.
Документи Учасник повинен підкріпити у систему де усі зацікавлені сторони мають змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
Замовник повинен вказувати очікувану вартість закупівлі з ПДВ для того щоб в закупівлі приймали участь і фізичні особи-підприємці і юридичні особи. В своїй діяльності при проведенні закупівель, замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у цьому Наказі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, якій переміг на аукціоні з найнижчою ціною відповідає вимогам замовника, то замовник акцептує дану пропозицію. Встановлювати виняток для платників податку на додану вартість та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – неприпустимо.
– Специфікацію з цінами згідно Додатку №1 де Учасник, у разі обрання системою його Переможцем аукціону, у графі «Найменування предмета закупівлі» спочатку вказує найменування товару з специфікації Замовника, а нижче назву товару, що пропонується Переможцем до постачання.
– Технічні характеристики до предмету закупівлі додаток №2 де Учасник повинен у графі «Відповідність вимогам» вказати характеристики запропонованого Учасником предмету закупівлі.
Документи Учасник повинен підкріпити у систему де усі зацікавлені сторони мають змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
Замовник повинен вказувати очікувану вартість закупівлі з ПДВ для того щоб в закупівлі приймали участь і фізичні особи-підприємці і юридичні особи. В своїй діяльності при проведенні закупівель, замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у цьому Наказі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, якій переміг на аукціоні з найнижчою ціною відповідає вимогам замовника, то замовник акцептує дану пропозицію. Встановлювати виняток для платників податку на додану вартість та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – неприпустимо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
19 020,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 09:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ПР-11.pdf | укладений |
28 лютого 2020 13:19
|