Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для початкової школи
Очікувана вартість
221 000,00 UAH
UA-2020-01-31-002278-c ● 5efaa20dcbe144d1acd4786d9706d810
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально-виховний комплекс «Домінанта» (дошкільний навчальний заклад - спеціалізована школа І ступеня - суспільно-гуманітарна гімназія – СШ №204 з поглибленим вивченням фізичної культури) |
Код ЄДРПОУ: | 22875220 |
Вебсайт: | http://nvkdominanta.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Юності, будинок, 3 |
Контактна особа: |
Шестак Тетяна Гівівна 380445433757 buhdominanta@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 23:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2020 13:13 |
Очікувана вартість: | 221 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 комплект
Меблі для початкової школи(нової української школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Юності,1, вул.Бойченка,16а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2020 12:52 |
ТД парти змінена.docx | |
31 січня 2020 23:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2020 12:52 |
ТД парти змінена.docx
|
||
31 січня 2020 23:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-31-002278-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3123925752
Дата подання: 03 лютого 2020 16:11
невідповідність вимог тендерної документації ЗУ "Про публічні закупівлі"
На вимогу п. 3.2 та п. 3.5. Дод. 2 до тендерної документації, повідомляємо , що з 1 січня 2018 р. була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Дикрету КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 11.06.1997 зі змінами та доповненнями. Власне сам Декрет втратив свою чинність.
З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Тобто, відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29.12.2017р. №500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01.01.2018р. скасовані стандарти державної системи сертифікації.
Таким чином, вимоги п. 3.2 та п. 3.5. Дод. 2 до тендерної документації порушують ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації та не вимагаються під час проведення переговорів з Учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо привести тенжерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства. А саме виключити вимоги, що передбачають п. 3.2 та п. 3.5. Дод. 2 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Тобто, відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29.12.2017р. №500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01.01.2018р. скасовані стандарти державної системи сертифікації.
Таким чином, вимоги п. 3.2 та п. 3.5. Дод. 2 до тендерної документації порушують ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації та не вимагаються під час проведення переговорів з Учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо привести тенжерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства. А саме виключити вимоги, що передбачають п. 3.2 та п. 3.5. Дод. 2 до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 лютого 2020 12:48
внесено відповідні зміни у документацію
У відповідь на ваше звернення від 03.02.2020 року повідомляємо наступне: дійсно, Наказом № 500 від 29.12.2017 року «Про скасування національних нормативних документів» скасовано чинність певних нормативних документів щодо сертифікації. В той же час залишилися дійсними ряд наказів, зокрема Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 335 від 19.09.2008 року «Про затвердження національних стандартів та внесення змін до наказу Держспоживстандарту»(із змінами). З досвіду роботи тендерного комітету виробники шкільних меблів надають сертифікати якості на товар, що виробляють. У вимогах п.3.5. тендерної документації нами зазначено, що чинні сертифікати вимагаються за наявності. Слід зауважити, що користувачами товару, який є предметом закупівлі, є діти, які здобувають освіту в навчальних закладах і мають право користуватись якісними, функціональними, а головне - безпечними меблями. Тому виключення вимоги вважаємо недоречною. П 3.2. буде викладено із змінами у наступній редакції «Належним чином завірену копію сертифікату якості/відповідності на товар, що запропоновано в пропозиції, або його складові частини (парта та стілець) (за наявності)». Дякуємо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ |
153 000,00
UAH з ПДВ
|
135 915,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Розком |
202 980,00
UAH з ПДВ
|
136 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" |
161 976,00
UAH з ПДВ
|
146 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” |
190 740,00
UAH з ПДВ
|
175 944,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" |
197 370,00
UAH з ПДВ
|
175 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
195 330,00
UAH з ПДВ
|
178 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М" |
201 960,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОМЕРЗАН ЮРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ |
205 700,00
UAH з ПДВ
|
196 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ #03972620 |
Переможець |
135 915,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 18:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2020 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 22:42
|
договір 120.pdf | укладений |
16 березня 2020 22:39
|