Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення оцінки ринкової вартості майна АТ «Укрзалізниця» (брухт металевий)
Очікувана вартість
643 865,87 UAH
UA-2020-01-31-002220-c ● 00c310f1335d4fe09b1870c9cdd1ef73
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 21:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 13:03 |
Очікувана вартість: | 643 865,87 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 219,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79310000-0: Послуги з проведення ринкових досліджень
Послуги з проведення оцінки ринкової вартості майна АТ «Укрзалізниця» (брухт металевий)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проведення оцінки ринкової вартості майна АТ «Укрзалізниця» (Брухт металевий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79310000-0 — Послуги з проведення ринкових досліджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 08:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 08:12 |
3471_ТД_оцінка (металевий брухт)_нова редакція_18.02.2020.docx | |
19 лютого 2020 08:12 |
Зміни до тендеру_3471_18.02.2020.doc | |
14 лютого 2020 08:06 |
Зміни до тендеру_3471_13.02.2020.doc | |
31 січня 2020 21:06 |
3471_Додаток №9.docx |
19 лютого 2020 08:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 лютого 2020 08:12 |
3471_ТД_оцінка (металевий брухт)_нова редакція_18.02.2020.docx
|
||||||
19 лютого 2020 08:12 |
Зміни до тендеру_3471_18.02.2020.doc
|
||||||
14 лютого 2020 08:06 |
Зміни до тендеру_3471_13.02.2020.doc
|
||||||
31 січня 2020 21:06 |
3471_Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кількості замовлень
Дата подання: 03 лютого 2020 10:35
Дата відповіді: 14 лютого 2020 08:11
З огляду на те, що загальна вартість послуг з оцінювання серед іншого скаладається з кількості Звітітв про цінку майна, прошу надати відомості про передбачувану максимальну кількість замовлень/Звітів про оцінку майна, яка була використана для розрахунку бюджету тендеру.
Відповідь: На запитання, щодо кількості замовлень (дата подання 03.02.2020) та щодо Call-центру (дата подання 04.02.2020) зазначити, що:
Акціонерне товариство «Українська залізниця» утворено на базі Державної адміністрації залізничного транспорту, підприємств та установ залізничного транспорту, постанова Кабінету Міністрів України від 25.06.2014 № 200 (в редакції постанови КМУ від 05.08.2015 № 500), в своєму складі має 37 регіональних філій та філій, які розташовані по всій території України.
Брухт металевий на підприємствах АТ «Укрзалізниця» утворюється при виконанні господарської діяльності структурними підрозділами регіональних філій і філій постійно, а тому чітко вказати кількість звітів оцінки брухту металевого до кінця поточного року немає можливості.
Формування кваліфікаційних критеріїв стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази щодо наявності Call-центру в учасника торгів обумовлено на сам перед розгалуженістю місць розташування структурних підрозділів регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» і необхідністю оперативного вирішення будь яких питань, які можуть виникати при здійсненні оцінки брухту.
Акціонерне товариство «Українська залізниця» утворено на базі Державної адміністрації залізничного транспорту, підприємств та установ залізничного транспорту, постанова Кабінету Міністрів України від 25.06.2014 № 200 (в редакції постанови КМУ від 05.08.2015 № 500), в своєму складі має 37 регіональних філій та філій, які розташовані по всій території України.
Брухт металевий на підприємствах АТ «Укрзалізниця» утворюється при виконанні господарської діяльності структурними підрозділами регіональних філій і філій постійно, а тому чітко вказати кількість звітів оцінки брухту металевого до кінця поточного року немає можливості.
Формування кваліфікаційних критеріїв стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази щодо наявності Call-центру в учасника торгів обумовлено на сам перед розгалуженістю місць розташування структурних підрозділів регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» і необхідністю оперативного вирішення будь яких питань, які можуть виникати при здійсненні оцінки брухту.
Уточнення до Додатку 1
Дата подання: 04 лютого 2020 12:04
Дата відповіді: 14 лютого 2020 08:15
Відповідно до п 4 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку 1 для підтвердження відповідності технічних показників послуг встановленим стандартам оцінки для «Прозорро. Продажі» Замовник вимагає надати сканований «Зразок Звіту Учасника», складеного у відповідності із Стандартом оцінки №1, що містить розділ інформативного характеру щодо об’єкту оцінки із вичерпним переліком даних, необхідних для розміщення всієї необхідної інформації на порталі «Прозорро.Продажі.
З огляду на те, що Стандарт оцінки № 1 як раз й встановлює вимоги щодо цінки майна (вибір методу, надання відомостей про майно, встановлення бази оцінки та порядок визначення вартості тощо, є не зовсім зрозумілою вимога щодо вичерпаного переліку даних для порталу "Прозорро.Продажі".
В звязку з чим наполягаємо на чіткої визначенності відомостей, які повинні бути відображенні в Зразку Учасника. Просимо їх перелічити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звіт про оцінку ринкової вартості брухту металевого, відповідно до Статуту АТ «Укрзалізниця», підлягає обов’язковому затвердженню Наглядовою радою АТ «Укрзалізниця», а тому для уникнення непорозумінь при затвердженні звітів Наглядовою радою АТ «Укрзалізниця» вимагає надання «Зразок Звіту Учасника».
ІІІ. На вимоги про усунення порушення (дата подання 03.02.2020), щодо прибирання із умов кваліфікації ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» є повністю вигаданими, дискримінаційними, обмежуючими конкуренцію та не відповідають вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначити, що:
На цей час ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» є діючим з 01.07.2016.
В наказі ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24.02.2016 № 51, на який посилаються в вимозі UA-2020-01-31-002220-с.а1, мова йдеться про ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) (прийнятого методом підтвердження)».
Стосовно ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» що зазначено в тій же вимозі, то відповідно до розділу 8 «Конфіденційність і захист даних» проекту договору сторони несуть відповідальність за збереження отриманої і обробленої інформації. Наявність сертифікату у ймовірних учасників торгів мають підтвердити достатній рівень якості послуг та поводження із інформацією, що в кінцевому результаті має підвищувати конкуренцію серед потенційних покупців металобрухту.
ІІІ. На вимоги про усунення порушення (дата подання 03.02.2020), щодо прибирання із умов кваліфікації ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» є повністю вигаданими, дискримінаційними, обмежуючими конкуренцію та не відповідають вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначити, що:
На цей час ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» є діючим з 01.07.2016.
В наказі ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24.02.2016 № 51, на який посилаються в вимозі UA-2020-01-31-002220-с.а1, мова йдеться про ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) (прийнятого методом підтвердження)».
Стосовно ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» що зазначено в тій же вимозі, то відповідно до розділу 8 «Конфіденційність і захист даних» проекту договору сторони несуть відповідальність за збереження отриманої і обробленої інформації. Наявність сертифікату у ймовірних учасників торгів мають підтвердити достатній рівень якості послуг та поводження із інформацією, що в кінцевому результаті має підвищувати конкуренцію серед потенційних покупців металобрухту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-31-002220-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БІЗНЕС-СЕРВІС "НЕРУХОМІСТЬ", Код ЄДРПОУ:41596594
Дата подання: 03 лютого 2020 15:14
ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» є повністю вигаданими, дискримінаційними, обмежуючими конкуренцію та не відповідають вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо прибрати їх із умов кваліфікації.
Згідно Наказу ДП «УКРАЇНСЬКИЙ науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24.02.2016 № 51 «Про внесення змін до наказу № 221 від 31 грудня 2015 р.», дію стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю». скасовано з 01.07.2016 року. Отримання ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» носить сугубо добровільний характер. Жодним нормативним актом Фонду державного майна України та Міністерства юстиції України не встановлено необхідність та обов’язковість отримання вказаних документів при проведенні оціночної діяльності на території України. Наявність цих сертифікатів ніяким чином не впливає на кваліфікацію оцінювача, що проводить оцінку, а відноситься лише до менеджмента підприємства та не може застосовуватися як «інший критерій» в предметі закупівлі з незалежної оцінки, бо дії оцінювача є незалежними від менеджменту, якості та управління інформаційною безпекою, а визначається лише досвідом та документами про підвищення кваліфікації оцінювача. Тому вважаємо, що оскаржувані критерії є повністю вигаданими, дискримінаційними, обмежуючими конкуренцію та не відповідають вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо прибрати їх із умов кваліфікації. Ще раз підкреслюємо, що наявність ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» має сугубо добровільний характер та ніким чином (зовсім) не пов’язано якістю незалежної оцінки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 09:10
На цей час ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» є діючим з 01.07.2016.
В наказі ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24.02.2016 № 51, на який посилаються в вимозі UA-2020-01-31-002220-с.а1, мова йдеться про ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) (прийнятого методом підтвердження)».
Стосовно ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» що зазначено в тій же вимозі, то відповідно до розділу 8 «Конфіденційність і захист даних» проекту договору сторони несуть відповідальність за збереження отриманої і обробленої інформації. Наявність сертифікату у ймовірних учасників торгів мають підтвердити достатній рівень якості послуг та поводження із інформацією, що в кінцевому результаті має підвищувати конкуренцію серед потенційних покупців металобрухту.
Звертаємо увагу, що відповідно до підпункту 3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«…вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»
В наказі ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24.02.2016 № 51, на який посилаються в вимозі UA-2020-01-31-002220-с.а1, мова йдеться про ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) (прийнятого методом підтвердження)».
Стосовно ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» що зазначено в тій же вимозі, то відповідно до розділу 8 «Конфіденційність і захист даних» проекту договору сторони несуть відповідальність за збереження отриманої і обробленої інформації. Наявність сертифікату у ймовірних учасників торгів мають підтвердити достатній рівень якості послуг та поводження із інформацією, що в кінцевому результаті має підвищувати конкуренцію серед потенційних покупців металобрухту.
Звертаємо увагу, що відповідно до підпункту 3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«…вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»
Номер вимоги: UA-2020-01-31-002220-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "ПРАВОЗАХИСТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36694492
Дата подання: 04 лютого 2020 12:39
Щодо Call-центру
Серед кваліфікаційних критеріїв до учасника, в якості підтвердження наявності обладнання та матеріально-техничної бази визначенно наявність свого або за договором call-центру.
Вважаємо цю вимогу відкритим проявом недобросовісної конкуренції та надання пезпідставних переваг окремим учасникам з огляду на наступне. Діяльність суб'єкта оціночної діяльності регулюється ЗУ "про оцінку та оціночнц діяльність", саме цим законом встановлено кваліфікаційні вимоги щодо СОД та оцінувача. Діяльність СОД не пов'язана з великою кількостю вхідних дзвінків, не має необхідності проводити обробку вхідних дзвонків, їх переадресування на велику кількість різноманітних співробітників. ЯК правило представник замовника взаімодіє безпосередньо з керівником СОД або оцінювачем, якому доручено проводити відповідну оцінку. З огляду на це, наявність представника Колл-центру не тільки не допомогає виконання послуги, напроти, сворює перешкоди, бо не є спеціалистом в оцінці майна.
В зв'язку з визначеним, вимагаємо скасувати цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо цю вимогу відкритим проявом недобросовісної конкуренції та надання пезпідставних переваг окремим учасникам з огляду на наступне. Діяльність суб'єкта оціночної діяльності регулюється ЗУ "про оцінку та оціночнц діяльність", саме цим законом встановлено кваліфікаційні вимоги щодо СОД та оцінувача. Діяльність СОД не пов'язана з великою кількостю вхідних дзвінків, не має необхідності проводити обробку вхідних дзвонків, їх переадресування на велику кількість різноманітних співробітників. ЯК правило представник замовника взаімодіє безпосередньо з керівником СОД або оцінювачем, якому доручено проводити відповідну оцінку. З огляду на це, наявність представника Колл-центру не тільки не допомогає виконання послуги, напроти, сворює перешкоди, бо не є спеціалистом в оцінці майна.
В зв'язку з визначеним, вимагаємо скасувати цю вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 09:08
Формування кваліфікаційних критеріїв стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази щодо наявності Call-центру в учасника торгів обумовлено на сам перед розгалуженістю місць розташування структурних підрозділів регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» і необхідністю оперативного вирішення будь яких питань, які можуть виникати при здійсненні оцінки брухту.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП #36589234 |
Переможець |
629 445,89
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 16:16
|
ЦЗВ-15-00220-03.pdf | укладений |
26 січня 2021 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2020 14:22
|
ЦЗВ-15-00220-03 (1).pdf | зміни до договору |
03 червня 2020 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 16:49
|
ЦЗВ-15-00220-03.pdf | укладений |
03 квітня 2020 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-15-00220-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |