Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення оцінки ринкової вартості майна АТ «Укрзалізниця» (брухт металевий)
Очікувана вартість
643 865,87 UAH
UA-2020-01-31-002220-c 00c310f1335d4fe09b1870c9cdd1ef73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 21:09
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 13:03
Очікувана вартість: 643 865,87 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 219,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79310000-0: Послуги з проведення ринкових досліджень


Послуги з проведення оцінки ринкової вартості майна АТ «Укрзалізниця» (брухт металевий)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проведення оцінки ринкової вартості майна АТ «Укрзалізниця» (Брухт металевий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79310000-0 — Послуги з проведення ринкових досліджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 08:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 08:12
3471_ТД_оцінка (металевий брухт)_нова редакція_18.02.2020.docx
19 лютого 2020 08:12
Зміни до тендеру_3471_18.02.2020.doc
14 лютого 2020 08:06
Зміни до тендеру_3471_13.02.2020.doc
31 січня 2020 21:06
3471_Додаток №9.docx
19 лютого 2020 08:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 08:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 21:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 08:12
3471_ТД_оцінка (металевий брухт)_нова редакція_18.02.2020.docx
14 лютого 2020 08:06
3471_ТД_оцінка (металевий брухт)_нова редакція_13.02.2020.docx
31 січня 2020 21:06
3471_ТД_оцінка (металевий брухт).docx
19 лютого 2020 08:12
Зміни до тендеру_3471_18.02.2020.doc
14 лютого 2020 08:06
Зміни до тендеру_3471_13.02.2020.doc
31 січня 2020 21:06
3471_Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості замовлень
Дата подання: 03 лютого 2020 10:35
Дата відповіді: 14 лютого 2020 08:11
З огляду на те, що загальна вартість послуг з оцінювання серед іншого скаладається з кількості Звітітв про цінку майна, прошу надати відомості про передбачувану максимальну кількість замовлень/Звітів про оцінку майна, яка була використана для розрахунку бюджету тендеру.
Відповідь: На запитання, щодо кількості замовлень (дата подання 03.02.2020) та щодо Call-центру (дата подання 04.02.2020) зазначити, що:
Акціонерне товариство «Українська залізниця» утворено на базі Державної адміністрації залізничного транспорту, підприємств та установ залізничного транспорту, постанова Кабінету Міністрів України від 25.06.2014 № 200 (в редакції постанови КМУ від 05.08.2015 № 500), в своєму складі має 37 регіональних філій та філій, які розташовані по всій території України.
Брухт металевий на підприємствах АТ «Укрзалізниця» утворюється при виконанні господарської діяльності структурними підрозділами регіональних філій і філій постійно, а тому чітко вказати кількість звітів оцінки брухту металевого до кінця поточного року немає можливості.
Формування кваліфікаційних критеріїв стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази щодо наявності Call-центру в учасника торгів обумовлено на сам перед розгалуженістю місць розташування структурних підрозділів регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» і необхідністю оперативного вирішення будь яких питань, які можуть виникати при здійсненні оцінки брухту.
Уточнення до Додатку 1
Дата подання: 04 лютого 2020 12:04
Дата відповіді: 14 лютого 2020 08:15
Відповідно до п 4 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку 1 для підтвердження відповідності технічних показників послуг встановленим стандартам оцінки для «Прозорро. Продажі» Замовник вимагає надати сканований «Зразок Звіту Учасника», складеного у відповідності із Стандартом оцінки №1, що містить розділ інформативного характеру щодо об’єкту оцінки із вичерпним переліком даних, необхідних для розміщення всієї необхідної інформації на порталі «Прозорро.Продажі. З огляду на те, що Стандарт оцінки № 1 як раз й встановлює вимоги щодо цінки майна (вибір методу, надання відомостей про майно, встановлення бази оцінки та порядок визначення вартості тощо, є не зовсім зрозумілою вимога щодо вичерпаного переліку даних для порталу "Прозорро.Продажі". В звязку з чим наполягаємо на чіткої визначенності відомостей, які повинні бути відображенні в Зразку Учасника. Просимо їх перелічити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звіт про оцінку ринкової вартості брухту металевого, відповідно до Статуту АТ «Укрзалізниця», підлягає обов’язковому затвердженню Наглядовою радою АТ «Укрзалізниця», а тому для уникнення непорозумінь при затвердженні звітів Наглядовою радою АТ «Укрзалізниця» вимагає надання «Зразок Звіту Учасника».
ІІІ. На вимоги про усунення порушення (дата подання 03.02.2020), щодо прибирання із умов кваліфікації ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» є повністю вигаданими, дискримінаційними, обмежуючими конкуренцію та не відповідають вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначити, що:
На цей час ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» є діючим з 01.07.2016.
В наказі ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24.02.2016 № 51, на який посилаються в вимозі UA-2020-01-31-002220-с.а1, мова йдеться про ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) (прийнятого методом підтвердження)».
Стосовно ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» що зазначено в тій же вимозі, то відповідно до розділу 8 «Конфіденційність і захист даних» проекту договору сторони несуть відповідальність за збереження отриманої і обробленої інформації. Наявність сертифікату у ймовірних учасників торгів мають підтвердити достатній рівень якості послуг та поводження із інформацією, що в кінцевому результаті має підвищувати конкуренцію серед потенційних покупців металобрухту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-31-002220-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БІЗНЕС-СЕРВІС "НЕРУХОМІСТЬ", Код ЄДРПОУ:41596594
Дата подання: 03 лютого 2020 15:14
ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» є повністю вигаданими, дискримінаційними, обмежуючими конкуренцію та не відповідають вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо прибрати їх із умов кваліфікації.
Згідно Наказу ДП «УКРАЇНСЬКИЙ науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24.02.2016 № 51 «Про внесення змін до наказу № 221 від 31 грудня 2015 р.», дію стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю». скасовано з 01.07.2016 року. Отримання ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» носить сугубо добровільний характер. Жодним нормативним актом Фонду державного майна України та Міністерства юстиції України не встановлено необхідність та обов’язковість отримання вказаних документів при проведенні оціночної діяльності на території України. Наявність цих сертифікатів ніяким чином не впливає на кваліфікацію оцінювача, що проводить оцінку, а відноситься лише до менеджмента підприємства та не може застосовуватися як «інший критерій» в предметі закупівлі з незалежної оцінки, бо дії оцінювача є незалежними від менеджменту, якості та управління інформаційною безпекою, а визначається лише досвідом та документами про підвищення кваліфікації оцінювача. Тому вважаємо, що оскаржувані критерії є повністю вигаданими, дискримінаційними, обмежуючими конкуренцію та не відповідають вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо прибрати їх із умов кваліфікації. Ще раз підкреслюємо, що наявність ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» має сугубо добровільний характер та ніким чином (зовсім) не пов’язано якістю незалежної оцінки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 09:10
На цей час ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» є діючим з 01.07.2016.
В наказі ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24.02.2016 № 51, на який посилаються в вимозі UA-2020-01-31-002220-с.а1, мова йдеться про ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) (прийнятого методом підтвердження)».
Стосовно ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» що зазначено в тій же вимозі, то відповідно до розділу 8 «Конфіденційність і захист даних» проекту договору сторони несуть відповідальність за збереження отриманої і обробленої інформації. Наявність сертифікату у ймовірних учасників торгів мають підтвердити достатній рівень якості послуг та поводження із інформацією, що в кінцевому результаті має підвищувати конкуренцію серед потенційних покупців металобрухту.
Звертаємо увагу, що відповідно до підпункту 3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«…вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»
Номер вимоги: UA-2020-01-31-002220-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "ПРАВОЗАХИСТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36694492
Дата подання: 04 лютого 2020 12:39
Щодо Call-центру
Серед кваліфікаційних критеріїв до учасника, в якості підтвердження наявності обладнання та матеріально-техничної бази визначенно наявність свого або за договором call-центру.
Вважаємо цю вимогу відкритим проявом недобросовісної конкуренції та надання пезпідставних переваг окремим учасникам з огляду на наступне. Діяльність суб'єкта оціночної діяльності регулюється ЗУ "про оцінку та оціночнц діяльність", саме цим законом встановлено кваліфікаційні вимоги щодо СОД та оцінувача. Діяльність СОД не пов'язана з великою кількостю вхідних дзвінків, не має необхідності проводити обробку вхідних дзвонків, їх переадресування на велику кількість різноманітних співробітників. ЯК правило представник замовника взаімодіє безпосередньо з керівником СОД або оцінювачем, якому доручено проводити відповідну оцінку. З огляду на це, наявність представника Колл-центру не тільки не допомогає виконання послуги, напроти, сворює перешкоди, бо не є спеціалистом в оцінці майна.
В зв'язку з визначеним, вимагаємо скасувати цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 09:08
Формування кваліфікаційних критеріїв стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази щодо наявності Call-центру в учасника торгів обумовлено на сам перед розгалуженістю місць розташування структурних підрозділів регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» і необхідністю оперативного вирішення будь яких питань, які можуть виникати при здійсненні оцінки брухту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП 629 445,89
UAH з ПДВ
629 445,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Консалтингова компанія "Острів" 634 335,00
UAH з ПДВ
634 335,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 11:12
Довідка ДФС оригінал
19 березня 2020 11:12
довідка антиконкурентні
19 березня 2020 11:12
довідка антикорупційна
19 березня 2020 11:12
довідка Статут
19 березня 2020 11:12
довідка МВС
19 березня 2020 11:12
довідка реєстр корупційні
19 березня 2020 11:12
копія довідка ДФС
19 березня 2020 11:12
Оновлена цінова
26 лютого 2020 09:56
8 пояснення ISO.pdf
26 лютого 2020 09:55
10 лист ОС 27001.pdf
26 лютого 2020 09:55
9 сертифікат ISO27001.pdf
26 лютого 2020 09:55
7 Лист ОС ISO9001.pdf
26 лютого 2020 09:55
6 сертифікат ISO 9001.pdf
26 лютого 2020 09:55
28 довідка довкілля.pdf
26 лютого 2020 09:55
27 аналогічний договір.pdf
26 лютого 2020 09:55
24 довідка працівники.pdf
26 лютого 2020 09:55
21 довідка call.pdf
26 лютого 2020 09:55
20 витяг основні.pdf
26 лютого 2020 09:55
19 довідка МТБ.pdf
26 лютого 2020 09:55
14 довідка про учасника.pdf
26 лютого 2020 09:55
12 зразок звіт.pdf
26 лютого 2020 09:55
11 Договор ДЗІ.pdf
26 лютого 2020 09:55
5 гарантійний СОД.pdf
26 лютого 2020 09:55
4 сертифікат СОД.pdf
26 лютого 2020 09:55
3 забезпечення.rar
26 лютого 2020 09:55
18 довідка ст17.pdf
26 лютого 2020 09:55
1 цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2020 09:55
17 витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2020 09:55
16 згода персональні.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 15:08
9.1. Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2020 15:08
Відповідність ст. 17.pdf
25 лютого 2020 15:08
1.2. Сертифікат ISO.pdf
25 лютого 2020 15:08
1.1. Сертифікат СОД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП

ТОВ Консалтингова компанія "Острів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП
#36589234
Переможець 629 445,89
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП
#36589234
629 445,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 16:16
ЦЗВ-15-00220-03.pdf укладений
26 січня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 14:22
ЦЗВ-15-00220-03 (1).pdf зміни до договору
03 червня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 16:49
ЦЗВ-15-00220-03.pdf укладений
03 квітня 2020 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-15-00220-03
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 629 434,83
UAH (в тому числі ПДВ 104 905,80 UAH)