Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів, охорони громадського порядку та безпеки)»
Очікувана вартість
1 211 170,00 UAH
UA-2020-01-31-002097-c e75b34346f4944ca9a35bd9da025f971
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 12:55
Очікувана вартість: 1 211 170,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Послуги з охорони об'єктів, охорони громадського порядку та безпеки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони об'єктів, охорони громадського порядку та безпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, Київська область, Київ, вул. Причальна 5а, просп. Ак. Глушкова, 40,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 18:01
ТД_Охоронні послуги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційного критерію по матбазі
Дата подання: 03 лютого 2020 09:54
Дата відповіді: 05 лютого 2020 17:15
Додатком 2 до ТД (таблиця 1) передбачено надання учасником у складі тенедерної пропозиції: "1.2. Документи, що підтверджують наявність зазначеного в довідці (складеній відповідно до пп. 1.1) обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання копій одного з наступних, або інших підтвердних документів: накладна, договір оренди обладнання, договір купівлі-продажу, договір про надання послуг зі спостереження (моніторингу) за інформацією з приладів контролю, витягу з інвентаризаційного опису. Для обладнання та матеріально-технічної бази обов’язковою є наявність: - системи контролю (системи моніторингу) за пересуванням охоронника. Просимо пояснити, яка саме система контролю (система моніторингу) мається на увазі, чи це якесь конкретне обладнання чи будь-яке. Якщо учасник має власну (розроблену ним) систему контролю за пересуванням охоронника, то які документи на неї необхідно надати, щоб пропозицію не було відхилено Замовником. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо системи контролю (системи моніторингу), мається на увазі система контролю за пересуванням охоронника в реальному часі. Замовник не обмежує перелік підтвердних документів та пропонує надати копії одного з наступних, або інших підтвердних документів: накладна, договір оренди обладнання, договір купівлі-продажу, договір про надання послуг зі спостереження (моніторингу) за інформацією з приладів контролю, витяг з інвентаризаційного опису.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-31-002097-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТИТЕРОР СЕКЬЮРІТІ ГРУП - ІІ", Код ЄДРПОУ:41163302
Дата подання: 24 лютого 2020 11:42
вимога щодо порушень при виборі переможця закупівлі
вимога в окремому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 16:42
1. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи вищезазначене, з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів, замовник зобов’язаний розглядати вимогу лише того учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону з метою забезпечення ПРАВА НА ОСКАРЖЕННЯ рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 14 статті 1 Закону ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ - Антимонопольний комітет України.

2. Відповідно до вимоги пп. 1.2. п. 1 таблиці №1 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність зазначеного в довідці (складеній відповідно до пп. 1.1) обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання копій одного з наступних, АБО ІНШИХ ПІДТВЕРДНИХ ДОКУМЕНТІВ: накладна, договір оренди обладнання, договір купівлі-продажу, договір про надання послуг зі спостереження (моніторингу) за інформацією з приладів контролю, витягу з інвентаризаційного опису.
Учасник ТОВ "ЩИТ-1" в складі своєї тендерної пропозиції надав необхідні документи відповідно до вищевказаної вимоги, в тому числі надав як ІНШІ ПІДТВЕРДНІ ДОКУМЕНТИ: копію укладеного між ТОВ "ЩИТ-1" та ТОВ «СБ «СТАТУС» договору від 03.01.2020
№ 113ГР/20 про надання послуг з виїзду наряду групи реагування на об’єкт, на якому спрацювали засоби охоронно-тривожної сигналізації, а також копії довідок про перебування транспортних засобів ТОВ «СБ «СТАТУС» на військовому обліку, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів ТОВ «СБ «СТАТУС» та ін.

Документи подані скаржником

24 лютого 2020 11:42
скарга на переможця.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-31-002097-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП Сапсан-1, Код ЄДРПОУ:30207234
Дата подання: 29 лютого 2020 20:22
Скарга на рішення Замовника щодо визнання Переможця торгів
Просимо:1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати тендерний комітет Міністерства фінансів України скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «ЩИТ - 1» та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій ТОВ «ЩИТ - 1» на підставі невідповідності вимогам тендерної документації. 3. Зобов’язати тендерний комітет Міністерства фінансів України продовжити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2020 20:29
Рішення від 04.03.2020 № 4161 (+лист Замовнику) .pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 20:29
Рішення від 18.03.2020 № 5190.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:17

Документи подані скаржником

29 лютого 2020 20:22
Скарга
29 лютого 2020 20:22
Платіжне доручення
29 лютого 2020 20:22
Лист ДФС
29 лютого 2020 20:22
Протокол
29 лютого 2020 20:22
Вартість охорони
29 лютого 2020 20:22
Копія договору 1
29 лютого 2020 20:22
Копія договору2
29 лютого 2020 20:22
Копія договору 3

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЩИТ-1" 1 088 380,80
UAH з ПДВ
844 927,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сапсан-1 1 199 500,00
UAH з ПДВ
845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" 1 211 000,00
UAH з ПДВ
849 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТИТЕРОР СЕКЬЮРІТІ ГРУП - ІІ" 1 188 810,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Атлант 1 210 107,60
UAH з ПДВ
1 188 809,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 15:34
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:31
ЕЦП_ДПС.p7s
18 лютого 2020 09:58
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:18
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:18
Фото форменого одягу.PDF
14 лютого 2020 18:18
Фото автомобілів.PDF
14 лютого 2020 18:18
Тендерна пропозиція.PDF
14 лютого 2020 18:18
Рейтинг.zip
14 лютого 2020 18:18
Рейтинг_Скан.pdf
14 лютого 2020 18:18
Лiцензiя.zip
14 лютого 2020 18:18
Лiцензiя_скан.pdf
14 лютого 2020 18:17
Копія статуту з описом.PDF
14 лютого 2020 18:17
Копія ліцензії МВС.PDF
14 лютого 2020 18:17
Копії накладних на МТБ.pdf
14 лютого 2020 18:17
Довiренiст__скан.pdf
14 лютого 2020 18:17
Довiренiст__Рижий.zip
14 лютого 2020 18:17
Довідка ч.2 ст17.PDF
14 лютого 2020 18:17
Довідка про ПДВ.PDF
14 лютого 2020 18:17
Довідка п.9 ч.1 ст17.PDF
14 лютого 2020 18:17
Довідка п.8 ч.1 ст17.PDF
14 лютого 2020 18:17
Довідка п.6 ч.1 ст17.PDF
14 лютого 2020 18:17
Довідка п.4 ч.1 ст17.PDF
14 лютого 2020 18:17
Довідка п.3 ч.1 ст17.PDF
14 лютого 2020 18:17
Довідка п.2 ч.1 ст17.PDF
14 лютого 2020 18:17
Дипломи охоронників.pdf
14 лютого 2020 18:17
Гарантия_687.zip
14 лютого 2020 18:17
Гарантия_687.pdf.(2).P7S
14 лютого 2020 18:17
Гарантия_687.pdf.(1).P7S
14 лютого 2020 18:17
Гарантия_687.pdf
14 лютого 2020 18:17
Відгук до договору 784-1.pdf
14 лютого 2020 18:17
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

15 лютого 2020 16:51
транспорт реагування.pdf
15 лютого 2020 16:51
статут та опис.pdf
15 лютого 2020 16:51
Система контролю.pdf
15 лютого 2020 16:51
радіозвязок.pdf
15 лютого 2020 16:51
повноваження підпису.pdf
15 лютого 2020 16:51
наявність працівників.pdf
15 лютого 2020 16:51
Наказ Фролова.7z
15 лютого 2020 16:50
Згода з договором.pdf
15 лютого 2020 16:50
Довідка ПДВ.pdf
15 лютого 2020 16:50
власники кінцеві.pdf
15 лютого 2020 16:50
відсутність підстав.pdf
15 лютого 2020 16:50
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

14 лютого 2020 18:13
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:13
фото авто.pdf
14 лютого 2020 18:13
тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2020 18:13
Рейтинг.zip
14 лютого 2020 18:13
Рейтинг_Скан.pdf
14 лютого 2020 18:13
пояснення по ліцензії.pdf
14 лютого 2020 18:13
накладна на трекери.pdf
14 лютого 2020 18:13
накладна на ПЦС.pdf
14 лютого 2020 18:13
наказ на ліцензію.pdf
14 лютого 2020 18:13
наказ на директора.pdf
14 лютого 2020 18:13
Лiцензiя.zip
14 лютого 2020 18:13
Ліцензія_скан.pdf
14 лютого 2020 18:13
калькуляція.pdf
14 лютого 2020 18:13
договір оренди авто.pdf
14 лютого 2020 18:13
Довiренiсть_Рижий.zip
14 лютого 2020 18:13
Довіреність_скан.pdf
14 лютого 2020 18:13
довідки ст 17.pdf
14 лютого 2020 18:13
довідка працівники.pdf
14 лютого 2020 18:13
довідка матбаза.pdf
14 лютого 2020 18:13
довідка довкілля.pdf
14 лютого 2020 18:13
Гарантия_652.zip

Публічні документи

15 лютого 2020 14:53
Електронний підпис
15 лютого 2020 14:51
Троян.pdf
15 лютого 2020 14:51
Транспорт реагування.pdf
15 лютого 2020 14:51
Тітаренко.pdf
15 лютого 2020 14:51
Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2020 14:51
Стеценко.pdf
15 лютого 2020 14:51
Статут ПП Атлант.pdf
15 лютого 2020 14:50
Скан директора.pdf
15 лютого 2020 14:50
РАДІОЗВЯЗОК.pdf
15 лютого 2020 14:50
Протокол праця.pdf
15 лютого 2020 14:50
Пожежна безпека.pdf
15 лютого 2020 14:50
опис до статуту.pdf
15 лютого 2020 14:50
Наказ пожен безпека.pdf
15 лютого 2020 14:50
Наказ на директора.pdf
15 лютого 2020 14:50
Ліцензія діюча.pdf
15 лютого 2020 14:50
Липка.pdf
15 лютого 2020 14:50
Кухаренко.pdf
15 лютого 2020 14:50
Кондратенко.pdf
15 лютого 2020 14:50
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.pdf
15 лютого 2020 14:50
інформація про ТЯКХ.pdf
15 лютого 2020 14:50
Журка.pdf
15 лютого 2020 14:50
Журба В.pdf
15 лютого 2020 14:50
Дрозд.pdf
15 лютого 2020 14:50
договор оренди.pdf
15 лютого 2020 14:50
ДОВІРЕНІСТЬ.pdf
15 лютого 2020 14:50
довідка.pdf
15 лютого 2020 14:50
довідка пости.pdf
15 лютого 2020 14:50
довідка резерв.pdf
15 лютого 2020 14:49
довідка не судимість.pdf
15 лютого 2020 14:49
довідка не платник ПДВ.pdf
15 лютого 2020 14:49
довідка не банкрут.pdf
15 лютого 2020 14:49
довідка корурція.pdf
15 лютого 2020 14:49
довідка корупція 2.pdf
15 лютого 2020 14:49
Довбенко.pdf
15 лютого 2020 14:49
Гарашов.pdf
15 лютого 2020 14:49
Гарантійний лист.pdf
15 лютого 2020 14:49
Власко.pdf
15 лютого 2020 14:49
Витяг з ЄДРЮФПРФ.pdf
15 лютого 2020 14:49
Білоус.pdf
15 лютого 2020 14:49
банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЩИТ-1"

ПП Сапсан-1

ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТИТЕРОР СЕКЬЮРІТІ ГРУП - ІІ"

ПП Атлант

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЩИТ-1"
#36957425
Переможець 844 927,20
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 18:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЩИТ-1" #36957425

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЩИТ-1"
#36957425
844 927,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 18:30
Дод.угода 73-3 (1).pdf зміни до договору
16 січня 2021 18:29
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 17:15
20%_ДУ подовження на 2021_охорона (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 15:11
Дод.угода 13010-05-73-1 (1).pdf зміни до договору
14 квітня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 17:46
Договір 13010-05-73.pdf укладений
24 березня 2020 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та ціни Договору (п.1 ч.4 ст.36 Закону)
Номер договору про закупівлю: 13010-05/73
Договір:
Номер додаткової угоди: 13010-05/73-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на 2021 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у сумі коштів, що не перевищує 20% ціни, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 13010-05/73
Договір:
Номер додаткової угоди: 13010-05/73-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна 20%-угоди: 154627,20 грн без ПДВ (відповідно до розрахунку вартості послуг за період з 01.01.2021 до 25.02.2021 включно).
Номер договору про закупівлю: 13010-05/73
Договір:
Номер додаткової угоди: 13010-05/73-3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 30 березня 2021
Сума оплати за договором: 938 808,00
UAH