Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів, охорони громадського порядку та безпеки)»
Очікувана вартість
1 211 170,00 UAH
UA-2020-01-31-002097-c ● e75b34346f4944ca9a35bd9da025f971
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство фінансів України |
Код ЄДРПОУ: | 00013480 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Мизюк Оксана Михайлівна +380442065922 tender.mfu@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 12:55 |
Очікувана вартість: | 1 211 170,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Послуги з охорони об'єктів, охорони громадського порядку та безпеки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони об'єктів, охорони громадського порядку та безпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02081, Україна, Київська область, Київ, вул. Причальна 5а, просп. Ак. Глушкова, 40,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2020 18:01 |
ТД_Охоронні послуги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікаційного критерію по матбазі
Дата подання: 03 лютого 2020 09:54
Дата відповіді: 05 лютого 2020 17:15
Додатком 2 до ТД (таблиця 1) передбачено надання учасником у складі тенедерної пропозиції: "1.2. Документи, що підтверджують наявність зазначеного в довідці (складеній відповідно до пп. 1.1) обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання копій одного з наступних, або інших підтвердних документів: накладна, договір оренди обладнання, договір купівлі-продажу, договір про надання послуг зі спостереження (моніторингу) за інформацією з приладів контролю, витягу з інвентаризаційного опису. Для обладнання та матеріально-технічної бази обов’язковою є наявність: - системи контролю (системи моніторингу) за пересуванням охоронника. Просимо пояснити, яка саме система контролю (система моніторингу) мається на увазі, чи це якесь конкретне обладнання чи будь-яке. Якщо учасник має власну (розроблену ним) систему контролю за пересуванням охоронника, то які документи на неї необхідно надати, щоб пропозицію не було відхилено Замовником. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо системи контролю (системи моніторингу), мається на увазі система контролю за пересуванням охоронника в реальному часі. Замовник не обмежує перелік підтвердних документів та пропонує надати копії одного з наступних, або інших підтвердних документів: накладна, договір оренди обладнання, договір купівлі-продажу, договір про надання послуг зі спостереження (моніторингу) за інформацією з приладів контролю, витяг з інвентаризаційного опису.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-31-002097-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТИТЕРОР СЕКЬЮРІТІ ГРУП - ІІ", Код ЄДРПОУ:41163302
Дата подання: 24 лютого 2020 11:42
вимога щодо порушень при виборі переможця закупівлі
вимога в окремому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 16:42
1. Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи вищезазначене, з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів, замовник зобов’язаний розглядати вимогу лише того учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону з метою забезпечення ПРАВА НА ОСКАРЖЕННЯ рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 14 статті 1 Закону ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ - Антимонопольний комітет України.
2. Відповідно до вимоги пп. 1.2. п. 1 таблиці №1 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність зазначеного в довідці (складеній відповідно до пп. 1.1) обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання копій одного з наступних, АБО ІНШИХ ПІДТВЕРДНИХ ДОКУМЕНТІВ: накладна, договір оренди обладнання, договір купівлі-продажу, договір про надання послуг зі спостереження (моніторингу) за інформацією з приладів контролю, витягу з інвентаризаційного опису.
Учасник ТОВ "ЩИТ-1" в складі своєї тендерної пропозиції надав необхідні документи відповідно до вищевказаної вимоги, в тому числі надав як ІНШІ ПІДТВЕРДНІ ДОКУМЕНТИ: копію укладеного між ТОВ "ЩИТ-1" та ТОВ «СБ «СТАТУС» договору від 03.01.2020
№ 113ГР/20 про надання послуг з виїзду наряду групи реагування на об’єкт, на якому спрацювали засоби охоронно-тривожної сигналізації, а також копії довідок про перебування транспортних засобів ТОВ «СБ «СТАТУС» на військовому обліку, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів ТОВ «СБ «СТАТУС» та ін.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону з метою забезпечення ПРАВА НА ОСКАРЖЕННЯ рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 14 статті 1 Закону ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ - Антимонопольний комітет України.
2. Відповідно до вимоги пп. 1.2. п. 1 таблиці №1 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність зазначеного в довідці (складеній відповідно до пп. 1.1) обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання копій одного з наступних, АБО ІНШИХ ПІДТВЕРДНИХ ДОКУМЕНТІВ: накладна, договір оренди обладнання, договір купівлі-продажу, договір про надання послуг зі спостереження (моніторингу) за інформацією з приладів контролю, витягу з інвентаризаційного опису.
Учасник ТОВ "ЩИТ-1" в складі своєї тендерної пропозиції надав необхідні документи відповідно до вищевказаної вимоги, в тому числі надав як ІНШІ ПІДТВЕРДНІ ДОКУМЕНТИ: копію укладеного між ТОВ "ЩИТ-1" та ТОВ «СБ «СТАТУС» договору від 03.01.2020
№ 113ГР/20 про надання послуг з виїзду наряду групи реагування на об’єкт, на якому спрацювали засоби охоронно-тривожної сигналізації, а також копії довідок про перебування транспортних засобів ТОВ «СБ «СТАТУС» на військовому обліку, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів ТОВ «СБ «СТАТУС» та ін.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-31-002097-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП Сапсан-1, Код ЄДРПОУ:30207234
Дата подання: 29 лютого 2020 20:22
Дата подання: 29 лютого 2020 20:22
Скарга на рішення Замовника щодо визнання Переможця торгів
Просимо:1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати тендерний комітет Міністерства фінансів України скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «ЩИТ - 1» та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій ТОВ «ЩИТ - 1» на підставі невідповідності вимогам тендерної документації.
3. Зобов’язати тендерний комітет Міністерства фінансів України продовжити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2020 20:29
Рішення від 04.03.2020 № 4161 (+лист Замовнику) .pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 20:29
Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.02.2020 № UA-2020-01-31-002097-c.c2.pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 16:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2020 № 5190.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 15:01
Рішення від 18.03.2020 № 5190.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЩИТ-1" |
1 088 380,80
UAH з ПДВ
|
844 927,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Сапсан-1 |
1 199 500,00
UAH з ПДВ
|
845 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"" |
1 211 000,00
UAH з ПДВ
|
849 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТИТЕРОР СЕКЬЮРІТІ ГРУП - ІІ" |
1 188 810,00
UAH з ПДВ
|
850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Атлант |
1 210 107,60
UAH з ПДВ
|
1 188 809,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЩИТ-1" #36957425 |
Переможець |
844 927,20
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 18:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2021 18:30
|
Дод.угода 73-3 (1).pdf | зміни до договору |
16 січня 2021 18:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 17:15
|
20%_ДУ подовження на 2021_охорона (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 17:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2020 15:11
|
Дод.угода 13010-05-73-1 (1).pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 17:46
|
Договір 13010-05-73.pdf | укладений |
24 березня 2020 17:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та ціни Договору (п.1 ч.4 ст.36 Закону) |
Номер договору про закупівлю: | 13010-05/73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13010-05/73-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на 2021 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у сумі коштів, що не перевищує 20% ціни, визначеної у договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 13010-05/73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13010-05/73-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна 20%-угоди: 154627,20 грн без ПДВ (відповідно до розрахунку вартості послуг за період з 01.01.2021 до 25.02.2021 включно). |
Номер договору про закупівлю: | 13010-05/73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13010-05/73-3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |