Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт електричних мереж та електрообладнання в КНП "Консультативно - діагностичнийцентр дитячий Дніпровського р-ну м.Києва" за адресою: проспект П.Тичини,12
Очікувана вартість
5 560 000,00 UAH
UA-2020-01-31-002075-c 4e05e636a6f94942a4bde6738bb01b59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адаменко Лілія Василівна

30445509518 kdcdplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 02125763
Вебсайт: http://tychyny12.kiev.ua
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П.Тичини,12
Контактна особа: Адаменко Лілія Василівна
30445509518
kdcdplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 12:06
Очікувана вартість: 5 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт – згідно технічного завдання до цієї тендерної документації (додаток 2).
Строк виконання робіт визначатиметься згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт електричних мереж та електрообладнання в КНП "Консультативно - діагностичнийцентр дитячий Дніпровського р-ну м.Києва" за адресою: проспект П.Тичини,12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, м. Київ, м. Київ, ПРОСПЕКТ П. ТИЧИНИ, будинок 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45311000-0 — Монтаж електропроводки та електроарматури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2В протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування робіт, зазначених в п. 1.1. цього Договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни
Дата подання: 04 лютого 2020 16:24
Дата відповіді: 07 лютого 2020 15:39
Тендерна документація вимагає надання копії сертифікату ISO 45001:2018 «Системи управління охороною праці та здоров’ям» щодо будівельних робіт; ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту» щодо будівельних робіт. Отримання даних сертифікатів можливе в разі наявності працівників, які працюють постійно. В разі плинності кадрів отримання вказаних сертифікатів є неможливим, зокрема впровадження системи управління охороною праці та здоров’ям, екологічного менеджменту. Зокрема відсутні правові підстави витребування вказаних сертифікатів, так як на підприємстві є працівники, які мають необхідні знання та досвід з охорони праці, екологічного менеджменту, як інженер з охорони праці, еколог, що підтверджується документами про освіту. Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними, позбавляють права участі інших осіб в закупівлі. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Враховуючи вищевикладене просимо виключити вказані вимоги Замовника в частині надання копії сертифікату ISO 45001:2018 «Системи управління охороною праці та здоров’ям» щодо будівельних робіт; ISO 14001:2015 «Система екологічного менеджменту» та надати інформацію про наявність правових підстав щодо вимоги надання вказаних сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів ISO. Якщо Учасник не має в наявності відповідних сертифікатів, то йому нічого не заважає отримати дані сертифікати, звісно, якщо є бажання удосконалити свої робочі процеси та відповідати не тільки державним стандартам, а й європейським.
Дана вимога тендерної документації зазначена в першу чергу для забезпечення охорони праці та здоров’я працівників під час виконання робіт/надання послуг, що є предметом даної закупівлі, а також на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема в частині необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
Стосовно отримання даних сертифікатів можливе в разі наявності працівників, які працюють постійно,а в разі плинності кадрів отримання вказаних сертифікатів є неможливим, зокрема впровадження системи управління охороною праці та здоров’ям, екологічного менеджменту, звертаємо Вашу увагу, що дана обставина не залежить від Замовника, плинність кадрів – це результат умов роботи, оплати праці та налаштування робочого процесу керівником підприємства.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-31-002075-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ- БУД", Код ЄДРПОУ:36282359
Дата подання: 06 лютого 2020 17:27
Щодо ТД
Просимо Вас виключити вимоги, які не є обов’язковими відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 15:39
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки робіт, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОР» Дані документи потрібні для гарантії виконання, вчасно та якісно, робіт, що є предметом даної закупівлі.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" 5 494 012,76
UAH з ПДВ
5 494 012,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" 5 499 386,11
UAH з ПДВ
5 499 386,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 15:52
Електронний підпис
24 лютого 2020 15:51
12.Податкова.pdf
15 лютого 2020 14:50
Електронний підпис
15 лютого 2020 14:48
9. Дoвідка з банку.pdf
15 лютого 2020 14:48
8. Проект договору.pdf
15 лютого 2020 14:48
7. Витяг з ЄДР.pdf
15 лютого 2020 14:48
5. Кваліфікаційні.pdf
15 лютого 2020 14:48
4. Технічна частина.pdf
15 лютого 2020 14:48
3. Довідки.pdf
15 лютого 2020 14:48
2. Документи ПР+.pdf
15 лютого 2020 14:48
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 20:15
Установчі.pdf
14 лютого 2020 20:15
Пропозиція.pdf
14 лютого 2020 20:15
Осмотр.pdf
14 лютого 2020 20:15
Кошторис.pdf
14 лютого 2020 20:15
Документи.pdf
14 лютого 2020 20:15
Аналогічні.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"

ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"
#33341238
Переможець 5 494 012,76
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 11:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС"
#33341238
5 494 012,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 11:28
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
06 листопада 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 13:24
Угода 1.rar зміни до договору
06 березня 2020 13:23
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 13:14
ДОГОВІР.rar укладений
06 березня 2020 13:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 06.03.2020 року. 14. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): роботи завершені та узгоджено остаточну суму договору
Номер договору про закупівлю: № 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 362 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 893 750,00 UAH)