Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване жирністю 2,5% )
Очікувана вартість
577 785,00 UAH
UA-2020-01-31-002030-a f73358eccd4f4cf49310b39574a5749a
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єлізавета Бородкіна

+380665931693 ddo_mn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське дитяче дошкільне об'єднання
Код ЄДРПОУ: 24432282
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. САДОВА,13
Контактна особа: Єлізавета Бородкіна
+380665931693
ddo_mn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 12:07
Очікувана вартість: 577 785,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 888,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Місце поставки товарів: об'єкти замовника згідно з тендерної документації на закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29630 літр
Молоко коров’яче пастеризоване жирністю 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганець, Фестивальна, 15-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 12:20
Додаток 3 вимоги ст.16,17.docx
31 січня 2020 12:20
Додаток 5,6 лист - згода.doc
31 січня 2020 12:20
Додаток 2 технічні вимоги молоко.doc
31 січня 2020 12:20
Додаток 4 проект Договору 2020.doc
31 січня 2020 12:20
Додаток 8.docx
31 січня 2020 12:20
ТД молоко.doc
31 січня 2020 12:20
Додаток 7 - переможцю.docx
31 січня 2020 12:20
Додаток 1 Форма пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-31-002030-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3", Код ЄДРПОУ:42054006
Дата подання: 25 лютого 2020 18:19
Тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації
Шановний замовнику! Вважаємо, що учасника ФОП Шевер Лариса Павлівна неправомірно визначено переможцем, оскільки тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам чинних нормативно-правових документів.
1) Всупереч вимогам Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази ФОП Шевер Л.П. у складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про застосування заходів із захисту довкілля (файл «Довідка із захисту довкілля»), яка не містить інформації про наявність договорів на санітарну обробку складських приміщень;
2) Всупереч вимогам Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази ФОП Шевер Л.П. у складі тендерної пропозиції не надано копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 та сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000, які видано оператору ринку, завірену згідно правил чинного законодавства. Інформуємо, що національним стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 визначено, що безпечність харчових продуктів пов’язана з наявністю небезпечних чинників у харчових продуктах на момент споживання (вживання споживачем). Оскільки небезпечний чинник харчового продукту може з’явитися на будь-якій ланці харчового ланцюга, адекватне керування в усьому харчовому ланцюгу є суттєво важливим. Отже, харчові продукти можна убезпечити спільними зусиллями всіх сторін, що беруть участь у харчовому ланцюгу. Харчовий ланцюг охоплює різноманітні організації, від виробників кормів та первинної продукції до виробників харчових продуктів, операторів з транспортування та зберігання і субпідрядників, і далі до підприємств роздрібної торгівлі та закладів громадського харчування (разом із суміжними організаціями, такими як виробники устатковання, пакувальних матеріалів, мийних засобів, добавок та інгредієнтів). Такий ланцюг охоплює також організації з надання послуг. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів, яка, щоб гарантувати безпечність харчових продуктів усього харчового ланцюга до стадії кінцевого споживання, поєднує такі загальновизнані ключові елементи, як (інтерактивне) інформування, системне керування, програми-передумови, принципи НАССР. Інформування в усьому харчовому ланцюгу є суттєвим для забезпечення ідентифікації та адекватного керування всіма відповідними небезпечними чинниками харчового продукту на кожній ланці в межах харчового ланцюга. Це передбачає обмін інформацією між організаціями, що перебувають як вище, так і нижче в харчовому ланцюгу. Інформування замовників і постачальників про ідентифіковані небезпечні чинники та заходи керування допоможе зробити зрозумілішими вимоги замовників і постачальників (наприклад, стосовно можливості задоволення вимог і потреби в таких вимогах та їх впливу на кінцевий продукт). Розпізнавання ролі та місця організації в харчовому ланцюгу є необхідним для забезпечення результативного взаємодійового (інтерактивного) інформування в усьому харчовому ланцюгу задля поставляння кінцевому споживачеві безпечних харчових продуктів. Найбільш результативними є системи управління безпечністю харчових продуктів, що їх встановлюють, застосовують і поновлюють у межах структурованої системи управління та долучають до загальної діяльності з керування організацією. Це забезпечує максимальну користь організації та зацікавленим сторонам. Цей стандарт узгоджено з ISO 9001 для більшої сумісності цих двох стандартів. Таким чином, зважаючи на важливий фактор впровадження, застосування та постійну дію у суб’єкта підприємницької діяльності процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, на виконання наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» (зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства № 429 від 17.10.2015) учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, у разі відсутності сертифікатів, що підтверджують впровадження та дію у суб’єкта підприємницької діяльності, зазначених систем – необхідно було надати інше документальне підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
3) Всупереч вимогам Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ФОП Шевер Л.П. у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір № 35 від 08.04.2019 (файл «Аналог договор молоко1») та аналогічний договір № 16 від 15.03.2019 (файл «Аналог договор молоко2»), що не містять специфікацій, які є їх невід’ємними частинами, у зв’язку з чим відсутня інформація щодо обсягу предмета закупівлі (у кількісному та якісному виразі).
4) Всупереч вимогам Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ФОП Шевер Л.П. у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, що підтверджують трудові відносини між організацією, що надає транспортні послуги та її працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі. Відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ФОП Шевер Л.П. довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення доставки, супроводження та вантажно-розвантажувальних робіт, та наданої у складі пропозиції особистої медичної книжки водія, планувалося залучення Міщука Андрія Петровича. Послуги з перевезення вантажів територією України надаються відповідно до договору № 275 від 09.01.2019, укладеного з перевізником ФОП Бабак Олексій Сергійович та учасником ФОП Шевер Лариса Павлівна.

З урахуванням зазначеного, відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішенні про визначення переможцем та відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Шевер Лариса Павлівна, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
У разі незадоволення цієї вимоги, будемо змушені звернутися до органу оскарження для захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:20
Шановний Учасник! На Вашу вимогу надаємо пояснення, яке зазначене в оприлюдненому Протоколі щодо розгляду учасника торгів Міського дитячого дошкільного об'єднання.

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-31-002030-a.a2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3", Код ЄДРПОУ:42054006
Дата подання: 01 березня 2020 22:51
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможцем торгів учасника ФОП Шевер Л.П.
Замовник неправомірно визначив переможцем торгів учасника ФОП Шевер Л.П., тендерна пропозиція якого на відповідала умовам тендерної документації (повний текст викладено у Скарзі)
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 04 березня 2020 20:33
Рішення від 04.03.2020 №4170.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 20:33
Рішення від 18.03.2020 №5185.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:26

Документи подані скаржником

01 березня 2020 22:50
Скарга_UA-2020-01-31-002030-a.pdf
01 березня 2020 22:50
Скарга_UA-2020-01-31-002030-a.pdf.p7s
01 березня 2020 22:50
3) Аналог договор молоко1.PDF
01 березня 2020 22:50
4) Аналог договор молоко2.PDF
01 березня 2020 22:50
6) Мед книжка 1.PDF
01 березня 2020 22:51
8) Договор перевезення.PDF

Документи подані замовником

16 березня 2020 13:31
Пояснення ДДО для АМК.pdf
16 березня 2020 13:31
4)Аналог договор молоко2.PDF
16 березня 2020 13:31
5)Договор перевезення.PDF
16 березня 2020 13:31
8)Договор постачання ВМЗ.PDF
16 березня 2020 13:31
10)Поясн. до додатку 2.jpg
16 березня 2020 13:31
14)hassp.jpeg
16 березня 2020 13:31
15)iso.jpeg
16 березня 2020 13:31
1)Лист щодо сертифікації.PDF
16 березня 2020 13:31
3)Аналог договор молоко1.PDF
20 березня 2020 16:56
Протокол.pdf
20 березня 2020 17:00
Протокол скасування.pdf

Документи Органу Оскарження

04 березня 2020 20:33
Рішення від 04.03.2020 №4170.pdf
23 березня 2020 20:26
Рішення від 18.03.2020 №5185.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Шевер Лариса Павлівна" 533 340,00
UAH з ПДВ
448 894,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 450 376,00
UAH з ПДВ
450 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2020 21:23
Dovidka_20048540760750449873.pdf
17 лютого 2020 16:06
pdf.pdf
15 лютого 2020 11:24
Додаток 8 молоко.PDF
15 лютого 2020 11:24
Додаток 3.zip
15 лютого 2020 11:24
Додаток 2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Шевер Лариса Павлівна"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Шевер Лариса Павлівна"
#2725705964
Переможець 448 894,45
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 11:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Шевер Лариса Павлівна"
#2725705964
448 894,45
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 березня 2020 16:17
Коментар щодо відміни: Скасування процедури закупівлі «ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване жирністю 2,5% )»,як такої що не відповідає заявленій потребі,з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону: «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».
Документи:
23 березня 2020 16:17
Електронний підпис
23 березня 2020 16:09
Протокол 23.03.2020р..pdf