Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
91 540,00 UAH
UA-2020-01-31-001934-a ● d5f1dd400bde4fee89b4a61a3009935a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21902497 |
Вебсайт: | http://perinatalcenter-dnepr.com/ |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Наталія Юхимівна Жушман +380563778772,+380675676377 ek_dopc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 15:58 |
Очікувана вартість: | 91 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 915,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Сурфаніос лемон фреш UA 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Космічна ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
134 штуки
Септомакс, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Космічна ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
47 штуки
Аеродезин 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Космічна ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
5 штуки
Віроксол F, 1000мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Космічна ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
10 штуки
Амісепт 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Космічна ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
3 штуки
Віпаніос ексель серветки №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Космічна ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
4 штуки
Аніосгель 800 UA 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Космічна ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
3 штуки
Вінсепт (експрес) 5л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Космічна ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2020 18:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2020 18:44 |
Додаток 1 (Технічні вимоги)2020.doc | |
31 січня 2020 12:10 |
Додаток 2 (Форма пропозиції).doc | |
31 січня 2020 12:10 |
Оголошення для проведення закупівель.doc | |
31 січня 2020 12:10 |
Додаток 3 (Проект договору).docx |
04 лютого 2020 18:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2020 18:44 |
Додаток 1 (Технічні вимоги)2020.doc
|
|||
31 січня 2020 12:10 |
Додаток 2 (Форма пропозиції).doc
|
|||
31 січня 2020 12:10 |
Оголошення для проведення закупівель.doc
|
|||
31 січня 2020 12:10 |
Додаток 3 (Проект договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 04 лютого 2020 10:37
Дата відповіді: 04 лютого 2020 15:35
Шановний замовнику, уточніть, будь ласка ,що саме Ви замовляєте Вінсепт експрес чи Вінсепт рідина, адже опис складу у вимогах - це Вінсепт рідина, а призначення ( вимоги) - це Вінсепт експрес. ТОж ви хочете засіб для рук чи поверхонь?
Відповідь: Доброго дня! Нам потрібен Вінсепт експрес, дезінфікуючий засіб у формі рідини 5л каністра для обробки поверхонь та хірургічних інструментів (без гліцерину). Відповідні зміни у технічне завдання будуть внесені. Дякуємо
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-31-001934-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 03 лютого 2020 11:52
Вимога!
Замовник-хабарник проводить чергову корупційну закупівлю у "свого" постачальника, яка буде з найдорожчою пропозицією. За нашою інформацією, головний лікар, головна медична сестра та економист цієї Установи вимагають від постачальниів 40% хабаря! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, зазначена відповідність стандартам EN та Європейським директивам( До чого вони в Україні, відомо тільки цьому хабарнику. Ми же не в Євросоюзі! Чому не Російським стандартам, чи Монгольським?), прописані режими використання з зазначенням експозицій, характерні тільки певній торговій марці одного виробника, вказані речовини, які не повинні міститись ( не агресивні!!! Щоб відхилити небажаних Учасників!), Зазначений специфічний тільки для певної торгової марки спектр антимікробної дії, зазначена протизаконна вимога надання гарантійних листів від виробника, що визнана АМКУ та Міністерством економічного розвитку і торгівлі дискримінаційною, зазначена протизаконна вимога надання зразків для проведення якогось там аналізу (зразки не є частиною документації, тому вимагати їх -протизаконно!) і т.д. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до кримінальної відповідальності!
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, зазначена відповідність стандартам EN та Європейським директивам( До чого вони в Україні, відомо тільки цьому хабарнику. Ми же не в Євросоюзі! Чому не Російським стандартам, чи Монгольським?), прописані режими використання з зазначенням експозицій, характерні тільки певній торговій марці одного виробника, вказані речовини, які не повинні міститись ( не агресивні!!! Щоб відхилити небажаних Учасників!), Зазначений специфічний тільки для певної торгової марки спектр антимікробної дії, зазначена протизаконна вимога надання гарантійних листів від виробника, що визнана АМКУ та Міністерством економічного розвитку і торгівлі дискримінаційною, зазначена протизаконна вимога надання зразків для проведення якогось там аналізу (зразки не є частиною документації, тому вимагати їх -протизаконно!) і т.д. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до кримінальної відповідальності!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2020 14:24
1. Пояснення щодо еквівалентів надані наприкінці п.1. Додатку 1 (Технічні вимоги) + наш стандартний текст про "можливість" а не "обов'язковість" вказання еквівалентів в Наказі про допорогові закуплі
2. Заборонений АКМУ гарантійний лист від виробника про можливість постачання у переліку не вказаний, але вимоги надання гарантійного листа про термін придатності та сертифікату якості є обов'язковими
3. То же наша стандартна відповідь що вимоги до предмету закупівлі ні як не дискримінують саме Учасників
2. Заборонений АКМУ гарантійний лист від виробника про можливість постачання у переліку не вказаний, але вимоги надання гарантійного листа про термін придатності та сертифікату якості є обов'язковими
3. То же наша стандартна відповідь що вимоги до предмету закупівлі ні як не дискримінують саме Учасників
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-31-001934-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 03 лютого 2020 14:47
Щодо відповіді хабарника
Хабарнику, по-перше, свої посилання на документацію залиште собі. Ви не читаєте надані вам від "улюбленого" постачальника медико-технічні вимоги на продукцію? Відкрийте очі і подивіться в вимогах на продукцію -"гарантійні листи виробника або представника, які підтверджують якість продукції". Надайте розгорнуту відпоівідь по пунктах нашої Законної вимоги щодо нерозгляду еквівалентів! Ви б ще вказали в документації , що окрім вашого "улюбленого" постачальника, всім іншим забороняється брати участь в торгах та забороняється дерібанити Державні бюджетні кошти!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 14:37
Шановний учасник, Ви змушуєте нас взагалі не прописувати технічну специфікацію через те, що у Вас немає дезінфікуючих засобів, які відповідають вимогам тендерної документації? Знову аргументувати вибір саме цієї продукції ми не вважаємо за потрібне, адже з власного досвіду знаємо, що Вас це не цікавить. Вже вкотре Ви навмисно перешкоджаєте розробці тендерної документації, у відповідності до вимог Наказу МЕРТУ №680 від 13.04.2016 року «Про затвердження примірної тендерної документації», Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"і звинувачуєте Замовника у корупційних діяннях. В усіх тендерних закупівлях, не тільки нашого закладу, а й інших бюджетних установах України, Ви здійснюєте тиск на тендерний комітет, поширюєте недостовірні відомості, фальсифікуєте факти, порушуєте Конституцію України з метою нав`язування своєї продукції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" |
65 430,00
UAH з ПДВ
|
65 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
91 325,00
UAH з ПДВ
|
91 325,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" #37308833 |
Відхилено |
65 430,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 14:57
|
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА" #2144122167 |
Переможець |
91 325,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 11:44
|
Договір №171-бpdf.pdf | укладений |
11 березня 2020 11:43
|