Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041302 Петропавлівка – Сонцеве – Богданівка км 16+350 – км 26+075 Павлоградського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
87 957 766,00 UAH
UA-2020-01-31-001835-a 7b6fc1bd0cca41cea22b59826438dad5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 11:16
Очікувана вартість: 87 957 766,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 439 788,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041302 Петропавлівка – Сонцеве – Богданівка км 16+350 – км 26+075 Павлоградського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоградський район, дорога загального користування місцевого значення О041302 Петропавлівка – Сонцеве – Богданівка км 16+350 – км 26+075
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 05 лютого 2020 18:02
Дата відповіді: 07 лютого 2020 17:02
На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає копію такого договору, копію документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва, що є предметом наданого аналогічного договору, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт, зазначений у договорі, та відгук від Замовника (або балансоутримувача) щодо будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання робіт, номеру контактного телефону представника замовника за аналогічним договором). Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. На нашу думку, дискримінація полягає у тому, що підприємства, які мають аналогічні договори (діючі, а не заверщені, котрі відповідають вимогам ТД) не зможуть прийняти участь в даній закупівлі, в зв'язку з відсутністю документу, що посвідчує ,факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва. Наше підприємство новостворене, але вже має кілька аналогічних діючих договорів з капітального ремонту, які по вартості та об'ємам виконаних робіт значно перевищуть об'єми даної закупівлі, але в зв'язку з тим, що дані договори розраховані на 2 роки виконання 2019-2020 рік, документ, що посвідчує факт введеня в єкплуатацію у нас відстуній . Дана вимога Замовника штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі, а тому просимо внести відповідні зміни до ТД та виключити дискримінаційні вимоги, а саме "надати документ який посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва", або надати можливість підтвердити аналогічний досвід ДІЮЧИМИ АНАЛОГІЧНИМИ ДОГОВОРАМИ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Згідно до п. 2 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником встановлена у п.3 Додатку 1 Тендерної документації умова щодо обов’язковості надання Учасниками довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, укладеного у період 2017-2019 роках з долученням у складі тендерної пропозиції, копії такого договору, копію документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на ВСЮ СУМУ, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на ВЕСЬ об’єм робіт, зазначений у договорі, та відгук від Замовника (або балансоутримувача) щодо будівельних робіт по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, з відповідною інформацією).
Саме, наявність вищезазначених документів є належним підтвердженням наявності у Учасника досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного договору. Сам по собі укладений Учасниками договір не може свідчати про його належне виконання, оскільки виконання договору може бути здійснено і неналежним чином.
Крім того, наявність Декларації (іншого документу, що посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва) для замовника є підтвердженням того, що аналогічний договір учасника виконано з дотриманням всіх вимог будівельних норм, стандартів і правил, будівельні матеріали, вироби і конструкції, що використано під час будівництва об’єктів, відповідають всім вимогам стандартів, норм і правил згідно із законодавством, об’єкт перевірено контролюючими органами, згідно їх повноважень, і визначено як надійний та безпечний для експлуатації.
Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству, а надають замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
З урахуванням вищевикладеного, виключення замовником умови щодо необхідності наявності у Учасника «документу який посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва» та зазначення умови щодо підтвердження Учасниками вищенаведеного кваліфікаційного критерію Лише шляхом надання «Діючих аналогічних договорів» не буде належним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо умов ТД
Дата подання: 06 лютого 2020 13:30
Дата відповіді: 07 лютого 2020 17:06
Загальне запитання щодо оголошення Шановний Замовнику, згідно вимог ТД, необхідно надати «Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, укладеного у період 2017-2019 роках. Аналогічним договором є договір, предмет якого включає: роботи з капітального ремонту (будівництва, реконструкції) доріг.» Вважаємо, що вимога щодо строків виконання аналогічних договорів протягом 2017-2019 років є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою та такою, що штучно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. А саме: Встановивши вимогу щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором протягом 2017-2019 років, Замовник таким чином штучно обмежує коло учасників закупівлі, адже учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт в необхідних об’ємах за 2020 рік, НЕ ЗМОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, просимо (вимагаємо у) Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме включити до тендерної документації можливість підтвердження критерію «наявність аналогічного договору» договорами за 2020 рік включно. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Згідно до п. 2 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, дати оголошення останньої, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником встановлена у п.3 Додатку 1 Тендерної документації обов’язковість надання Учасниками довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору, УКЛАДЕНОГО у період 2017-2019 роках з долученням у складі тендерної пропозиції, копії такого договору, копію документа, що посвідчує факт введення в експлуатацію об’єкту будівництва, копії довідок про вартість виконаних робіт за таким договором (форма КБ-3) на ВСЮ СУМУ, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) на ВЕСЬ об’єм робіт, зазначений у договорі, та відгук від Замовника (або балансоутримувача).
Вказана умова тендерної документації передбачає зазначення та надання Учасниками відповідних аналогічних договорів ЛИШЕ тих, які були УКЛАДЕНІ чи у 2017, чи у 2018, чи у 2019 р. (та інших документів) Як вбачається з умов тендерної документації замовником НЕ ВСТАНОВЛЮЮТЬСЯ вимоги щодо строків ВИКОНАННЯ (чи періоду виконання робіт) аналогічних договорів протягом 2017-2019.
Разом з тим, замовником будуть внесені зміни до тендерної документації щодо можливості надання учасниками аналогічного договору, укладеного у 2020 році.
Щодо умов ТД
Дата подання: 06 лютого 2020 13:31
Дата відповіді: 07 лютого 2020 17:09
Загальне запитання щодо оголошення Згідно умовам ТД необхідно надати Довідку, за формою, зазначеною у Додатку 7 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи (що підтверджується наданням учасником копії відповідного сертифікату). Який саме сертифікат повинен надати учасник для підтвердження наявності виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи? Який орган відповідальний за видачу сертифікатів? Яким чиним законодавством України встановлено, що виконавець робіт та інженер з проектно-кошторисної роботи зобов’язаний мати вищезазначені сертифікати? Чи не буде ненадання сертифікату, а замість нього листа-пояснення, причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника? У випадку, якщо обов’язкова наявність сертифікатів не закріплена чинним законодавством, просимо видалити цей пункт з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно до п. 2 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», замовником у п. 2 Додатку 1 тендерної документації встановлена обов’язкова наявність в Учасників інженера з проектно-кошторисної роботи. При цьому, для підтвердження кваліфікації спеціаліста в частині кошторисної документації, з урахуванням предмета закупівлі, а також вимог ч. 6 Розділу 3 ТД, замовником встановлена умова про необхідність надання учасниками копії відповідного сертифікату.
З метою дотримання принципів здійснення закупівель, та недопущення, у тому числі недискримінації учасників, замовник у тендерній документації не визначає суб’єкта видачі, форму (вигляд) та інші обмежуючі умови для сертифікатів.
Як вбачається з умов п.2 Додатку 1 тендерної документації, замовником передбачена необхідність надання відповідного сертифікату ЛИШЕ для інженера з проектно-кошторисної роботи. Для виконавця робіт ВІДСУТНЯ умова у тендерній документації щодо надання будь-якого сертифікату.
При цьому звертаємо увагу, на вимоги ч.1 ст. 30 Закону України, ч. 3 Розділу 5 ТД, згідно до якої у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам ТД, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-31-001835-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34898640
Дата подання: 07 лютого 2020 16:18
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Замовником – Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041302 Петропавлівка-Сонцеве-Богданівка км 16+350 – км 26+075 Павлоградського району Дніпропетровської області».
Згідно умов Тендерної документації, а саме пунктом 1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації, замовник вимагає надати в підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід – Довідку, за формою, зазначеною у Додатку 7 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи (що підтверджується наданням учасником копії відповідного сертифікату).
Вважаємо умови тендерної документації щодо підтвердження учасником наявності виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи наданням учасником копії відповідного сертифікату невідповідають приписам законодавства, обмежують конкуренцію серед учасників та призводять до дискримінації учасників.
Зі змісту зазначеної умови тендерної документації не зрозуміло який саме сертифікат має на увазі замовник.
Згідно ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» якою визначено відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), та встановлено порядок проходження професійної атестації, а також види робіт, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію та не передбачено проведення атестації та отримання сертифікату виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи для виконання робіт за предметом даної закупівлі (капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення).
Таким чином, чинним законодавством України не перебдачено наявність у виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи відповідних сертифікатів.
Статтею з та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документаціївносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі наведеного звертаємося до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Пропублічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (пунктом 1 розділу 2 Додатку 1) на закупівлю «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041302 Петропавлівка-Сонцеве-Богданівка км 16+350 – км 26+075 Павлоградського району Дніпропетровської області» вимоги щодо підтвердження учасником наявності виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи наданням учасником копії відповідного сертифікату .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 12:17
Добрий день!
Ваша вимога була розглянута тендерним комітетом, за результатом чого повідомляємо наступне.
07.02.20 замовником були надані відповідні роз’яснення щодо вказаної у вимозі умови тендерної документації. Разом з тим, з урахуванням наявності у осіб подвійного трактування вказаних умов тендерної документації, що може призвести до порушень принципів здійснення закупівель, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ" 87 067 119,92
UAH з ПДВ
86 627 331,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" 87 930 273,00
UAH з ПДВ
87 066 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 12:35
Електронний підпис
16 березня 2020 12:35
5. Ліцензія.pdf
16 березня 2020 12:35
4. Податкова.pdf
16 березня 2020 12:35
3. Судимість.pdf
16 березня 2020 12:35
2. Лист.pdf
16 березня 2020 12:35
1. Пропозиція.pdf
18 лютого 2020 12:48
Електронний підпис
18 лютого 2020 12:48
26. догов.ціна та розрах.pdf
18 лютого 2020 12:48
23. пропозиц.pdf
18 лютого 2020 12:47
Довіреність 29.zip
18 лютого 2020 12:47
грошове покриття 17098.zip
18 лютого 2020 12:47
гарантия 17098.zip
18 лютого 2020 12:47
33. антикор.прогр.pdf
18 лютого 2020 12:47
32. проект дог.pdf
18 лютого 2020 12:47
31.1. щодо істот.умов дог.pdf
18 лютого 2020 12:47
31. згода з проек.дог.pdf
18 лютого 2020 12:47
30. щодо формув.цін.проп.pdf
18 лютого 2020 12:47
29. щодо визнач.ціни.pdf
18 лютого 2020 12:47
28. календ.граф.pdf
18 лютого 2020 12:47
27. щодо перевез.робіт.pdf
18 лютого 2020 12:47
25. дотрим.закон.pdf
18 лютого 2020 12:47
24. достов.інфор.pdf
18 лютого 2020 12:47
9. захист довкіл.pdf
18 лютого 2020 12:47
8. відомос.про учасн..pdf
18 лютого 2020 12:47
7. докум.на посад.особу.pdf
18 лютого 2020 12:47
5.4. відгуки.pdf
18 лютого 2020 12:47
5.3. копії КБ3. КБ2 ан.дог..pdf
18 лютого 2020 12:47
5.1. копія аналог.дог..pdf
18 лютого 2020 12:47
5. довід.про аналог.дог..pdf
18 лютого 2020 12:47
4.1. копії докум.праців.pdf
18 лютого 2020 12:47
4. довідка працівн..pdf
18 лютого 2020 12:47
3.3 листи надач.посл.МТБ.pdf
18 лютого 2020 12:47
3.2.1. відсутн.акт.до дог..pdf
18 лютого 2020 12:47
3.2. копії дог.надан.МТБ.pdf
18 лютого 2020 12:47
3.1. копії докум.на МТБ.pdf
18 лютого 2020 12:47
3. довід.наяв.МТБ.pdf
18 лютого 2020 12:47
22. субпід.pdf
18 лютого 2020 12:47
21.1. ТЗ.pdf
18 лютого 2020 12:47
21. відпов.ТЗ.pdf
18 лютого 2020 12:47
2. гаран.лист законод..pdf
18 лютого 2020 12:47
19. щодо актуа.інф.pdf
18 лютого 2020 12:47
18. згода на оброб.даних.pdf
18 лютого 2020 12:47
17.3. лист підтвер.лабор.pdf
18 лютого 2020 12:47
17.2. дог.залуч.лабор..pdf
18 лютого 2020 12:47
17.1. свідоц.лабор..pdf
18 лютого 2020 12:47
17. щодо залуч.лабор.pdf
18 лютого 2020 12:47
16. транс.схема.pdf
18 лютого 2020 12:47
15. розрах.часу.pdf
18 лютого 2020 12:47
14.4.2. викидиК.pdf
18 лютого 2020 12:46
14.4.1. викидиК.pdf
18 лютого 2020 12:46
14.4. викидиК.pdf
18 лютого 2020 12:46
14.3. атестат виробК.pdf
18 лютого 2020 12:46
14.1. дог.постав.асфал..pdf
18 лютого 2020 12:46
14. придб.асфал.суміш.pdf
18 лютого 2020 12:46
13. відсутн.АБЗ.pdf
18 лютого 2020 12:46
12. свідоц.повірка.pdf
18 лютого 2020 12:46
11. копія Статут.pdf
18 лютого 2020 12:46
10. копія вит.ПДВ.pdf
18 лютого 2020 12:46
1. реєстр.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 20:33
Електронний підпис
17 лютого 2020 20:25
15. Проект договору.pdf
17 лютого 2020 20:25
13.Копія ліцензії.pdf
17 лютого 2020 20:25
6. Копії наказів.pdf
17 лютого 2020 20:25
5. Копії листів-згод.pdf
17 лютого 2020 20:25
4. Копії документів МТБ.pdf
17 лютого 2020 20:25
3. Довідки.pdf
17 лютого 2020 20:25
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ"
#42883995
Переможець 86 627 331,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ"
#42883995
86 627 331,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 15:39
договір № 6 від 27.03.20 .pdf укладений
27 березня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 16:21
Д.у.3.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 11:15
д.у.2.pdf зміни до договору
29 липня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 13:59
д.у.1.pdf зміни до договору
24 червня 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 6 від 27.03.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни дщо п.11.1, Додатку 1,2 Договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №2 до Договору № 6 від 27.03.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено до п.3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №3 до Договору № 6 від 10.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML