Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику.
Horizontal road marking services 2 Lots: Lot # 1. Horizontal road marking applying paint; Lot # 2. Application of horizontal road marking with the use of cold two-component structural plastic.
Очікувана вартість
29 269 000,00 UAH
UA-2020-01-31-001818-c 254bf4ed79e6456a9c4dc795f00e5196
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Corporation "Kyivavtodor"
National ID: 03359026
Contact point: Babenko Oleksandr Igerevich
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 січня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 21:00
Очікувана вартість: 29 269 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 31 січня 2020 16:27
Enquiries until: 24 лютого 2020 21:00
Complaints submission until: до 01 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 березня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 29 269 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement

Тендерна документація

27 лютого 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 17:06
Зміни №2 розмітка.doc
27 лютого 2020 17:06
ТД - розмітка (нова редакція 2).doc
20 лютого 2020 18:15
Зміни №1 розмітка.doc
27 лютого 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 17:06
Зміни №2 розмітка.doc
27 лютого 2020 17:06
ТД - розмітка (нова редакція 2).doc
20 лютого 2020 18:15
ТД - розмітка (нова редакція).doc
31 січня 2020 16:28
ТД - розмітка.doc
20 лютого 2020 18:15
Зміни №1 розмітка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо інформації про субпідрядників
Дата подання: 18 лютого 2020 11:23
Дата відповіді: 18 лютого 2020 15:18
В пп 1.5.1. п. 1.5. додатку 2 "Учасник повинен надати скановану довідку з інфоррмацією про кожного суб"єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до надання послуг як субпідрядника за встановленою формою......". Поясніть, будь-ласка, ця форма заповнюється на субпідрядників, що плануються залучатися в обсязі не мепнше ніж 20 %, чи на і тих, що плануються залучатися в обсязі до 20% також? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 1.5.1. тендерної документації Учасник повинен надати скановану довідку з інформацією про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження), якого він планує залучати до надання послуг як субпідрядника за встановленою формою в тендерній документації, незалежно від відсотка доручених послуг.
Відповідно до п.1.5.3. у разі залучення субпідрядника, орієнтовний обсяг доручених послуг якому складає більше 20 %, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи по кожному такому субпідряднику у відповідності до п. 1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та п. 1.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 тендерної документації.
Поділ на лоти
Дата подання: 18 лютого 2020 14:55
Дата відповіді: 20 лютого 2020 18:19
В пункті 3.9. розділу 3 Тендерної документації передбачено, що предмет закупівлі не поділяється на частини (лоти), що суперечить п. 3.1. розділу 1. Просимо привести всі пункти документації у відповідність.
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Щодо підтвердження наявності лабораторії
Дата подання: 18 лютого 2020 15:23
Дата відповіді: 20 лютого 2020 18:17
Пунктом 1.2.5.3. додатку 2 до тендерної документації передбачено, що ля документального підтвердження наявності лабораторії учасник повинен надати скановану довідку в довільній формі про наявність лабораторії та копію свідоцтва про атестацію або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015, або сертифікат визначення (або визнання) вимірювальних можливостей, або рішення про визнання спроможності проведення вимірювань власної випробувальної лабораторії з додатками або копія чинного договору залучення сторонньої лабораторії (копія свідоцтва про атестацію лабораторії або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015, або сертифікат визначення вимірювальних можливостей або рішення про визнання спроможності проведення вимірювань з додатками надається також у випадку залучення сторонньої лабораторії). Чи буде вважатися невідповідністю тендерній документації, якщо учасник надасть у складі тендерної пропозиції копію Атестата про акредитацію лабораторії з додатками виданого Національним агентством з акредитації України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Поділ на лоти
Дата подання: 20 лютого 2020 18:17
Дата відповіді: 20 лютого 2020 18:19
В пункті 3.9. розділу 3 Тендерної документації передбачено, що предмет закупівлі не поділяється на частини (лоти), що суперечить п. 3.1. розділу 1. Просимо привести всі пункти документації у відповідність.
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-31-001818-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Хімія Парк", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 18 лютого 2020 15:14
Щодо працівників відповідної кваліфікації
Пунктом 1.3.1. додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасником посвідчення про навчання/підвищення кваліфікації тільки для основних спеціалістів за даним напрямком діяльності (машиніст машини для нанесення ліній дорожньої розмітки), видане навчальним закладом, який має ліцензію МОН України для надання освітніх послуг. Прошу уточнити чи буде вважатися невідповідністю тендерній документації, якщо учасник надасть посвідчення машиніста маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг, видане навчальним закладом, який має ліцензію МОН України для надання освітніх послуг? Якщо так, то просимо внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 18:18
Будуть внесені зміни до тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000052 ● cfee1c144dc04e1cbb0a0a110235d2ac
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 18:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2020-01-31-001818-c 31.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-14 15:16:10

Пояснення

Предмет закупівлі: Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 Лоти: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот № 2. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику.
Вид предмета закупівлі: послуги.
Код за ДК 021:2015 – 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
При визначенні предмету закупівлі, замовник керувався: Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 1.16 п. 1 додатку 5 «Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154, єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 затвердженим наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 № 1749, аналізом закупівель інших замовників розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Відповідно до підпункту 1.16 пункту 1 додатку 5 Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154, нанесення дорожньої розмітки відноситься до утримання об'єктів благоустрою населених пунктів. Утримання об'єктів благоустрою населених пунктів не підпадає під визначення «роботи» в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та не є товаром, а отже є послугами.
Відповідно до єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 № 1749, код 45233221-4 «Нанесення дорожньої розмітки» знаходиться в розділі 45000000-7 «БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ». Даний розділ включає в себе поточний ремонт, який в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є послугами. В інших розділах єдиного закупівельного словника, немає кодів, які б містили в назві «нанесення розмітки».
Ризик який спрацював відноситься до закупівель робіт та не стосується закупівель послуг.
Розмір тендерного забезпечення не перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі, що не порушує граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю послуг.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 18 948 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 94 740,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 568000 UAH


Title: Lot # 1. Horizontal road marking applying paint
Current status: Complete
Estimated total value: 18 948 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 94 740,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 23 березня 2020 14:55
Auction planned date: 23 березня 2020 14:55
Закінчення: 23 березня 2020 15:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот № 1. Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
Дата доставки: 30 вересня 2020

Lot # 1. Horizontal road marking applying paint
CPV: 45230000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. За письмовим зверненням Виконавця Замовник приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на надання Послуг за цим Договором. Перед початком надання Послуг надається аванс в розмірі до 30 % виключно на придбання матеріалів на строк не більше 45 (сорока п’яти) календарних днів. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів. Виконавець зобов'язується використати отриманий аванс на придбання і постачання необхідних для надання Послуг матеріалів та звітувати за нього протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів. У разі виплати Виконавцю авансу, подальші розрахунки здійснюються за фактом надання Послуг на підставі актів приймання обсягів нанесеної розмітки, за наявності бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти прийняття виконаних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт (ф. КБ-3), які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику. Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником на підставі документів, визначених в пункті 5.6 Договору. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на дану закупівлю. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 березня 2020
UA-2020-01-31-001818-c254bf4ed79e6456a9c4dc795f00e5196
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" Документи
Відхилено
Документи

Документи

05 березня 2020 21:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 березня 2020 11:25
Електронний підпис
05 березня 2020 11:24
ПРОПОЗИЦІЯ.7z

Документи

05 березня 2020 21:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 березня 2020 20:43
Електронний підпис
05 березня 2020 20:43
Електронний підпис
05 березня 2020 20:42
Заявка-пропозиція.pdf
05 березня 2020 20:39
Заявка-пропозиція.pdf
05 березня 2020 20:19
Електронний підпис
05 березня 2020 20:19
Електронний підпис
05 березня 2020 20:04
Заявка-пропозиція.pdf
05 березня 2020 18:10
Додаток 10.pdf
05 березня 2020 18:10
довіреність.pdf
05 березня 2020 18:10
Інформація про базу.pdf
05 березня 2020 18:10
проект договору.pdf
05 березня 2020 18:10
ст.17.pdf
05 березня 2020 18:10
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2020 18:09
Лист про код доступу.pdf
05 березня 2020 18:09
Довіка про представника.pdf
05 березня 2020 18:09
Копія договору+КБ-2в+КБ-3.pdf
05 березня 2020 18:09
Відгук Київавтодор.pdf
05 березня 2020 18:09
Довідка про досвід.pdf
05 березня 2020 18:09
Довідка про прилади.pdf
05 березня 2020 18:09
Копія договору Сварог.pdf
05 березня 2020 18:09
Договір оренди база.pdf
05 березня 2020 18:09
Довідка про обладнання.pdf
05 березня 2020 18:09
Виписка по рахунку.pdf
05 березня 2020 18:09
Копії трудових книжок.pdf
05 березня 2020 18:09
Статут 2019.pdf
05 березня 2020 18:09
Гарантія Київ лот 1.zip
05 березня 2020 18:09
паспорт директор.PDF
05 березня 2020 18:09
Протокол № 28-02.pdf
05 березня 2020 18:09
Витяг ПДВ 2020.pdf

Документи

05 березня 2020 21:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 квітня 2020 22:27
Електронний підпис
16 квітня 2020 20:21
кошторис АВК
16 квітня 2020 20:21
кошторис
02 квітня 2020 22:19
Електронний підпис
02 квітня 2020 18:57
довідка дфс
02 квітня 2020 16:56
кошторис
02 квітня 2020 16:46
довідки ст.17
02 квітня 2020 16:46
довідка дфс
02 квітня 2020 16:46
довідка мвс
05 березня 2020 19:39
Електронний підпис
05 березня 2020 19:39
Електронний підпис
05 березня 2020 18:23
19 Проекти договорів ЛОТ1.pdf
05 березня 2020 18:23
17 Обсяги ЛОТ 1.PDF
05 березня 2020 18:23
11 Інформація про досвід.pdf
05 березня 2020 18:22
1 Пропозиція_ЛОТ 1.PDF

Документи

05 березня 2020 21:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 березня 2020 20:55
Електронний підпис
05 березня 2020 20:54
Повітродуйка.pdf
05 березня 2020 20:54
Тех.пасп. - Хофман.pdf
05 березня 2020 20:54
Стаття 17.pdf
05 березня 2020 20:54
Протокол Хофман Фарба.pdf
05 березня 2020 20:54
Проект Договору Лот 1.pdf
05 березня 2020 20:54
Представник Київ.pdf
05 березня 2020 20:54
Паспорт Сеник Р.Р..pdf
05 березня 2020 20:54
Опис .pdf
05 березня 2020 20:54
Обсяги закупівлі Лот 1.pdf
05 березня 2020 20:54
Наказ на призначення .pdf
05 березня 2020 20:54
Матеріальна база.pdf
05 березня 2020 20:54
Лист з кодом доступу.pdf
05 березня 2020 20:54
Довідка захист довкілля.pdf
05 березня 2020 20:54
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2020 20:54
Антикорупційна.pdf
05 березня 2020 20:54
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 березня 2020 20:54
Бух розрахунок.pdf
05 березня 2020 20:54
Техпаспорт ГАЗ 2шт.pdf
05 березня 2020 20:54
Техп Borum.pdf
05 березня 2020 20:54
Статут .pdf
05 березня 2020 20:54
Санкції.pdf
05 березня 2020 20:54
Протокол Борум Пластик.PDF
05 березня 2020 20:54
Персональні дані.pdf
05 березня 2020 20:54
ПДВ оригінал.pdf
05 березня 2020 20:54
Оренда ТБД техніка.pdf
05 березня 2020 20:54
Наказ антикорупційна.pdf
05 березня 2020 20:54
Довідка про досвід.pdf
05 березня 2020 20:54
Атестат 2019 Хофман.pdf
05 березня 2020 20:54
Атестат 2019 Борум.pdf
05 березня 2020 20:54
Трудова Сеник.pdf
05 березня 2020 20:54
Трудова Олійник.pdf
05 березня 2020 20:54
Трудова Назар.pdf
05 березня 2020 20:54
Трудова Корсун.pdf
05 березня 2020 20:54
Трудова Корнієць.pdf
05 березня 2020 20:54
Трудова Ключник.pdf
05 березня 2020 20:54
Трудова Горбач.pdf
05 березня 2020 20:54
Трудова Буденкевич.pdf
05 березня 2020 20:54
Трудова Благовірний.pdf
05 березня 2020 20:54
Трудова Адамчук.pdf
05 березня 2020 20:54
Наказ Сеник .pdf
05 березня 2020 20:54
Наказ Олійник.pdf
05 березня 2020 20:54
Наказ Назар.pdf
05 березня 2020 20:54
Наказ Корсун.pdf
05 березня 2020 20:54
Наказ Корнієць.pdf
05 березня 2020 20:54
Наказ Ключник.pdf
05 березня 2020 20:54
Наказ Горбач.pdf
05 березня 2020 20:54
Наказ Буденкевич.pdf
05 березня 2020 20:54
Наказ Благовірний.pdf
05 березня 2020 20:54
Наказ Адамчук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР ВЕКТОР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва

ТОВ "Трафік Менеджмент Груп"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва 16 634 038,96
UAH з ПДВ
12 514 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 13 905 018,00
UAH з ПДВ
13 905 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 22:27
Електронний підпис
16 квітня 2020 20:21
кошторис АВК
16 квітня 2020 20:21
кошторис
02 квітня 2020 22:19
Електронний підпис
02 квітня 2020 18:57
довідка дфс
02 квітня 2020 16:56
кошторис
02 квітня 2020 16:46
довідки ст.17
02 квітня 2020 16:46
довідка дфс
02 квітня 2020 16:46
довідка мвс
05 березня 2020 19:39
Електронний підпис
05 березня 2020 19:39
Електронний підпис
05 березня 2020 18:23
19 Проекти договорів ЛОТ1.pdf
05 березня 2020 18:23
17 Обсяги ЛОТ 1.PDF
05 березня 2020 18:23
11 Інформація про досвід.pdf
05 березня 2020 18:22
1 Пропозиція_ЛОТ 1.PDF

Публічні документи

05 березня 2020 20:43
Електронний підпис
05 березня 2020 20:43
Електронний підпис
05 березня 2020 20:42
Заявка-пропозиція.pdf
05 березня 2020 20:39
Заявка-пропозиція.pdf
05 березня 2020 20:19
Електронний підпис
05 березня 2020 20:19
Електронний підпис
05 березня 2020 20:04
Заявка-пропозиція.pdf
05 березня 2020 18:10
Додаток 10.pdf
05 березня 2020 18:10
довіреність.pdf
05 березня 2020 18:10
Інформація про базу.pdf
05 березня 2020 18:10
проект договору.pdf
05 березня 2020 18:10
ст.17.pdf
05 березня 2020 18:10
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2020 18:09
Лист про код доступу.pdf
05 березня 2020 18:09
Довіка про представника.pdf
05 березня 2020 18:09
Копія договору+КБ-2в+КБ-3.pdf
05 березня 2020 18:09
Відгук Київавтодор.pdf
05 березня 2020 18:09
Довідка про досвід.pdf
05 березня 2020 18:09
Довідка про прилади.pdf
05 березня 2020 18:09
Копія договору Сварог.pdf
05 березня 2020 18:09
Договір оренди база.pdf
05 березня 2020 18:09
Довідка про обладнання.pdf
05 березня 2020 18:09
Виписка по рахунку.pdf
05 березня 2020 18:09
Копії трудових книжок.pdf
05 березня 2020 18:09
Статут 2019.pdf
05 березня 2020 18:09
Гарантія Київ лот 1.zip
05 березня 2020 18:09
паспорт директор.PDF
05 березня 2020 18:09
Протокол № 28-02.pdf
05 березня 2020 18:09
Витяг ПДВ 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва
#05465258
Переможець 12 514 500,00
UAH з ПДВ
31 березня 2020 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району" м. Києва
#05465258
12 514 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:01
Додаткова 4 (19-14).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:53
Додаткова 3 (19-14).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 10:59
Додаткова 2 (19-14).pdf зміни до договору
29 вересня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 16:57
Додаткова 1 (19-14).pdf зміни до договору
27 квітня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 16:34
19-14.pdf укладений
21 квітня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.2 та пункт 5.4 Договору викладено у новій редакції в частині порядку надання авансу відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». 2. Розділ 23 Договору "Найменування та реквізити Сторін" викладено в новій редакції з зазначенням бюджетного рахунку Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 19-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 - зміна строків надання послуг до 30 листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 19-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1 - зміна строків надання послуг до 15 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 19-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1 - Договірна ціна за цим Договором складає 9 985 047,06 грн. (дев'ять мільйонів дев'ятсот вісімдесят п'ять тисяч сорок сім гривень 06 копійок), у тому числі ПДВ 20 % - 1 664174,51 грн. та включає витрати Виконавця на необхідні матеріали. Розрахунок договірної ціни, складений відповідно до тендерної пропозиції Виконавця є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 1). 2. Додаток № 1 до Договору викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: 19-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 985 047,06
UAH (в тому числі ПДВ 1 664 174,51 UAH)