Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗДО № 777
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-01-31-001795-c ● 44add99fab6b4897a85dcb82dae7aa80
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна +380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 14:02 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДБН В.2.2-3:2018 згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗДО № 777)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗДО № 777
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04108, Україна, м. Київ, м.Київ, просп. Свободи, 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 16:24 |
Вимоги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог Замовника
Дата подання: 02 лютого 2020 17:59
Дата відповіді: 04 лютого 2020 14:13
1. Виконання установки віконних блоків та ремонту відкосів не потребують будівельної ліцензії та дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпекою, почитайте ЗАКОНИ. 2. Програмний комплекс АВК 3.3.3 оновлений до 3.4.2. 3. Ваш проект не пройшов експертизу??? і Підряднику необхідно спочатку провести заміри, потім їх розцінити, пройти експертизу, а ж потім Ви з ним заключите договір??? ТАК???? Тож експертиза у версії 3.3.3 кошторис не пропусте, скаже виготовити його у версії 3.4.2??? Вимоги прописані якось не кваліфіковано, просимо внести зміни...
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно чинного законодавства, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра підпадають до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
До постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри окремо не виділялися і дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки дозволяв виконувати роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників. Тобто компанії, які мають такий дозвіл також можуть виконувати роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри.
Тому, вимога замовника надати копію дозволу або декларація Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки є обґрунтованою.
Програмний комплекс АВК оновлений до 3.4.2. Єкспертизу кошторисної документації проходить Замовник, чи Підрядник, якщо його делегує Замовник в випадку кваліфікації.
До постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри окремо не виділялися і дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки дозволяв виконувати роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників. Тобто компанії, які мають такий дозвіл також можуть виконувати роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри.
Тому, вимога замовника надати копію дозволу або декларація Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки є обґрунтованою.
Програмний комплекс АВК оновлений до 3.4.2. Єкспертизу кошторисної документації проходить Замовник, чи Підрядник, якщо його делегує Замовник в випадку кваліфікації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-31-001795-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛІНВАР", Код ЄДРПОУ:38095998
Дата подання: 19 лютого 2020 17:30
Щодо безпідстваної дискваліфікації
Згідно витягу з протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації №28 від 19.02.2020 р було дискваліфіковано пропозицію Учасника ТОВ «ЕЛІНВАР», оскільки, як стверджує Замовник, в кошторисній документації договірна ціна вказана з урахуванням витрат на послуги технічного нагляду, який виконує Замовник.
Згідно п.17 Додатку 1 Технічних вимог Замовник вказав, що Кошторисна документація (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експерти кошторисної документації);
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та службою замовника включаючи витрати на технічний нагляд 1,7%);
- пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- схема конфігурації віконних блоків в існуючих віконних прорізах із зазначенням розмірів;
- схема розташування віконних блоків на фасадах будівлі;
- розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,83 люд.-г та розрядi робiт 3,8), затверджений керівником підприємства;
Тобто Учасник – ТОВ «ЕЛІНВАР» дану вимогу Замовника виконав.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо дискваліфікацію безпідставною, та вимагаємо:
1. Скасувати протокол засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації №28 від 19.02.2020 р
2. Визнати Учасника – ТОВ «ЕЛІНВАР» переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.17 Додатку 1 Технічних вимог Замовник вказав, що Кошторисна документація (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експерти кошторисної документації);
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та службою замовника включаючи витрати на технічний нагляд 1,7%);
- пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- схема конфігурації віконних блоків в існуючих віконних прорізах із зазначенням розмірів;
- схема розташування віконних блоків на фасадах будівлі;
- розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,83 люд.-г та розрядi робiт 3,8), затверджений керівником підприємства;
Тобто Учасник – ТОВ «ЕЛІНВАР» дану вимогу Замовника виконав.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо дискваліфікацію безпідставною, та вимагаємо:
1. Скасувати протокол засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації №28 від 19.02.2020 р
2. Визнати Учасника – ТОВ «ЕЛІНВАР» переможцем закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:41
Згідно пропозиції Ви включили в договірну ціну витрати на технічний нагляд та службу замовника. В технічних вимогах чітко вказано, що договірна ціна визначається з урахуванням експертизи кошторисної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-31-001795-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛІНВАР", Код ЄДРПОУ:38095998
Дата подання: 19 лютого 2020 17:44
Щодо особистих медичних книжок
Рекомендую Замовнику звернути увагу на особисті медичні книжки (форма 1-ОМК) подані Учасником - ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС", оскільки дані книжки можуть містити ознаки підробки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:46
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
Номер вимоги: UA-2020-01-31-001795-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛІНВАР", Код ЄДРПОУ:38095998
Дата подання: 21 лютого 2020 12:51
Технагляд
Пропонуэмо дискваліфікувати Переможця ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС", оскільки в нього тех включено кошти на утримання служби замовника, включаючи витрати на технічний нагляд 1,7%
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:47
Згідно пропозиції Ви включили в договірну ціну витрати на технічний нагляд та службу замовника. В технічних вимогах чітко вказано, що договірна ціна визначається з урахуванням експертизи кошторисної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛІНВАР" #38095998 |
Відхилено |
835 810,69
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 15:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" #33147770 |
Переможець |
899 826,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
50.pdf | укладений |
19 березня 2020 17:03
|