Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗДО № 777
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-01-31-001795-c 44add99fab6b4897a85dcb82dae7aa80
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 14:02
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДБН В.2.2-3:2018 згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗДО № 777)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (заміна вікон) в ЗДО № 777
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04108, Україна, м. Київ, м.Київ, просп. Свободи, 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 16:24
Вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог Замовника
Дата подання: 02 лютого 2020 17:59
Дата відповіді: 04 лютого 2020 14:13
1. Виконання установки віконних блоків та ремонту відкосів не потребують будівельної ліцензії та дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпекою, почитайте ЗАКОНИ. 2. Програмний комплекс АВК 3.3.3 оновлений до 3.4.2. 3. Ваш проект не пройшов експертизу??? і Підряднику необхідно спочатку провести заміри, потім їх розцінити, пройти експертизу, а ж потім Ви з ним заключите договір??? ТАК???? Тож експертиза у версії 3.3.3 кошторис не пропусте, скаже виготовити його у версії 3.4.2??? Вимоги прописані якось не кваліфіковано, просимо внести зміни...
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно чинного законодавства, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра підпадають до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
До постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48, яка набрала чинності 08.02.2018 р., про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри окремо не виділялися і дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки дозволяв виконувати роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників. Тобто компанії, які мають такий дозвіл також можуть виконувати роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри.
Тому, вимога замовника надати копію дозволу або декларація Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки є обґрунтованою.
Програмний комплекс АВК оновлений до 3.4.2. Єкспертизу кошторисної документації проходить Замовник, чи Підрядник, якщо його делегує Замовник в випадку кваліфікації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-31-001795-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛІНВАР", Код ЄДРПОУ:38095998
Дата подання: 19 лютого 2020 17:30
Щодо безпідстваної дискваліфікації
Згідно витягу з протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації №28 від 19.02.2020 р було дискваліфіковано пропозицію Учасника ТОВ «ЕЛІНВАР», оскільки, як стверджує Замовник, в кошторисній документації договірна ціна вказана з урахуванням витрат на послуги технічного нагляду, який виконує Замовник.
Згідно п.17 Додатку 1 Технічних вимог Замовник вказав, що Кошторисна документація (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експерти кошторисної документації);
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та службою замовника включаючи витрати на технічний нагляд 1,7%);
- пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- схема конфігурації віконних блоків в існуючих віконних прорізах із зазначенням розмірів;
- схема розташування віконних блоків на фасадах будівлі;
- розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,83 люд.-г та розрядi робiт 3,8), затверджений керівником підприємства;

Тобто Учасник – ТОВ «ЕЛІНВАР» дану вимогу Замовника виконав.

Враховуючи вищенаведене, вважаємо дискваліфікацію безпідставною, та вимагаємо:

1. Скасувати протокол засідання тендерного комітету управління освіти Подільської районної в м. Києві державної адміністрації №28 від 19.02.2020 р
2. Визнати Учасника – ТОВ «ЕЛІНВАР» переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:41
Згідно пропозиції Ви включили в договірну ціну витрати на технічний нагляд та службу замовника. В технічних вимогах чітко вказано, що договірна ціна визначається з урахуванням експертизи кошторисної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-31-001795-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛІНВАР", Код ЄДРПОУ:38095998
Дата подання: 19 лютого 2020 17:44
Щодо особистих медичних книжок
Рекомендую Замовнику звернути увагу на особисті медичні книжки (форма 1-ОМК) подані Учасником - ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС", оскільки дані книжки можуть містити ознаки підробки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:46
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
Номер вимоги: UA-2020-01-31-001795-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕЛІНВАР", Код ЄДРПОУ:38095998
Дата подання: 21 лютого 2020 12:51
Технагляд
Пропонуэмо дискваліфікувати Переможця ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС", оскільки в нього тех включено кошти на утримання служби замовника, включаючи витрати на технічний нагляд 1,7%
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 15:47
Згідно пропозиції Ви включили в договірну ціну витрати на технічний нагляд та службу замовника. В технічних вимогах чітко вказано, що договірна ціна визначається з урахуванням експертизи кошторисної документації.

Документи подані скаржником

19 лютого 2020 17:30
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІНВАР" 835 810,69
UAH з ПДВ
835 810,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" 899 826,00
UAH з ПДВ
899 826,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 14:57
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:56
Вивезення ТВ.pdf
07 лютого 2020 14:52
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:51
Електронний підпис
07 лютого 2020 14:50
Цінова 777.pdf
07 лютого 2020 14:50
протокол.rar
07 лютого 2020 14:50
Кошторис 777.pdf
07 лютого 2020 14:50
Довідки.pdf
07 лютого 2020 14:50
Вивезення ТВ.pdf
07 лютого 2020 14:50
9 Документ_ЄДР_1006301342.zip
07 лютого 2020 14:50
8 Статут.pdf
07 лютого 2020 14:50
4 вивіз сміття.pdf
07 лютого 2020 14:49
24 Продовження договір.pdf
07 лютого 2020 14:49
23 Ліцензія.pdf
07 лютого 2020 14:49
20 АК Програма.pdf
07 лютого 2020 14:49
17 Накази.pdf
07 лютого 2020 14:49
15.1. Охорона праці.pdf
07 лютого 2020 14:49
12 .1. Підтвердження МТБ.pdf
07 лютого 2020 14:49
10 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 08:53
4. Договір сміття №I-150.pdf
07 лютого 2020 08:53
9. Копія_Статуту.pdf
07 лютого 2020 08:53
8.2_Відгук школа 308.pdf
07 лютого 2020 08:53
11. Копія Витягу ПДВ.pdf
07 лютого 2020 08:53
1. Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 08:53
3_Обладнання та МТБ.pdf
07 лютого 2020 08:53
14_Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛІНВАР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛІНВАР"
#38095998
Відхилено 835 810,69
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 15:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"
#33147770
Переможець 899 826,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 15:24

Документи

19 лютого 2020 15:21
Витяг з протоколу

Документи

19 лютого 2020 15:24
Витяг з протоколу

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"
#33147770
899 826,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2020 15:24
Витяг з протоколу

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
50.pdf укладений
19 березня 2020 17:03