Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для тролейбусів
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2020-01-31-001788-a c439b3d3741f4acba79c6df1566bc7db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Контактна особа: Ольга Х
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 08:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 13:22
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 штуки
Шини для тролейбусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігв, вул. Шевченка, 50 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 11:56
Додаток 4 до ТД _ Договір_поставки.docx
31 січня 2020 11:56
Додаток 3 до ТД.docx
31 січня 2020 11:56
Тендерна документація.docx
31 січня 2020 11:56
ОГОЛОШЕННЯ_шини.docx
31 січня 2020 11:56
Додаток 2 до ТД.docx
31 січня 2020 11:56
Додаток 1 до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги
Дата подання: 31 січня 2020 13:20
Дата відповіді: 31 січня 2020 15:15
Шановний Замовнику! Надайте будь - ласка пояснення, на якій підставі ви вимагаєте від учасників надання сертифікату відповідності, якщо відповідно до чинного законодавства шини не підлягають обов'язковій сертифікації на території України?
Відповідь: Доброго дня. Дійсно, згідно чинного законодавства України, шини, як товар, не підлягають обов'язковій сертифікації, проте вимога про наявність сертифікату якості пояснюється специфікою підприємницької діяльності Замовника, а саме: послуги з перевезення пасажирів міським громадським транспортом, а тому вказані вимоги є гарантією надійності шин, як товару та безпеки перевезень для пасажирів.
Проект договору
Дата подання: 05 лютого 2020 11:51
Дата відповіді: 06 лютого 2020 10:39
Шановний замовнику. Просимо внести зміни до проекту договору з метою збалансування його умов в частині відповідальності сторін, зокрема, в п. 10.2, де зазначено, що "Постачальник має сплатити штраф у розмірі 20 відсотків вартості недопоставленого товару", тобто незалежно від кількості днів прострочення постачання товару Постачальник необгрунтовано має сплатити значну сумму штрафу. Крім того, згідно п.10.6 "Постачальник у разі прострочення поставки товару Покупцю строком понад 30 (тридцять) календарних днів, Постачальник зобов'язаний додатково сплатити Покупцю штраф у розмірі 7% від вартості несвоєчасно поставленого товару". Тоді як згідно п. 10.3 Замовник несе досить незначну фінансову відповідальність порівняно з Постачальником. При цьому згідно п.10.4 Замовник фактично звільняється навіть від такої незначної відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник закупівлі! Згідно ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Ознайомившись з вашим зверненням щодо проекту договору, було встановлено відсутність у ньому питань з приводу необхідності надання роз’яснень по тендерній документації та вимог щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, а тому було прийнято рішення про його відхилення.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000075 ● 83d4c566dab4450db82a0addfd69c324
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020 09:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.12.2020 № 59
м. Маріуполь

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 3 арк в 1 прим

Начальник управління Ігор БЄЛІК


Додаток
до наказу управління від 18.12.2020 № 59
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

6. Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради UA-2020-01-31-001788-a 31.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник КП "Чернігівське тролейбусне управління" ЧМР уважно розглянув висновок Моніторингу закупівлі та прийняв до уваги зауваження, та прийме всі можливі заходи недопущення їх в подальшій роботі.

2021-01-22 15:32:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 1 374 017,40
UAH з ПДВ
1 262 012,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті 1 363 283,33
UAH з ПДВ
1 269 006,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 1 348 200,00
UAH з ПДВ
1 285 999,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАЙРС" 1 302 000,48
UAH з ПДВ
1 286 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "НОРТЕК" 1 460 988,00
UAH з ПДВ
1 400 003,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСКАНІЯ АВТО" 1 492 380,00
UAH з ПДВ
1 400 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 1 513 521,00
UAH з ПДВ
1 492 374,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 09:18
ДПС.pdf
24 лютого 2020 17:52
МВС.pdf
19 лютого 2020 10:12
ЦІНОВАУКЦІОН.pdf
16 лютого 2020 23:56
НАКАЗ_ПРОТОКОЛ.pdf
16 лютого 2020 23:56
ЦІНОВА.pdf
16 лютого 2020 23:56
ТЕХНІЧНЕУЧАСНИК.pdf
16 лютого 2020 23:56
ТЕХНІЧНЕІНФОРМАЦІЯ.pdf
16 лютого 2020 23:56
ТЕХНІЧНЕЗАМОВНИК.pdf
16 лютого 2020 23:56
СТАТУТ+ОПИС.pdf
16 лютого 2020 23:56
СТАТТЯ17.pdf
16 лютого 2020 23:56
ПРАЦІВНИКИ.pdf
16 лютого 2020 23:56
ПОВНОВАЖЕННЯПІДПИС.pdf
16 лютого 2020 23:56
ПАСПОРТДИРЕКТОР.pdf
16 лютого 2020 23:56
МАТ.ТЕХ.БАЗА.pdf
16 лютого 2020 23:56
ЗГОДА_ДОГОВІР.pdf
16 лютого 2020 23:56
ДОВКІЛЛЯ.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 16:54
Електронний підпис
14 лютого 2020 16:53
Сертифікати.pdf
14 лютого 2020 16:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 лютого 2020 16:53
Довідка МТБ (ШИНИ).pdf
14 лютого 2020 16:53
Витяг ПДВ.pdf
14 лютого 2020 16:53
Витяг ЕДРПОУ 13.01.2020.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 11:00
Електронний підпис
14 лютого 2020 10:55
5-Тех. частина.pdf
14 лютого 2020 10:55
4-Тендерна пропозиц.pdf
14 лютого 2020 10:55
3-ст.17.pdf
14 лютого 2020 10:55
2-КК pdf.pdf
14 лютого 2020 10:55
1-повноваження.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 12:49
Наказ про призначення.PDF
14 лютого 2020 12:49
Протокол про обрання.pdf
14 лютого 2020 12:49
Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2020 12:49
Специфікація.pdf
14 лютого 2020 12:49
Сертифікат_Annaite20200117.pdf
14 лютого 2020 12:49
Сертифікат_Roadwing20200117.pdf
14 лютого 2020 12:49
Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 11:54
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:54
Дод.3.ч.2.pdf
14 лютого 2020 11:54
7.пропозиція.pdf
14 лютого 2020 11:54
інше.pdf
14 лютого 2020 11:54
Дод.3.ч.1.pdf
14 лютого 2020 11:54
Дод.2.т.3.п.2,п.3.pdf
14 лютого 2020 11:54
Дод.2.т.3.п.1.pdf
14 лютого 2020 11:54
Дод.2.т.1,т.2.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 12:34
Електронний підпис
14 лютого 2020 12:32
Гарантійний лист.PDF
14 лютого 2020 12:32
ПДВ.PDF
14 лютого 2020 12:32
Вытяг с реестра НДС.pdf
14 лютого 2020 12:32
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
14 лютого 2020 12:32
СВІДОЦТВО с печаттю.PDF
14 лютого 2020 12:32
Статут.pdf
14 лютого 2020 12:32
Захист довкілля.pdf
14 лютого 2020 12:32
Технічні вимоги 2.pdf
14 лютого 2020 12:32
У 4 ИД 304М 18PR.PDF
14 лютого 2020 12:32
Лист СЕПРОшина.PDF
14 лютого 2020 12:32
Протокол зборів.PDF
14 лютого 2020 12:32
Паспорт і ІНН Рибалка.PDF
14 лютого 2020 12:32
Паспорт Коваленко0001.PDF
14 лютого 2020 12:32
Довіреність.PDF
14 лютого 2020 12:32
довідка ст 17.pdf
14 лютого 2020 12:32
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ТОВ "ТАЙРС"

ТОВ "ТД "НОРТЕК"

ТОВ "АСКАНІЯ АВТО"

ТОВ Укравтозапчастина

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
Переможець 1 262 012,40
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
1 262 012,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:57
шини.pdf укладений
04 січня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 13:58
Договір ЗД-2_20.pdf укладений
06 березня 2020 13:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 262 007,00
UAH (в тому числі ПДВ 210 334,50 UAH)