Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А,Б,F та інших об'єктів аеропорту
Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport
Очікувана вартість
28 000 000,00 UAH
UA-2020-01-31-001670-c 046ac0da8f75480ea205a479b2b2505f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаценко С. М.

0442817695 s.statsenko@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Стаценко С. М.
0442817695
s.statsenko@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Statsenko Svetlana
0442817695
s.statsenko@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 січня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 13:03
Очікувана вартість: 28 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,18%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 840000 UAH
Publication date: 31 січня 2020 16:03
Enquiries until: 21 лютого 2020 12:00
Complaints submission until: до 27 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 березня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 28 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,18 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
Обсяг надання Послуг відповідно до вимог, викладених в Додатках 1,8,9,10 Тендерної документації
Scope of rendering services according to the requirements stated in Annex No. 1, 8, 9,10 of the Bidding Documents
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105077.98 м.кв.
Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А,Б,F та інших об'єктів аеропорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, вул. Бориспіль-7
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Cleaning of internal premises of Terminals A B F and other facilities of the airport
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 28 лютого 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг/Within 30 calendar days from the date of signing by the Parties of the Act of rendered services, the Customer shall transfer to the Contractor's current account 100% of the price of actually rendered Services . Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 16:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 16:00
Оголошення англійською.docx
31 січня 2020 16:00
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-31-001670-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА", Код ЄДРПОУ:41947764
Дата подання: 24 березня 2020 16:53
оскарження результатів прекваліфікації
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції підприємства, оскільки ним виконано всі вимоги тендерної документації. Обгрунтування наведене у файлі, що додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 березня 2020 15:19
рішення від 27.03.2020№5853+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 березня 2020 15:18
рішення від 13.04.2020№7002.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 19:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Пропозиція учасника - ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» визнана такою, що відповідає вимогам Тендерної документації та учасника допущено до аукціону (рішення АМКУ від 13.04.2020 №7002 виконано).
Дата виконання рішення замовником: 20 жовтня 2020 15:32

Документи подані скаржником

24 березня 2020 16:53
Скарга.pdf
24 березня 2020 16:53
ABF КВИТ.pdf

Документи подані замовником

03 квітня 2020 11:01
50-22-344.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-27-000016 • efcfd50ddffe4ff4b04ada752e1a3c7a
Автор звернення: Вакуленко Андрій Євгенович
Дата створення звернення: 2020-10-27 17:59
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Щодо оголошення Замовником декількох однорідних тендерів Після скасування АМКУ рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Єврохім Одеса", процедуру закупівлі UA-2020-01-31-001670-с та закупівлі UA-2020-01-31-000984-b було зупинено, а Замовник звернувся із позовними заявами про визнання протиправними та скасування рішень АМКУ № 6929-р/пк-пз від 10.04.2020 та № 7002-р/пк-пз від 13.04.2020. При цьому не бажаючи проводити відкритті торги до вирішення спору у суді за участі ПП "Єврохім Одеса", Замовник 31.07.2020 оголосив нові публічні закупівлі, предметом яких є послуги, аналогічні послугам зазначеним у Тендерній документації до закупівлі UA-2020-01-31-001670-с та Тендерній документації до закупівлі UA-2020-01-31-000984-b. Так, 31.07.2020 ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль", оголошено процедуру закупівлі за предметом "ДК 021:2015:90910000-9 - Послуги з прибирання" та оприлюднено тендерну документацію № 15-03-191, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-31-005749-c. Того ж дня, 31.07.2020 ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль", оголошено процедуру закупівлі за предметом "ДК 021:2015:90910000-9 - Послуги з прибирання" та оприлюднено тендерну документацію № 15-03-218, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-31-001434-a. Враховуючи зазначені факти, вважаємо що ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" навмисно створює умови для забезпечення перемоги пов'язаних з ним учасників Закупівель, шляхом оголошення тотожних за змістом тендерів до завершення закупівлі UA-2020-01-31-001670-с та закупівлі UA-2020-01-31-000984-b. Щодо проведення аукціону на підставі недійсних тендерних пропозицій Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації обов'язково зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. Як вбачається зі змісту Тендерної документації до закупівлі UA-2020-01-31-001670-с та Тендерної документації до закупівлі UA-2020-01-31-000984-b, тендерні пропозиції учасників закупівель вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Крім того, Тендерною документацією до закупівлі UA-2020-01-31-001670-с та Тендерною документацією до закупівлі UA-2020-01-31-000984-b було встановлено строк дії забезпечення тендерної пропозиції, який становить не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Датою відкриття тендерних пропозиції по закупівлі UA-2020-01-31-001670-с та закупівлі UA-2020-01-31-000984-b є 02.03.2020. Таким чином, тендерні пропозиції учасників закупівлі UA-2020-01-31-001670-с та закупівлі UA-2020-01-31-000984-b стали недійсними 01.06.2020. Більше того, на момент проведення аукціону за вказаними закупівлями 26.10.2020 минуло 238 днів з моменту розкриття тендерних пропозиції, що окрім іншого вказує на сплив строків дії забезпечення тендерної пропозиції (120 днів). Крім того, згідно Тендерної документації до закупівлі UA-2020-01-31-001670-с та Тендерної документації до закупівлі UA-2020-01-31-000984-b учасник/принципал повинний надати електронну банківську гарантію на користь бенефіціара у забезпечення виконання зобов'язань учасника/принципала у зв’язку з поданням пропозиції. Переможець Закупівлі UA-2020-01-31-001670-с - ТОВ "Шен Сервіс" до своєї тендерної пропозиції по закупівлі UA-2020-01-31-001670-с долучив банківську гарантію № КГ2020-0042 від 28.02.2020. Строк дії вказаної гарантії до 20.07.2020 включно, при цьому будь-яка письмова вимога бенефіціара на оплату має бути отримана Банком-гарантом не пізніше 17:00 за Київським часом цієї дати. Учасник закупівлі UA-2020-01-31-001670-с - ПП "Єврохім Одеса" до своєї тендерної пропозиції по закупівлі UA-2020-01-31-001670-с долучив банківську гарантію зі строком дії до 01.07.2020 включно. Переможець закупівлі UA-2020-01-31-000984-b - ПП "Єврохім Одеса" до своєї тендерної пропозиції по закупівлі UA-2020-01-31-000984-b долучив банківську гарантію № 3683/20-ТГ від 02.03.2020. Строк дії вказаної гарантії до 01.07.2020 включно. Учасник закупівлі UA-2020-01-31-000984-b - ТОВ "Шен Сервіс" до своєї тендерної пропозиції по закупівлі UA-2020-01-31-000984-b долучив банківську гарантію № КГ2020-0041 від 28.02.2020. Строк дії вказаної гарантії до 20.07.2020 включно. Таким чином, на момент проведення аукціону тендерні пропозиції учасників та переможців закупівлі UA-2020-01-31-001670-с та закупівлі UA-2020-01-31-000984-b втратили свою чинність, а тому не відповідали оприлюдненій Змовником тендерній документації. Не зважаючи на грубу невідповідність процедури закупівлі вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник продовжив проведення тендерів та визначив їх переможців. Враховуючи зазначені обставини вважаємо, що наявні підстави для здійснення моніторингу процедури публічних Закупівель.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2020-10-27-000003 • 12a63b15a19446df9523291b55c46c77
Автор звернення: Вакуленко Андрій Євгенович
Дата створення звернення: 2020-10-27 10:35
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Північний офіс Державної аудиторської служби України 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 18 Директора ТОВ "Кью.Еф.Ем.Клінінг" Вакуленка Андрія Євгеновича 52005, Дніпропетровська область, Дніпровський район, смт. Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 48а СКАРГА на порушення процедури публічної закупівлі Щодо закупівлі № UA-2020-01-31-001670-с Повідомляю, що 31.01.2020 ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" (далі - Замовник) в порядку, визначеному Законом України "Про публічні закупівлі", оголосив процедуру планової закупівлі за предметом "ДК 021:2015:90910000-9 - Прибирання внутрішніх приміщень терміналів А, В, F та інших об`єктів аеропорту", ідентифікатор закупівлі - UA-2020-01-31-001670-c (далі - Закупівля 1) та оприлюднив тендерну документацію № 15-03-28 (далі - Тендерна документація 1). Для участі у Закупівлі 1 документи подали наступні учасники: ПП "Клінінг-Про", ТОВ "Шен Сервіс", ТОВ "Біоклінінг", ТОВ "Кью.Еф.Ем.Клінінг", ПП "Єврохім Одеса". Розкриття тендерних пропозицій відбулося 02.03.2020, пропозиції ПП "Клінінг-Про", ТОВ "Кью.Еф.Ем.Клінінг"" та ПП "Єврохім Одеса" було відхилено на підставі пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 зазначеного Закону та тендерні пропозиції не відповідають умовам тендерної документації. Інших учасників процедури закупівлі допущено до аукціону. Не погодившись із рішенням Замовника, ПП "Єврохім Одеса" 24.03.2020 було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ щодо порушення ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" положень Закону України "Про публічні закупівлі". За результатами розгляду скарги Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ винесено рішення № 7002-р/пк-пз від 13.04.2020, яким зобов`язано ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Єврохім Одеса" за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015:90910000-9 - Послуги з прибирання", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-31-001670-с. На виконання рішення АМКУ 20.10.2020 ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Єврохім Одеса" та допустив компанію до участі в аукціоні.   Щодо закупівлі UA-2020-01-31-000984-b Крім того, 31.01.2020 ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" в порядку, визначеному Законом України "Про публічні закупівлі", оголосив процедуру планової закупівлі за предметом "ДК 021:2015:90910000-9 - Прибирання внутрішніх приміщень пасажирського терміналу "D" та паркінгу ДП МА "Бориспіль", ідентифікатор закупівлі - UA-2020-01-31-000984-b (далі - Закупівля 2) та оприлюднив тендерну документацію № 15-03-29 (далі - Тендерна документація 2). Для участі у Закупівлі 2 документи подали наступні учасники: ТОВ "Шен Сервіс", ТОВ "Біоклінінг", ТОВ "Кью.Еф.Ем.Клінінг", ПП "Єврохім Одеса". Розкриття тендерних пропозицій відбулося 02.03.2020, пропозиції ТОВ "Кью.Еф.Ем.Клінінг" та ПП "Єврохім Одеса" було відхилено на підставі пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 зазначеного Закону та тендерні пропозиції не відповідають умовам тендерної документації. Інших учасників процедури закупівлі допущено до аукціону. Не погодившись із рішенням Замовника, ПП "Єврохім Одеса" 24.03.2020 було подано скаргу до Постійно діючої колегії АМК щодо порушення ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" положень Закону України "Про публічні закупівлі". За результатами розгляду скарги Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ винесено рішення № 6929-р/пк-пз від 10.04.2020, яким зобов`язано ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Єврохім Одеса" за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015:90910000-9 - Послуги з прибирання", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-31-000984-b. На виконання рішення АМКУ 20.10.2020 ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Єврохім Одеса" та допустив компанію до участі в аукціоні. Результати Закупівель За результатами проведення аукціону 26.10.2020 переможцем торгів за Закупівлею 1 було визначено ТОВ "Шен Сервіс", за Закупівлею 2 - ПП "Єврохім Одеса". Вважаємо, що Закупівлі проведені з грубим порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а тому наявні підстави для здійснення Держаудитслужбою моніторингу процедур публічних Закупівель з огляду на наступне. Щодо оголошення Замовником декількох однорідних тендерів Після скасування АМКУ рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Єврохім Одеса", процедуру Закупівлі було зупинено, а Замовник звернувся із позовними заявами про визнання протиправними та скасування рішень АМКУ № 6929-р/пк-пз від 10.04.2020 та № 7002-р/пк-пз від 13.04.2020. При цьому не бажаючи проводити відкритті торги до вирішення спору у суді за участі ПП "Єврохім Одеса", Замовник 31.07.2020 оголосив нові публічні закупівлі, предметом яких є послуги, аналогічні послугам зазначеним у Тендерній документації 1 та Тендерній документації 2. Так, 31.07.2020 ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль", оголошено процедуру закупівлі за предметом "ДК 021:2015:90910000-9 - Послуги з прибирання" та оприлюднено тендерну документацію № 15-03-191, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-31-005749-c. Того ж дня, 31.07.2020 ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль", оголошено процедуру закупівлі за предметом "ДК 021:2015:90910000-9 - Послуги з прибирання" та оприлюднено тендерну документацію № 15-03-218, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-31-001434-a. Враховуючи зазначені факти, вважаємо що ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" навмисно створює умови для забезпечення перемоги пов'язаних з ним учасників Закупівель, шляхом оголошення тотожних за змістом тендерів до завершення Закупівлі 1 та Закупівлі 2. Щодо проведення аукціону на підставі недійсних тендерних пропозицій Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації обов'язково зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. Як вбачається зі змісту Тендерної документації 1 та Тендерної документації 2, тендерні пропозиції учасників Закупівель вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Крім того, Тендерною документацією 1 та Тендерною документацією 2 було встановлено строк дії забезпечення тендерної пропозиції, який становить не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Датою відкриття тендерних пропозиції по Закупівлі 1 та по Закупівлі 2 є 02.03.2020. Таким чином, тендерні пропозиції учасників Закупівлі 1 та Закупівлі 2 стали недійсними 01.06.2020. Більше того, на момент проведення аукціону за вказаними Закупівлями 26.10.2020 минуло 238 днів з моменту розкриття тендерних пропозиції, що окрім іншого вказує на сплив строків дії забезпечення тендерної пропозиції (120 днів). Крім того, згідно Тендерної документації 1 та Тендерної документації 2 учасник/принципал повинний надати електронну банківську гарантію на користь бенефіціара у забезпечення виконання зобов'язань учасника/принципала у зв’язку з поданням пропозиції. Переможець Закупівлі 1 - ТОВ "Шен Сервіс" до своєї тендерної пропозиції по Закупівлі 1 долучив банківську гарантію № КГ2020-0042 від 28.02.2020. Строк дії вказаної гарантії до 20.07.2020 включно, при цьому будь-яка письмова вимога бенефіціара на оплату має бути отримана Банком-гарантом не пізніше 17:00 за Київським часом цієї дати. Учасник Закупівлі 1- ПП "Єврохім Одеса" до своєї тендерної пропозиції по Закупівлі 1 долучив банківську гарантію зі строком дії до 01.07.2020 включно. Переможець Закупівлі 2 - ПП "Єврохім Одеса" до своєї тендерної пропозиції по Закупівлі 2 долучив банківську гарантію № 3683/20-ТГ від 02.03.2020. Строк дії вказаної гарантії до 01.07.2020 включно. Учасник Закупівлі 2 - ТОВ "Шен Сервіс" до своєї тендерної пропозиції по Закупівлі 2 долучив банківську гарантію № КГ2020-0041 від 28.02.2020. Строк дії вказаної гарантії до 20.07.2020 включно. Таким чином, на момент проведення аукціону тендерні пропозиції учасників та переможців Закупівлі 1 та Закупівлі 2 втратили свою чинність, а тому не відповідали оприлюдненій Змовником тендерній документації. Не зважаючи на грубу невідповідність процедури закупівлі вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник продовжив проведення тендерів та визначив їх переможців. Враховуючи зазначені обставини вважаємо, що наявні підстави для здійснення моніторингу процедури публічних Закупівель. Щодо правової підстави для здійснення моніторингу Згідно зі ст. 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого Поставною КМУ від 03.02.2016 № 43, та ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи. Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Усі наведені у цій скарзі фактичні обставини підтверджуються інформацією, що оприлюднена в електронній системі закупівель за наступними посиланнями: - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-31-001670-c, - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-31-000984-b, - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-31-005749-c, - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-31-001434-a. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 8, 22, 31 Закону України "Про публічні закупівлі", Положенням про Державну аудиторську службу України - ПРОШУ: 1. Здійснити моніторинг процедури публічних закупівель, вказаних у цій скарзі. 2. Усунути виявленні порушення Закону України "Про публічні закупівлі". 3. Повідомити мене про результати розгляду цієї скарги. Директор ТОВ "Кью.Еф.Ем.Клінінг" А.Є. Вакуленко
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-08-000026 ● a68d240202f84b6d9ffc320b5dd26a7d
  • Статус: завершено ● Дата: 12 листопада 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.05.2020 № 122

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.05.2020 № 122
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-01-31-001670-c 31.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-18 14:20:42

Пояснення ДП МА "Бориспіль" з власної ініціативи.

Зміст пояснень у прикріплених файлах.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 жовтня 2020
UA-2020-01-31-001670-c046ac0da8f75480ea205a479b2b2505f
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення
ПП "Клінінг-Про" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БІОКЛІНІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" Документи
Допущено до аукціону

Документи

02 березня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 березня 2020 10:27
Протокол НС.zip
02 березня 2020 10:27
Наказ 16к.zip
02 березня 2020 10:27
Ліцензія.zip
02 березня 2020 10:27
Гарантія 17576.zip
02 березня 2020 10:27
Витяг_Статут_new.zip
28 лютого 2020 18:01
дозвіл_.pdf
28 лютого 2020 18:01
дозвіл.pdf
28 лютого 2020 18:01
витяг.pdf
28 лютого 2020 18:01
акт_кромберг.pdf
28 лютого 2020 18:01
17_субпідрядники.pdf
28 лютого 2020 18:01
14_гарантія спецодяг.pdf
28 лютого 2020 18:01
13_гарантія зп.pdf
28 лютого 2020 18:01
11_гарантія перепустки.pdf
28 лютого 2020 18:01
10_гарантія витратні.pdf
28 лютого 2020 18:01
9_сертифікати.pdf
28 лютого 2020 18:01
4_договір_Кромберг.pdf
28 лютого 2020 18:01
3_3_баланс.pdf
28 лютого 2020 18:01
2_повноваження.pdf
28 лютого 2020 18:01
1_технічні х-ки.pdf
28 лютого 2020 18:01
1_3_довідка код доступу.pdf
28 лютого 2020 18:01
1_2_Статут.pdf
28 лютого 2020 18:01
1_1_Опис.pdf

Документи

02 березня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 листопада 2020 17:48
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:46
Довідка про несудимість.pdf

Документи

02 березня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 березня 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 березня 2020 11:29
20_Обробка перс.даних_ABF.pdf
02 березня 2020 11:17
20_Обробка перс.даних_ABF.pdf
02 березня 2020 10:57
Гарант_ABF.zip
02 березня 2020 10:57
18_Протокол_договір_ABF.pdf
02 березня 2020 10:57
17_Статут_опис.pdf
02 березня 2020 10:57
15_Оборотно-сальдова_вед.pdf
02 березня 2020 10:57
14_Гарантійний_лист_ЗП.pdf
02 березня 2020 10:57
7_Договор_КЛИНИНГ.pdf
02 березня 2020 10:57
4_Трудовая_Дорш С.А..pdf
02 березня 2020 10:57
4_Трудовая_Вьюнов.pdf
02 березня 2020 10:57
3_Протокол_верхолази.pdf

Документи

02 березня 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 березня 2020 11:43
Лист НБУ по ліцензії.pdf
02 березня 2020 11:43
Лист санкції.pdf
02 березня 2020 11:43
ОСВ.pdf
02 березня 2020 11:43
Згода на обр перс даних.pdf
02 березня 2020 11:43
Гарант лист спецодяг.pdf
02 березня 2020 11:43
Гарант лист перепустки.pdf
02 березня 2020 11:43
Гарант лист оплата.pdf
02 березня 2020 11:43
Гарант лист забезп.pdf
02 березня 2020 11:43
Паспорт робочого місця .pdf
02 березня 2020 11:43
Інф замовнику.pdf
02 березня 2020 11:43
спецтехника323.pdf
02 березня 2020 11:43
трудові321.pdf
02 березня 2020 11:43
посвідчення с подп248.pdf
02 березня 2020 11:43
Догов ККФ319.pdf
02 березня 2020 11:43
Догов ВС318.pdf
02 березня 2020 11:43
дог РСП, акт, відг250.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 11:43
Лист НБУ по ліцензії.pdf
02 березня 2020 11:43
Лист санкції.pdf
02 березня 2020 11:43
ОСВ.pdf
02 березня 2020 11:43
Згода на обр перс даних.pdf
02 березня 2020 11:43
Гарант лист спецодяг.pdf
02 березня 2020 11:43
Гарант лист перепустки.pdf
02 березня 2020 11:43
Гарант лист оплата.pdf
02 березня 2020 11:43
Гарант лист забезп.pdf
02 березня 2020 11:43
Паспорт робочого місця .pdf
02 березня 2020 11:43
Інф замовнику.pdf
02 березня 2020 11:43
спецтехника323.pdf
02 березня 2020 11:43
трудові321.pdf
02 березня 2020 11:43
посвідчення с подп248.pdf
02 березня 2020 11:43
Догов ККФ319.pdf
02 березня 2020 11:43
Догов ВС318.pdf
02 березня 2020 11:43
дог РСП, акт, відг250.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"

ТОВ "БІОКЛІНІНГ"

ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ"

ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"

ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС" 27 999 741,92
UAH з ПДВ
18 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІОКЛІНІНГ" 27 999 938,17
UAH з ПДВ
20 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" 24 340 000,00
UAH з ПДВ
22 499 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 17:48
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:46
Довідка про несудимість.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 11:43
Лист НБУ по ліцензії.pdf
02 березня 2020 11:43
Лист санкції.pdf
02 березня 2020 11:43
ОСВ.pdf
02 березня 2020 11:43
Згода на обр перс даних.pdf
02 березня 2020 11:43
Гарант лист спецодяг.pdf
02 березня 2020 11:43
Гарант лист перепустки.pdf
02 березня 2020 11:43
Гарант лист оплата.pdf
02 березня 2020 11:43
Гарант лист забезп.pdf
02 березня 2020 11:43
Паспорт робочого місця .pdf
02 березня 2020 11:43
Інф замовнику.pdf
02 березня 2020 11:43
спецтехника323.pdf
02 березня 2020 11:43
трудові321.pdf
02 березня 2020 11:43
посвідчення с подп248.pdf
02 березня 2020 11:43
Догов ККФ319.pdf
02 березня 2020 11:43
Догов ВС318.pdf
02 березня 2020 11:43
дог РСП, акт, відг250.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"

ТОВ "БІОКЛІНІНГ"

ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"
#38013278
Переможець 18 600 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 10:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШЕН-СЕРВІС"
#38013278
18 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 17:05
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 15:48
35.1-14.1_8-32_5_ч.pdf укладений
13 листопада 2020 15:16
35.1-14.1_8-32_4_ч.pdf укладений
13 листопада 2020 15:16
35.1-14.1_8-32_3_ч.pdf укладений
13 листопада 2020 15:16
35.1-14.1_8-32_2_ч.pdf укладений
13 листопада 2020 15:16
35.1-14.1_8-32_1_ч.pdf укладений
13 листопада 2020 15:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 13 626 864,68
UAH (в тому числі ПДВ 2 271 144,11 UAH)