Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2020-01-31-001557-a 89f85835f8f04ae5bb66f83d32fd91ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутенко Надія Леонідівна

380459749706 buchaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бучанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34357364
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36
Контактна особа: Бутенко Надія Леонідівна
380459749706
buchaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 12:45
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко рідке, пастеризоване -жирність 2,5 %; Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жиру
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78000 кілограми
Молоко та вершки (Молоко рідке, пастеризоване -жирність 2,5 %; Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жиру)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, заклади дошкільної освіти Бучанської міської об"єднаної територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Молоко рідке, пастеризоване -жирність 2,5 %; Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жиру Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 13:44
ТД_МОЛОКО_2020 (із змінами).doc
31 січня 2020 12:11
ТД_МОЛОКО_2020.docx
23 березня 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 20:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 13:44
ТД_МОЛОКО_2020 (із змінами).doc
14 лютого 2020 20:08
ТД_МОЛОКО_2020 (1).doc
31 січня 2020 12:11
ТД_МОЛОКО_2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-31-001557-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 12 квітня 2020 22:08
Вимога
Шановний Замовнику!!! Згідно Додатку 1 Тендерної документації (Кваліфікаційні критерії) була вимога щодо надання учасниками договору щодо дезінфекції складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів та акт виконаних робіт за останній місяць відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Учасником ПрАТ "Переяслав Молпродукт" надано договір дезінфекції, однак акт виконаних робіт по виробничих та складських приміщень надано щодо дератизації, а не щодо дезінфекції, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно ТД вимагалося надати медкнижки працівників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі. Учасником ПрАТ Переяслав Молпродукт надано медкнижку вантажника молочних продуктів Миколаєнко, термін медогляду якої минув ще 22 лютого 2020 року.
Згідно Додатку 1 Тендерної документації (Кваліфікаційні критерії) Замовником вимагалося надати довідку про виконання аналогічного договору, Скан-копію договору та позитивний лист відгук щодо виконання даного договору. Учасником ПрАТ Переяслав Молпродукт надано довідку, договір та лист відгук щодо виконаного аналогічного, лише що стосується молока пастеризованого. Однак дана закупівля включає два вида продукту, а саме молоко та згущено молоко. Учасником на підтвердження виконання аналогічного договору, що стосується молока згущеного підтвердження виконаного аналогічного договору та листа відгуку не надано.
На підставі вище викладеного, вимагаємо скасувати протокол засідання тендерного комітету № 33 від 07.04.2020 року про визнання переможцем ПрАТ Переяслав Молпродукт, так як тендерна документація учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 12:49
Доброго дня! Шановний Учасник, розглянувши вашу Вимогу про порушення повідомляємо наступне:
1. Відповідно на вимогу документації конкурсних торгів «Надати договір на санітарну обробку автотранспорту та складських та виробничих приміщень, дійсний на термін виконання договору постачання, а також акт про надані послуги не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Учасником ТОВ «Переяслав-Молпродукт» надано – файл «31. Договір Профдез 2020 рік» та файл «32. Акт виконаних робіт Профдез 26.03.2020 рік». Дані два документи повністю відповідають вимогам документації торгів. Також хочемо зазначити що в файлі «32. Акт виконаних робіт Профдез 26.03.2020 рік» перша сторінка акт щодо виконаних робіт по дератизації, а друга сторінка – акт щодо виконаних робіт по дезінфекції і дезінсекції в тому числі і складських приміщень Учасника ТОВ «Переяслав-Молпродукт».

2.По другому зауваженні пояснюємо, що згідно ТД «особисті медичні книжки персоналу (водіїв, експедиторів, вантажників, комірників тощо) який буде супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, відповідно до вимог Наказу № 150 МОЗ України. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника, або у перевізника (водії)» Учасником надано медичні книжки персоналу чим повністю виконано в даній частині вимоги документації. Також хочемо зазначити, що Замовником не вимагалося надання щонайменше по дві медичні книжки з перелічених професій, учасником надано медичну книжку вантажника термін дії медогляду якої ще не минув.

3.По третьому питанню пояснюємо, що відповідно до вимог документації «Надати лист, в довільній формі складений Учасником, з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) (під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів аналогічних предмету закупівлі до бюджетних організацій) із зазначенням наступних відомостей: предмет договору, замовник (його адреса, телефон), номер договору, кількість товару у договірних цінах, тис.грн., термін виконання: початок, закінчення (рік, місяць)).
 Надати копію договору (ів) зазначеного в листі ;
 Надати позитивний лист-відгук контрагента щодо кожного договору зазначеного в листі, а також лист повинен містити інформацію про найменування товару згідно таких договорів, та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору»
Учасником ТОВ «Переяслав-Молпродукт» надано Довідку файл «55. Довідка аналогічний договір» в якій зазначено договір який відповідає повністю, відповідно до державного класифікатора товарів, предмету закупівлі, що закуповується Замовником. Торгів.

Хочемо зазначити, що Учасником ТОВ «Переяслав-Молпродукт» надано усі документи, які вимагались документацією торгів замовника. У зв’язку з вищезазначеним вимушені Вам відмовити у Вашій вимозі скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 33 від 07.04.2020 року.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-31-001557-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 12 лютого 2020 18:28
Скарга щодо дискримінаційних вимог
Замовником в Тендерній документації вимагається надання скан-копії оригіналу акту, що відображає результати проведення (не більше двомісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій) державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами на підприємстві Виробника та Учасника (отриманого згідно Наказу № 42 від 06.02.2017 Міністерства аграрної політики та продовольства України) або скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення (не більше двомісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій) планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Виробника та Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.2019) - ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ ТА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, так як отримання даних документів, згідно конкретно зазначених ЗАМОВНИКОМ періодів, безпосередньо, не залежить від Учасника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 14.02.2020 №2831.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2020 17:41
Номер скарги: UA-2020-01-31-001557-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 19 лютого 2020 19:56
Скарга щодо дискримінаційних вимог
Замовником в Тендерній документації вимагається надання скан-копії оригіналу акту, що відображає результати проведення (не більше двомісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій) державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами на підприємстві Виробника та Учасника (отриманого згідно Наказу № 42 від 06.02.2017 Міністерства аграрної політики та продовольства України) або скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення (не більше двомісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій) планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Виробника та Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.2019). Вимога Замовнику Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ ТА ПОРУШУЄ ЗАКОННІ ПРАВА УЧАСНИКІВ, так як отримання даних документів, згідно конкретно зазначених ЗАМОВНИКОМ періодів, безпосередньо, не залежить від Учасника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2020 18:34
рішення від 21.02.2020 № 3336 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 18:34
рішення від 10.03.2020 № 4515.pdf
Дата публікації: 13 березня 2020 21:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: протокол 22 від 13.03.2020 року
Дата виконання рішення замовником: 23 березня 2020 12:10

Документи подані скаржником

12 лютого 2020 18:28
Скарга Буча.PDF
12 лютого 2020 18:28
ТД_МОЛОКО_2020 (4).pdf

Документи Органу Оскарження

14 лютого 2020 17:41
Рішення від 14.02.2020 №2831.pdf

Документи подані скаржником

19 лютого 2020 19:56
Платіжне доручення.PDF
19 лютого 2020 19:56
Скарга.PDF
19 лютого 2020 19:56
ТД_МОЛОКО_2020 Буча.pdf

Документи подані замовником

02 березня 2020 14:49
img20200302_14443589.pdf
23 березня 2020 12:04
img20200323_Прот 22.pdf
23 березня 2020 12:05
img20200323_Прот 22.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" 1 899 000,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 1 261 800,00
UAH з ПДВ
1 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 1 858 500,00
UAH з ПДВ
1 858 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 12:15
Електронний підпис
17 березня 2020 15:20
Електронний підпис
15 лютого 2020 15:47
Електронний підпис
15 лютого 2020 15:42
24.Договір сан_вет_2019.pdf
15 лютого 2020 15:41
18.Мед книжки .pdf
15 лютого 2020 15:41
12.Свідоцтво повірки .pdf
15 лютого 2020 15:41
17.Графіки повірки 2020.pdf
15 лютого 2020 15:41
8.фото автотранспорту.pdf
15 лютого 2020 15:41
15.Акт повірка засоби.pdf
15 лютого 2020 15:41
14.Акт повірка засоби.pdf
15 лютого 2020 15:41
Загальне.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 12:59
Електронний підпис
24 березня 2020 14:25
Електронний підпис
24 березня 2020 14:25
Акт дезіфекції ТЗ.PDF
23 березня 2020 12:24
Електронний підпис
20 березня 2020 18:16
Електронний підпис
20 березня 2020 18:16
Підписаний_gar4260.pdf
20 березня 2020 18:16
Підписаний_Лицензия (9).pdf
20 березня 2020 18:16
9. Довідка субпідрядники.PDF
20 березня 2020 18:16
8. Проект Договору.PDF
20 березня 2020 18:16
6.9.2. План аудиту.pdf
20 березня 2020 18:15
6.9. Сертифікат ISO 22000.pdf
20 березня 2020 18:15
6.6.1. Протокол ГМО 29.01.20.pdf
20 березня 2020 18:14
6.2. Гарантійний лист.PDF
20 березня 2020 18:14
6.12. Акт 447 Ружин.pdf
20 березня 2020 18:14
6.12. Акт 447 Обухів.pdf
20 березня 2020 18:14
6.12. Акт 446 Обухів.pdf
20 березня 2020 18:14
6.10.1. Звіт по аудиту 9001.PDF
20 березня 2020 18:14
6.10.1. Аудиту 9001.pdf
20 березня 2020 18:14
6.1.1. Гарантійний лист.PDF
20 березня 2020 18:14
6.1. Технічні вимоги.PDF
20 березня 2020 18:14
4.3. Лист-Відгук ДВРЗ.pdf
20 березня 2020 18:13
4.3. Лист відгук КМКЛ № 2.PDF
20 березня 2020 18:13
3.2.3. Штатний розпис.PDF
20 березня 2020 18:13
3.1. Довідка працівники.PDF
20 березня 2020 18:13
2.5. Наказ.PDF
20 березня 2020 18:13
2.3. Довідка санобробка.PDF
20 березня 2020 18:13
2.2. Довідка ТЗ.PDF
20 березня 2020 18:12
2.1. Довідка МТБ.PDF
20 березня 2020 18:12
11.5. Довідка довкілля.PDF
20 березня 2020 18:12
11.4. Довідка про учасника.PDF
20 березня 2020 18:12
11.3. Статут 2019.pdf
20 березня 2020 18:12
11.2. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 березня 2020 18:12
11.1. Повний витяг 26.02.2020.PDF
20 березня 2020 18:12
1. Цінова пропозиція.PDF
20 березня 2020 18:12
0000001797516295.1.0.pdf
20 березня 2020 18:12
0000001797509003.1.0.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 08:48
Електронний підпис
08 квітня 2020 08:46
МВС
08 квітня 2020 08:46
МВС
08 квітня 2020 08:46
МВС
08 квітня 2020 08:46
МВС
08 квітня 2020 08:46
ДПІ
27 березня 2020 09:31
Електронний підпис
27 березня 2020 09:29
94.Договір з виробником.pdf
27 березня 2020 09:29
93.Лист від виробника.pdf
27 березня 2020 09:29
86.ISO Оригінал.pdf
27 березня 2020 09:29
85.Декларація 25.03.2020.pdf
27 березня 2020 09:29
91. ISO ЕКо-молпродукт.pdf
27 березня 2020 09:29
80.Акт з ветеринарами 03.03..pdf
27 березня 2020 09:29
87.Звіти ISO 2020.pdf
27 березня 2020 09:29
78.Лист щодо тех. вимог.pdf
27 березня 2020 09:28
72.Лист поставки.pdf
27 березня 2020 09:28
77.Лист ліцензування.pdf
27 березня 2020 09:28
76.Лист сертифікації.pdf
27 березня 2020 09:28
69.Лист гарантія.pdf
27 березня 2020 09:28
75.Лист щодо ціни.pdf
27 березня 2020 09:28
74.Лист санкцій.pdf
27 березня 2020 09:28
68.Довідка винагороди.pdf
27 березня 2020 09:28
73.Лист довкілля.pdf
27 березня 2020 09:28
64.Довідка податків.pdf
27 березня 2020 09:28
63.Довідка банкруцтва.pdf
27 березня 2020 09:28
62.Лист щодо пов_язності.pdf
27 березня 2020 09:28
59.Довідка корупц. с.о..pdf
27 березня 2020 09:27
58.Довідка корупц. ю.о..pdf
27 березня 2020 09:27
60.Довідка економ. конкур.pdf
27 березня 2020 09:27
48.Трудова Омельницький.pdf
27 березня 2020 09:27
54.Трудова Миколаєнко.pdf
27 березня 2020 09:27
53.Трудова Синяков.pdf
27 березня 2020 09:27
52.Трудова Антонова.pdf
27 березня 2020 09:27
51.Трудова Ревега.pdf
27 березня 2020 09:27
44. штатний 14 січня 2020.pdf
27 березня 2020 09:27
43.Медична Ревега 2020.pdf
27 березня 2020 09:27
42.медична Антонова 2020.pdf
27 березня 2020 09:26
35.Довідка працівників.pdf
27 березня 2020 09:26
34.обробка АІ 8032СТ 26.03.2020.pdf
27 березня 2020 09:26
33.обробка АІ 8285СХ 26.03.2020.pdf
27 березня 2020 09:26
31.Договір ПРОФДЕЗ 2020рік.pdf
27 березня 2020 09:26
28.Довідка авто (2).pdf
27 березня 2020 09:26
26.Витяг транспортування.pdf
27 березня 2020 09:26
22.Довідка мтб.pdf
27 березня 2020 09:26
22. Договір обладнання 2020.pdf
27 березня 2020 09:26
21.Витяг з ЄДР 24.02.2020.pdf
27 березня 2020 09:26
19.Опис документів 2020.pdf
27 березня 2020 09:26
11.Згода Омельницький.pdf
27 березня 2020 09:26
17.Згода Миколаєнко.pdf
27 березня 2020 09:25
10.Згода Дем_яненко.pdf
27 березня 2020 09:25
16.Згода Синяков.pdf
27 березня 2020 09:25
9.Лист згода Левченко.pdf
27 березня 2020 09:25
15.Згода Антонова.pdf
27 березня 2020 09:25
14.Згода Ревега.pdf
27 березня 2020 09:25
8.Згода Башмак.pdf
27 березня 2020 09:25
13.Згода Шамардак.pdf
27 березня 2020 09:25
7.установчі документи 2020.pdf
27 березня 2020 09:25
12.Згода Головко.pdf
27 березня 2020 09:25
6. паспорт Башмак.pdf
27 березня 2020 09:25
5.Паспорт код Левченко.pdf
27 березня 2020 09:25
4.призначення 27.01.2020.pdf
27 березня 2020 09:25
3.Лист печатки.pdf
27 березня 2020 09:25
2.Лист щодо підпису.pdf
27 березня 2020 09:25
1.пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"
#21505980
Відхилено 1 050 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 17:00
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
Відхилено 1 199 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 17:17
ТОВ Переяслав - Молпродукт
#00445920
Переможець 1 858 500,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт
#00445920
1 858 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 15:16
ДУ 5 до договору 330.pdf зміни до договору
13 січня 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 14:38
ДУ 4 до договору330.pdf зміни до договору
13 січня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 10:30
ДУ 3 до договору 330.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 12:14
ДУ 1 330.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 19:03
img20200526_Д У 330.pdf зміни до договору
26 травня 2020 18:58
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 10:33
img20200423_д 330.pdf укладений
23 квітня 2020 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п 6.2.3. сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі на суму договору на 450000.00 (чотириста п'ятдесят тисяч грн. 00 коп.), та загальна сума цього договору становить 1408500.00 (один мільйон чотириста вісім тисяч п'ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ. Дію договору про закупівлю подовжити на строк достатній для проведення процедури закупівлі на новий рік до повного його виконання. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з прийняттям майна закладів дошкільної світи, збільшеня мість поставки
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сторони дійшли згоди щодо збільшення суми договору, що не перевищує 20 відсотків.
Номер договору про закупівлю: 330
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 450 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 510,00 UAH)