Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інструменти та господарські матеріали
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2020-01-31-001354-a ● 4af30301fa434890bc327cddf0bafdc0
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг, орган місцевого самоврядування |
Код ЄДРПОУ: | 39003124 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, 70 |
Контактна особа: |
Боднар Ніна Миколаївна +380629474395 dap@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2020 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2020 11:19 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2020 11:19 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 15:53 |
Очікувана вартість: | 26 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 шт
Інструменти та господарські матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87548, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Інструменти та господарські матеріали | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 15:35 |
Перелік_документів_дод_1.docx |
31 січня 2020 14:50 |
техн.задание дод 3 уточн.doc |
31 січня 2020 11:15 |
Проект договора дод 4.docx |
31 січня 2020 11:15 |
Конкурсна_пропозиція_дод_2.docx |
31 січня 2020 11:15 |
Оголошення інструмент.doc |
31 січня 2020 15:35 |
Перелік_документів_дод_1.docx
|
||
31 січня 2020 14:50 |
техн.задание дод 3 уточн.doc
|
||
31 січня 2020 11:15 |
Проект договора дод 4.docx
|
||
31 січня 2020 11:15 |
Конкурсна_пропозиція_дод_2.docx
|
||
31 січня 2020 11:15 |
Оголошення інструмент.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 02 лютого 2020 21:43
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:19
Чи допускаються аналоги торгових марок, вказані в ТД, з параметрами не гіршими вказаних ?
Відповідь: Так допускаємо, але в першу чергу будуть розглядатись пропозиції учасника у якого вказані заявлені торгові марки.
ФОП
Дата подання: 02 лютого 2020 21:44
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:21
Як ви будете розглядати пропозицію ФОП - неплатника ПДВ ? Розглядатиме ціну як остаточну чи додаватиме 20% ?
Відповідь: Розглядатимо ціну як остаточну.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 лютого 2020 09:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Запитання
Дата подання: 04 лютого 2020 09:50
Дата відповіді: 04 лютого 2020 10:06
Добрый день! Дайте пожалуйста ответ на следующие вопросы: 1. Источник финансирования (средства собственные или бюджет)?; 2. Поставка будет одной партией?
Відповідь: Источник финансирования -городской бюджет, поставка товара будет проходить одной партией.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-31-001354-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3646003258
Дата подання: 13 лютого 2020 12:06
оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний Замовнику. Висловлюємо Вам свою категоричну незгоду з Вашим рішенням про нашу дискваліфікацію на підставі наведених в протоколі обставин. В період уточнень, передбачений умовами тендерної документації, Вам було задано питання стосовно можливості пропонувати аналоги. Ви чітко відповіли, що аналоги вами допускаються. Навіщо тепер ви вводите в оману всіх учасників? Неозброєнним оком видно, що ваша технічна специфікація до цього тендеру повністю була складена з попередньої пропозиції Епіцентру. Тому стає недивним, що саме його ви визначили переможцем. Ми наголошуємо, що запропоновані нами аналоги є повністю тотожніми тим товарам, які були зазначені у тендерній документації. Подібними своїми діями ви поплюжите саму ідею електронних аукціонів, мета яких зробити закупівлі прозорими та конкурентними. Жодних інших підстав відхилити нашу пропозицію в Вашому протоколі не зазначено. Вимагаємо скасувати своє рішення про нашу дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до оцінки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2020 09:18
Шановний учаснику!
Департамент адміністративних послуг маріупольської міської ради розглянув Вашу скаргу щодо безпідставної дискваліфікації учасника закупівлі та повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Питання допорогових закупівель регулюються Наказом Державного підприємства «Прозорро» «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» №10 від 19.03.20193 (надалі- Інструкція).
Пунктом 3 Інструкції визначено що «переможець - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем».
Відповідно протоколу про рішення дискваліфікації переможця від 12.02.2020 р. встановлено, що згідно п.4 ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Ви, як учасник-переможець допорогової закупівлі згідно з предметом закупівлі «Інструменти та господарські матеріали» (ДК 021:2015: 44510000-8), надали конкурсну пропозицію, що не відповідає технічним вимогам постачання господарських інструментів та матеріалів до Департаменту адміністративних послуг міської ради .
Департамент адміністративних послуг маріупольської міської ради розглянув Вашу скаргу щодо безпідставної дискваліфікації учасника закупівлі та повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Питання допорогових закупівель регулюються Наказом Державного підприємства «Прозорро» «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» №10 від 19.03.20193 (надалі- Інструкція).
Пунктом 3 Інструкції визначено що «переможець - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем».
Відповідно протоколу про рішення дискваліфікації переможця від 12.02.2020 р. встановлено, що згідно п.4 ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Ви, як учасник-переможець допорогової закупівлі згідно з предметом закупівлі «Інструменти та господарські матеріали» (ДК 021:2015: 44510000-8), надали конкурсну пропозицію, що не відповідає технічним вимогам постачання господарських інструментів та матеріалів до Департаменту адміністративних послуг міської ради .
Номер вимоги: UA-2020-01-31-001354-a.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3646003258
Дата подання: 13 лютого 2020 12:09
оскарження рішення про визначення переможцем
Вимагаємо відмінити своє рішення про визначення переможцем ТОВ "Епіцентр", оскільки, по-перше, існує невирішене питання зі скаргою першого учасника, а, по-друге, цим учасником, в суперечь регламенту проведення допорогоих торгів, не надана кінцева цінова пропозиція. Що саме і по якій ціні ви будете у нього купляти?
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ |
21 589,00
UAH з ПДВ
|
21 589,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
23 057,10
UAH з ПДВ
|
23 057,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" |
25 268,80
UAH з ПДВ
|
25 268,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
25 868,00
UAH з ПДВ
|
25 868,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ #3646003258 |
Відхилено |
21 589,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 11:01
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
23 057,10
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
2590416.pdf | зміни до договору |
02 березня 2020 16:03
|
додаткова угода | зміни до договору |
25 лютого 2020 10:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7-PZ/ML |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |