Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване
Очікувана вартість
604 510,00 UAH
UA-2020-01-31-001243-c 876b03e972e74dc097038684cca83a1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 23:59
Початок аукціону: 20 лютого 2020 15:34
Очікувана вартість: 604 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко пастеризоване
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30500 л
молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет. Умови розрахунку: оплата може бути здійснена з відстроченням платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 14:58
2-ТД _ МОЛОКО.doc
31 січня 2020 14:58
2-Додатки до ТД _ МОЛОКО.doc
12 лютого 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 14:58
2-ТД _ МОЛОКО.doc
31 січня 2020 14:58
2-Додатки до ТД _ МОЛОКО.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Голобутовська Г.М. 603 900,00
UAH з ПДВ
600 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошин Галина Ігорівна 603 900,00
UAH з ПДВ
603 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 09:44
Довідка МВС
02 березня 2020 09:44
Довідка ГУ ДПС
25 лютого 2020 13:30
Довідка МВС
25 лютого 2020 12:48
Довідка ГУ ДПС
17 лютого 2020 17:50
Електронний підпис
17 лютого 2020 17:06
Установчі документи.7z
17 лютого 2020 17:06
молоко.rar

Публічні документи

14 лютого 2020 14:08
Якісне молоко.pdf
14 лютого 2020 14:08
Цінова молоко.pdf
14 лютого 2020 14:08
Техн. спец молоко.pdf
14 лютого 2020 14:08
Договір Гуртінвест.pdf
14 лютого 2020 14:08
Довідка ст 17.pdf
14 лютого 2020 14:08
Якісні посвідчення.pdf
14 лютого 2020 14:08
Техпаспорт Галан.pdf
14 лютого 2020 14:08
Медична книжка Галан.pdf
14 лютого 2020 14:08
Лист-погодження.pdf
14 лютого 2020 14:08
Копія паспорта.pdf
14 лютого 2020 14:08
Договір дератизації.pdf
14 лютого 2020 14:08
Договір дезинфекції.pdf
14 лютого 2020 14:08
Довідка про зміну ціни.pdf
14 лютого 2020 14:08
Довідка банку.pdf
14 лютого 2020 14:08
Гарантійний лист 2.pdf
14 лютого 2020 14:08
Витяг ЄДРПОУ.pdf
14 лютого 2020 14:08
Витяг ДПІ.pdf
14 лютого 2020 14:08
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Голобутовська Г.М.

ФОП Волошин Галина Ігорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Голобутовська Г.М.
#2769112221
Переможець 600 240,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Голобутовська Г.М.
#2769112221
600 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 09:54
ДУ №7 до Д №56 (1).pdf зміни до договору
05 квітня 2021 09:54
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:26
ДУ №6 до Д №56 (1).pdf зміни до договору
21 січня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:47
ДУ №5 до Д №56 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:45
ДУ №4 до Д №56 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 16:42
ДУ №3 до Д №56pdf (1).pdf зміни до договору
08 вересня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 11:07
ДУ №1 до Д №56 (1).pdf зміни до договору
14 липня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 10:45
ДУ №1до Д №56 Молоко (1).pdf зміни до договору
12 березня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 10:27
Д №56 Молоко.pdf укладений
12 березня 2020 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони», відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, п. 1. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п.1 ч. 11.2 даного Договору, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Згідно пункту 1.3. вказаного Договору зменшити обсяг товару та видатків на закупівлю Молока пастеризованого на суму 81 588,00 грн. (Вісімдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят вісім тисяч грн. 00 коп.). 2. Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Сума Договору становить: 518 646,72 грн. (П’ятсот вісімнадцять тисяч шістсот сорок шість грн. 72 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 1.3. вказаного Договору Сторони погоджують зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору на суму 210 005,28 грн. (Двісті двадцять тисяч одинадцять грн. 55 коп.) з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. 2. Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Сума Договору становить 390 234,72 грн. (Триста дев’яносто тисяч двісті тридцять чотири грн. 65 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони Договору погоджують змінити ціну за одиницю Товару (а саме ціну на залишок товарів, які необхідно ще поставити) при цьому не збільшуючи суму, визначену в договорі та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору та Додаток 1 до Договору «Технічна специфікація»: 3.1 Сума договору становить 308 634,62 грн. (Триста вісім тисяч шістсот тридцять чотири грн. 62 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Сторони» - домовились про наступне: 1. Сума договору становила 308 634,62 грн. (Триста вісім тисяч шістсот тридцять чотири грн. 62 коп.) без ПДВ. 2. Зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору на 20 398,24 грн. (Двадцять тисяч триста дев’яносто вісім грн. 24 коп.) враховуючи фактичні обсяги видатків Замовника. 3. Сума Договору на 2020 рік становить: 288 236,38 грн. (Двісті вісімдесят вісім тисяч двісті тридцять шість грн. 38 коп.) без ПДВ. 4. В усьому іншому, що не передбачене цією Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору, а також іншими документами до нього, укладеними відповідно до умов Договору, та підтверджують взяті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Сторони», керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наближення завершення строку дії Договору та потребу продовжити цей строк на час, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2021 року на суму яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2020 році, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Продовжити строк дії Договору на час, достатній Замовнику для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2020 року та викласти п. 9.2. Договору у такій редакції: «9.2. Даний Договір є укладеним з моменту його підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 30 березня 2021 р. або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань». 2. Погодити збільшення ціни Договору на суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2020 році (залежно від фактичних обсягів фінансування Замовника) і буде остаточно узгоджена Сторонами в окремій Додатковій угоді. 3. З огляду на викладене вище, Покупець підтверджує, що видатки на мету, задля якої Сторони укладають цю Додаткову угоду, затверджено в установленому порядку. 4. В усьому іншому, що не передбачене цією Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору №56 від 11 березня 2020 року, а також іншими документами до нього, укладеними відповідно до умов Договору, та підтверджують взяті за ними зобов’язання
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна додаткової угоди складає суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2020 році і становить 57 646,80 грн. Загальна сума договору з урахуванням 20% угоди складає 345 883,18 грн.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з закінчення терміну дії договору, сторони дійшли згоди про наступне: 1. Сума договору становила 345 883,18 грн. (Триста сорок п’ять тисяч вісімсот вісімдесят три грн. 18 коп.) без ПДВ. 2. На момент розірвання договору, договірні зобов’язання виконані на суму 345 690,57 грн. (Триста сорок п’ять тисяч шістсот дев’яносто грн. 57 коп.) без ПДВ. 3. Невикористана сума договору складає 192,61 грн. (Сто дев’яносто дві грн. 61 коп.) без ПДВ. 4. В усьому іншому, що не передбачене цією Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору, а також іншими документами до нього, укладеними відповідно до умов Договору, та підтверджують взяті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 345 690,57
UAH (в тому числі ПДВ 57 615,09 UAH)