Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розподілу ( передачі) електричної енергії (ДК 021:2015: 65310000-9- Розподіл електричної енергії (розподіл електричної енергії та супутні послуги (послуги з компенсації перетікань електричної енергії) )
Очікувана вартість
117 157,42 UAH
UA-2020-01-31-001174-a 10dea097d92745558e3340755d52b592
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина В'ячеславівна

+380984339694 olga.kimlyk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Аулівськоі селищноі ради
Код ЄДРПОУ: 41042094
Місцезнаходження: 52310, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Аули, вул. Івана Сірка, буд. 48
Контактна особа: Ірина В'ячеславівна
+380984339694
olga.kimlyk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з розподілу ( передачі) електричної енергії (ДК 021:2015: 65310000-9- Розподіл електричної енергії (розподіл електричної енергії та супутні послуги (послуги з компенсації перетікань електричної енергії) )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата послуг з розподілу електричної енергії здійснюється Споживачем у формі попередньої оплати. Сума авансового платежу або попередньої оплати визначається на основі фактичних значень обсягу розподіленої електричної енергії за відповідний попередній період. Оплата послуг з розподілу електричної енергії здійснюється Споживачем на підставі виставлених Оператором системи розподілу платіжних документів у строки, визначенні в цих платіжних документах, які не можуть бути меншими за 5 днів з дня надання такого платіжного документа споживачу. Аванс 5 Календарні 100

Тендерна документація

31 січня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ"
#23359034
Переможець 117 157,42
UAH з ПДВ
31 січня 2020 11:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 09:38
Додаткова угода на розірвання.pdf укладений
13 квітня 2020 09:35
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 11:16
ДОДАТКОВА УГОДА №3.pdf зміни до договору
10 березня 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 09:52
Дод.угода №2 від 06.02.2020.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 16:22
Доп.угода №01.pdf зміни до договору
31 січня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 01/74Р/20 від 31.01.2020 року. Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: 74P
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/74Р/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 06.02.2020 року. Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: 74P
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 74P
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України Сторони домовилися, Додаткову угоду №01/74Р-20 від 31.01.2020 до Договору №74Р від 31.01.2020 р розірвати за взаємною згодою сторін з 13 квітня 2020 р.