Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 31410000-3 (Гальванічні елементи)
Очікувана вартість
28 700,00 UAH
UA-2020-01-31-001078-b 83caf2622d004ee199b0647084c20ed1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 28 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 287,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31410000-3: Гальванічні елементи


Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України. Строк поставки товарів: не більше 30 (тридцяти) календарних днів з моменту укладання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1190 шт
Гальванічні елементи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 16:53
Оголошення.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги.
Дата подання: 31 січня 2020 17:09
Дата відповіді: 03 лютого 2020 09:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Відповідь: Доброго дня. У Додатку 3 до оголошення закупівлі міститься вичерпна інформація щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик до предмета Код за ДК 021:2015 – 31410000-3 (Гальванічні елементи). Умовами цієї закупівлі не передбачено надання еквіваленту товару. Дякуємо за запитання.
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 03 лютого 2020 10:31
Дата відповіді: 03 лютого 2020 17:49
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість з ПДВ». Вам треба подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасником закупівлі може бути - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі. Єдиним критерієм оцінки закупівлі є ціна з урахуванням ПДВ. У випадку коли Учасник не є платником податку на додану вартість (ПДВ), у електронній системі закупівель та у пропозиції, яка заповнюється та подається Учасником відповідно до Додатку 1 до оголошення, зазначається вартість без ПДВ. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Філатов Дмитро Віталійович 21 585,60
UAH з ПДВ
21 585,60
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Філатов Дмитро Віталійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Філатов Дмитро Віталійович
#3160619472
Переможець 21 585,60
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 17:52

Документи

11 лютого 2020 17:52
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Філатов Дмитро Віталійович
#3160619472
21 585,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2020 17:52
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 17:56
Договір_100.pdf укладений
24 лютого 2020 17:52